XXL Nutrition

Coronavirus

IMG_20200315_204635.jpg

Ik kan wel even vooruit.

Nice.

Neem wel aan dat de rest van de plates niet op de foto staan? :roflol:

5 euro, moet alleen nog meer schijven halen. Deze gaan maar tot 5 :windup:

Ik heb leg press/hack squat van body solid,lat pulley + grepen en touwen,staand kuiten toestel (universal) squat rack,2 bankjes,300 kg schijven,2 ez barbells,3 gewone barbells,swiss press bar,safety squat bar,sissy squat en verstelbare dumbells tot een 34 kg en korte dumbell stangen om dumbells te maken boven de 34 kg,dip stands.

Kom ook effe toe.

Ik ga slangen kweken of zo.

Ik heb leg press/hack squat van body solid,lat pulley + grepen en touwen,staand kuiten toestel (universal) squat rack,2 bankjes,300 kg schijven,2 ez barbells,3 gewone barbells,swiss press bar,safety squat bar,sissy squat en verstelbare dumbells tot een 34 kg en korte dumbell stangen om dumbells te maken boven de 34 kg,dip stands.

Kom ook effe toe.
Is die legpress gym kwaliteit? Ik durfde vroeger de gok niet wagen voor 1300 eur

Is die legpress gym kwaliteit? Ik durfde vroeger de gok niet wagen voor 1300 eur
Voor thuis gebruik stevig materiaal. Kan je natuurlijk niet vergelijken met een toestel van 5000 euro ontworpen voor 100 mensen de week op te laten trainen

Heb mijn toestel al jaren. Geen klagen over.stabiel,wringt nergens tegen...

Ben ik de enige die vrij laconiek was over het hele coronagebeuren, maar toen het besluit kwam de sportscholen te sluiten pas maximaal getergd was. Alsof iemand aan je kind zit.

Ik zag het aankomen Bert. Allang gehamstert, inclusief mondkapjes Jell en home gym.
Leuk om de overheid te vertrouwen, maar je zag het aankomen, het RIVM zag niets

Mijn homegym ook ready to go.
20200315_211407.jpg

Ik zag het aankomen Bert. Allang gehamstert, inclusief mondkapjes Jell en home gym.
Leuk om de overheid te vertrouwen, maar je zag het aankomen, het RIVM zag niets
Hamsteren is kut, daarmee creëer je een probleem dat er niet is. Mondkapjes e.d. zouden niet eens beschikbaar moeten zijn voor consumenten, maar naar personeel in de zorg moeten gaan en door huisartsen/GGD verstrekt moeten worden aan mensen die binnen een risicogroep vallen. Als het überhaupt al zin heeft.

Mondkapjes e.d. zouden niet eens beschikbaar moeten zijn voor consumenten, maar naar personeel in de zorg moeten gaan en door huisartsen/GGD verstrekt moeten worden aan mensen die binnen een risicogroep vallen. Als het überhaupt al zin heeft.
Aaah ja slim, mensen die ze nodig hebben voor hun werk hebben dan gewoon pech

Terug
Naar boven