Fitness Seller

Coronavirus

Maar het hele land is nu al in rep en roer om een paar duizend besmettingen. Groepsimmuniteit bereik je als zo’n 60% van de bevolking immuun is?

Dan zou je dus elke maand enkele 100.000en mensen besmet moeten krijgen om binnen 2 jaar ongeveer groepsimmuniteit te creëren.

Dat gaat dus ook nooit werken als er nu al zo’n chaos is met een klein percentage daarvan.
Niet alleen gaat het heel lang duren en zal je de capaciteit van de ziekenhuizen flink moeten verhogen, er gaan tijdens dat proces ook gewoon heel veel mensen dood.

En dan gaan we er nog vanuit dat het enigszins te controleren valt.

Ja, maar als de overheid veel eerder had ingegrepen, dan was het bijlange na niet zo erg geweest.

Toch?

Laatst bewerkt:
Percentage is sowieso veel te klein om überhaupt op te lossen binnen 3 weken. die ongein voor elkaar te krijgen gaat maanden/jaren over heen.
en dan lekker de doelgroepen aanpakken die het minste last hebben.

laat dan lekker de 50+er thuis zitten.
+18 en onder de 50 maar controleren bij de kroegen.
even niet op bezoek bij opa en oma.

dit is gewoon de natuurlijke selectie van de hogere macht! :@

Het gaat er toch om dat die piek wordt afgevlakt? Ook onder jongeren eindigt een deel in het ziekenhuis. Als je die groep geen restricties oplegt, zijn binnen een paar weken alle ziekenhuizen vol. Juist omdat die groep de grootste verspreiders zijn (uitgaansleven)

Het gaat er toch om dat die piek wordt afgevlakt? Ook onder jongeren eindigt een deel in het ziekenhuis. Als je die groep geen restricties oplegt, zijn binnen een paar weken alle ziekenhuizen vol. Juist omdat die groep de grootste verspreiders zijn (uitgaansleven)
ik ga nog steeds naar mijn werk. waar ik klanten spreek van over heel friesland. die ook weer bij klanten komen etc.
ons bedrijf gaat gewoon door. en zo zitten wij allemaal nog steeds dicht bij elkaar. dus in mijn geval wat maakt het verschil.

maar afvlakken. terwijl misschien over een maand of 2 meer mensen besmet zijn en de piek nog veel groter word?

Het gaat er toch om dat die piek wordt afgevlakt?

Ja maar welke piek?
Is een 10.000 tal besmettingen al een piek? Van de 17 miljoen inwoners.
Ze geven nu dus aan dat iedereen het eens zal krijgen en ze groepsimmuniteit willen creëren (als dat al mogelijk is).
Als je groepsimmuniteit wil creëren zou je dus zo'n 350.000 mensen elke maand moeten besmetten om dat binnen 2 jaar te realiseren.
Nou dan zijn de 10.000 besmettingen die we nu hebben maar een piece of cake.
Alles voor meerdere maanden of jaren op lockdown houden is ook geen optie.
Ben benieuwd hoe het verloopt straks.

Laatst bewerkt:
ik ga nog steeds naar mijn werk. waar ik klanten spreek van over heel friesland. die ook weer bij klanten komen etc.
ons bedrijf gaat gewoon door. en zo zitten wij allemaal nog steeds dicht bij elkaar. dus in mijn geval wat maakt het verschil.

maar afvlakken. terwijl misschien over een maand of 2 meer mensen besmet zijn en de piek nog veel groter word?
Ik neem aan dat je niet naar de gym kan, dat je de instructies omtrent handen geven en handen wassen opvolgt. Dat maakt het verschil. Waarom zou de piek groter worden? De oppervlakte onder de grafiek blijft gelijk, maar wordt uitgesmeerd over een langere tijd.

Ja maar welke piek?
Ze geven nu dus aan dat iedereen het eens zal krijgen en ze groepsimmuniteit willen creëren (als dat al mogelijk is).
Als je groepsimmuniteit wil creëren zou je dus zo'n 350.000 mensen elke maand moeten besmetten om dat binnen 2 jaar te realiseren.
Nou dan zijn de 10.000 besmettingen die we nu hebben maar een peace of cake.
Wie geeft aan dat iedereen het krijgt?

Ja maar welke piek?
Nou dan zijn de 10.000 besmettingen die we nu hebben maar een peace of cake.

Iedereen krijgt corona?

Wie geeft aan dat iedereen het krijgt?

Iedereen is verkeerd verwoord.
Rutte zijn woorden tijdens de persconferentie:
"De realiteit is ook dat de komende tijd een groot deel van de Nederlandse bevolking met het virus besmet zal raken"
"Gecontroleerd groepsimmuniteit opbouwen"

Iedereen is verkeerd verwoord.
Rutte zijn woorden tijdens de persconferentie:
"De realiteit is ook dat de komende tijd een groot deel van de Nederlandse bevolking met het virus besmet zal raken"
"Gecontroleerd groepsimmuniteit opbouwen"

En voor het eerst in 12 jaar jaar was de lacht afwezig.
Zo krijgt hij er nog 4 jaar bij. Hulde voor Rutte. Er blijft niets aan hem plakken, hij heeft geen vrienden geen vijanden en geen sex. Maar het werkt goed.

Met [ made in China ] ben ik nu ook wel klaar.

Ik neem aan dat je niet naar de gym kan, dat je de instructies omtrent handen geven en handen wassen opvolgt. Dat maakt het verschil. Waarom zou de piek groter worden? De oppervlakte onder de grafiek blijft gelijk, maar wordt uitgesmeerd over een langere tijd.
Ik was mijn handen al voordat het cool werd.
Kan inderdaad niet naar de gym. Maar als ik 100 klanten/leveranciers zie/spreek en dan weer lekker thuis kom. Hoe hard gaat het dan alsnog. Bepaalden dingen sluiten gaat dat echt niet tegenhouden.

Piek afvlakken gaat niet lukken. Alleen maar uitstellen. Hoe langer je wil uitstellen hoe meer je ellende gaat krijgen.

Het word pas leuk als er geen entertainment meer is.

Maakt niet uit hoe hoog die piek is. Elke bijdrage om die af te vlakken / uit te stellen helpt het zorgstelsel. Dat is volgens mij het idee van "gecontroleerd".

• Like
Waarderingen: BB_
17 experts in Nederland. Iedereen weet het beter dan de virologen en medici. Blijft me verbazen.

Karskens is ook wel een totaalidioot. En iets gezellig hebben en een Oranjegevoel, really :roflol:
En als je zelfs nu je smoel niet kunt houden over witte mannen, man man man.

Ooh shit, rip spanje en iran

1584445282859.png

Ik ga straks naar de supermarkt. SPannend... stel je voor... autoongevallen, vallen van hoge balkons op mijn kop, aangevallen door een skinhead met metalen bollen in een lederen zakje ,gebarsten schedel.... koolstofmonoxidevergiftiging,... springen van een balkon van het vierde verdiep denkende dat de kraan er nog staat... kanker....van niks dood en dan sterven door een klotevirus... that would be rediculous....

Dan maar weer alles in de gracht dumpen of in zelf in brand steken zeker :dunno:

Terug
Naar boven