Fitness Seller

Coronavirus

Hamsteren is kut, daarmee creëer je een probleem dat er niet is. Mondkapjes e.d. zouden niet eens beschikbaar moeten zijn voor consumenten, maar naar personeel in de zorg moeten gaan en door huisartsen/GGD verstrekt moeten worden aan mensen die binnen een risicogroep vallen. Als het überhaupt al zin heeft.
Als je alles al jaren in huis hebt creeer je geen problemen. :)

Dat word maar een bankje aanschaffen en buiten wandelen ofzo ...

Dat versta ik niet onder consumenten en die zijn nu precies de dupe. Nu zijn ze voor niemand meer beschikbaar, tenzij je er veel geld voor over hebt.
Nouja hobbyisten of doe het zelf ers dan. Loop eens een willekeurige bouwmarkt binnen, mondkapjes ten overvloede

Hamsteren is kut, daarmee creëer je een probleem dat er niet is. Mondkapjes e.d. zouden niet eens beschikbaar moeten zijn voor consumenten, maar naar personeel in de zorg moeten gaan en door huisartsen/GGD verstrekt moeten worden aan mensen die binnen een risicogroep vallen. Als het überhaupt al zin heeft.

De mondkapjes lagen gewoon bij de bouwmarkt. Ook de goede.
En het probleem wat er niet was is er wel degelijk.
Ik ben blij dat ik proactief ben geweest en het zelfs beter voor elkaar heb dan hier op het werk.

De mondkapjes lagen gewoon bij de bouwmarkt. Ook de goede.
En het probleem wat er niet was is er wel degelijk.
Ik ben blij dat ik proactief ben geweest en het zelfs beter voor elkaar heb dan hier op het werk.
Als niemand hamstert is er geen probleem. Je hebt het beter voor elkaar voor jezelf, waar anderen de dupe van zijn. Jammer dat mensen al egocentrisch worden voordat de pandemie echt uitbreekt.

Als niemand hamstert is er geen probleem. Je hebt het beter voor elkaar voor jezelf, waar anderen de dupe van zijn. Jammer dat mensen al egocentrisch worden voordat de pandemie echt uitbreekt.

Nog ff en ik ga je echt dom vinden.
2 weken geleden had niemand last van de preppers werden ze uitgelachen.
En wie het laatst lacht ....

f**k this shit!
A31EFC68-5C2C-4511-A428-6EEB36288F86.gif

Hé, Corona... *pats* ...kom op dan!

giphy.gif

• Like
Waarderingen: mat
Terug
Naar boven