AndroidHealthClinic

Coronavirus

Dit is tot nu toe de meest up to date source die ik heb gevonden

Ik ben misschien te nuchter, maar ik maak me meer druk om hoe we als gezin het dagen lang in één huis moeten overleven, dan dat ik me zorgen maak om corona.

Eerst zag ik het als een voordeel dat ik van de baas thuis moest blijven in een dergelijke situatie, nu zou ik zo nu en dan wel eens willen werken. :D
Herkenbaar

Een lock down zou erg vervelend zijn idd.
Maar dan kun je wel zien wie waar woont, en of woningen alleen maar gebruikt worden om een uitkering te cashen. Ook kun je illegalen opsporen en rond reizende bendes aanpakken.
Die kansen mogen ze niet laten liggen bij een lock down. Dan komen we er daadwerkelijk beter uit.

Wellicht Nationale Veiligheidsraad in loop van de dag
Het ziet ernaar uit dat de Nationale Veiligheidsraad in de loop van de dag zal samenkomen. Dat vernam Belga uit goede bron. Een precies aanvangsuur is nog niet bekend, omdat de Raad nog wacht op input van de Risk Assessment Group (RAG)

Good morning, and in case I don't see ya, good afternoon, good evening, and good night! :wave:

:treuren:

Inderdaad, wij zijn zo onnozel dat we denken dat het allemaal wel meevalt.
Kinderen moeten thuis blijven maar de speeltuinen zijn overvol.

In China durven ze de straat niet op hoor, als ze thuis moeten blijven.
Dat is ook niet zo vreemd als mensen denken dat het slechts een griepje is.

Laatst bewerkt:
Maar het hele land is nu al in rep en roer om een paar duizend besmettingen. Groepsimmuniteit bereik je als zo’n 60% van de bevolking immuun is?

Dan zou je dus elke maand enkele 100.000en mensen besmet moeten krijgen om binnen 2 jaar ongeveer groepsimmuniteit te creëren.

Dat gaat dus ook nooit werken als er nu al zo’n chaos is met een klein percentage daarvan.

Maar het hele land is nu al in rep en roer om een paar duizend besmettingen. Groepsimmuniteit bereik je als zo’n 60% van de bevolking immuun is?

Dan zou je dus elke maand enkele 100.000en mensen besmet moeten krijgen om binnen 2 jaar ongeveer groepsimmuniteit te creëren.

Dat gaat dus ook nooit werken als er nu al zo’n chaos is met een klein percentage daarvan.
Percentage is sowieso veel te klein om überhaupt op te lossen binnen 3 weken. die ongein voor elkaar te krijgen gaat maanden/jaren over heen.
en dan lekker de doelgroepen aanpakken die het minste last hebben.

laat dan lekker de 50+er thuis zitten.
+18 en onder de 50 maar controleren bij de kroegen.
even niet op bezoek bij opa en oma.

dit is gewoon de natuurlijke selectie van de hogere macht! :@

Inderdaad, wij zijn zo onnozel dat we denken dat het allemaal wel meevalt.
Kinderen moeten thuis blijven maar de speeltuinen zijn overvol.

In China durven ze de straat niet op hoor, als ze thuis moeten blijven.
Daar worden ze hun huis terug in geklopt en timmeren ze je deur toe.

Terug
Naar boven