XXL Nutrition

Coronavirus

Wie zei dat er geen tekort aan mondkapjes was?

Ik kreeg dit doorgestuurd in een groepsapp :aluhoedje:
giphy.gif

Wie zei dat er geen tekort aan mondkapjes was?
Vorige week heb ik gewoon 3 dozen vol kunnen ophalen :D

Liep met de hond. Komt er een gast aan. Jij skup meeneem voor poep mens bang corona.
Ik moest dus een schep meenemen voor de poep van niet mijn hond ivm corona.

Gekke yugo's ook

Ik kreeg dit doorgestuurd in een groepsapp :aluhoedje:

Noem me wat je me wilt noemen, maar de mensen die het niet willen inzien en compleet meegaan in deze hype zijn net zo schuldig aan de aankomende crisis als de mensen die hem opgetuigd hebben..

Pieter Stuurman, een wijze man met wijze woorden schreef het volgende over het Corona Virus en ben het 100% met hem eens...

Het is verbijsterend om te zien hoe de wereldbevolking zich laat meeslepen door een virus dat, vergeleken met normale griep, maar een fractie van het aantal slachtoffers maakt.

Gaan we werkelijk alles dat we van belang vinden op het spel zetten? Alleen om iets dat qua symptomen vergelijkbaar is met een griep?

Gaan we werkelijk onze samenleving laten vernietigen, vanwege ‘milde, griepachtige verschijnselen’ (RIVM)? En daarmee een ‘noodtoestand’ rechtvaardigen die al onze vrijheden en verworvenheden wegneemt?

Als we meegaan met het tot stilstand brengen de samenleving en de economie, zullen de gevolgen (mega-crisis) enorm zijn. En vele malen ernstiger dan die van dit ‘virus’. We zullen dan letterlijk alles verliezen waaraan we waarde hechten (inclusief onze voedselvoorziening EN dus onze gezondheid).

Drie weken geleden stelde het tijdschrift “The Economist” zich op de voorpagina de vraag: “How bad will it get?’

Ik schreef toen het onderstaande. Je ziet het nu in Italië ontvouwen, en volgens de NOS is het binnen 1 a 2 weken hier hetzelfde.Ik vind het vervelend om “zie je wel” te zeggen. Maar ik doe het toch, in de hoop dat mensen alsnog hun kop uit het zand trekken. Het is namelijk werkelijk dringend.

“Het gaat waarschijnlijk heel erg worden”.

Niet omdat het virus een grote bedreiging is voor de gezondheid.(‘Corona’ is een maar een naam voor een vrij normale seizoensgriep), maar omdat de hype wordt ingezet om een ongekende wereldwijde (economische) crisis te veroorzaken.

En die crisis zal worden gebruikt om maatregelen te rechtvaardigen die zonder deze “overmachtsituatie” niet zouden worden geaccepteerd.

Het is in werkelijkheid geen pandemie, maar een wereldwijde machtsgreep.Ons laten meeslepen in deze hype is véél gevaarlijker dan het virus.”

De belangrijkste beleidsdoelen van de afgelopen jaren:

– Het uitbannen van contant geld

– Het verplichten van vaccinaties

– Het uitfaseren van het financieel en medisch ondersteunen van ouderen (lees: niet-rendabelen)

– Het opvoeren van de lasten, en daarmee de armoede.

– Het inperken van vrijheden

Dit ‘coronavirus’ maakt het in één klap allemaal mogelijk. Het moet dus als geroepen komen, voor de beleidsmakers….

Maar kennelijk vinden veel mensen het virus (dat tot nu toe maar een fractie van de slachtoffers van normale griep voortbrengt) toch bedreigender dan.

– Het verlies van VRIJHEID (zie Italië),

– Het verlies van VOORSPOED (door de crisis zal vrijwel iedereen zijn inkomen kwijtraken)

– Het verlies van VREDE (er zullen rellen zijn waar politie en leger op afgestuurd worden)

– EN het verlies van GEZONDHEID (als de economie plat gaat, stagneert de voedselvoorziening, en verhongeren is niet goed voor de gezondheid)

Wie niet beseft dat de draconische maatregelen ONHERROEPELIJK leiden tot een ongekende crisis (en alle bovenstaande gevolgen), snapt werkelijk NIETS van hoe de wereld functioneert.

De topbeleidsmakers die dit wel snappen, sturen opzettelijk aan op deze crisis. Of beter gezegd: de grootste misdaad aller tijden. Hun macht en rijkdom bestaan immers nergens anders uit dan uit de onvrijheid en armoede van de rest. En zo gemakkelijk kunnen ze hun slag slaan.

Zo gemakkelijk zijn de meeste mensen bang te maken. En bange mensen zullen letterlijk alles inleveren in ruil voor “bescherming”. De truc is al zo oud als de weg naar Rome, maar blijft effectief zolang mensen erin trappen. Maar op deze schaal is het een primeur.

Als we het nog kunnen navertellen, zullen we ons over enkele jaren hoofdschuddend afvragen hoe we dit in godsnaam konden laten gebeuren.

Pieter Stuurman

Och man wat gaan mensen toch altijd uit van het slechte van de mens. Wat een ongelofelijk jankverhaal.

Och man wat gaan mensen toch altijd uit van het slechte van de mens. Wat een ongelofelijk jankverhaal.
In zijn verdediging, overheden komen er niet bepaald goed uit als je naar de geschiedenis kijkt...

Wat natuurlijk niet wil zeggen dat ik het ermee akkoord ben

In zijn verdediging, overheden komen er niet bepaald goed uit als je naar de geschiedenis kijkt...

Wat natuurlijk niet wil zeggen dat ik het ermee akkoord ben

Je kan je afvragen wie er bang is? Mensen die met zulke complottheorieën komen hebben nooit enig bewijs. Meestal zijn het bange mensen die de overheid en anderen de schuld geeft van zijn niet slagen in de maatschappij.

Je kan je afvragen wie er bang is? Mensen die met zulke complottheorieën komen hebben nooit enig bewijs. Meestal zijn het bange mensen die de overheid en anderen de schuld geeft van zijn niet slagen in de maatschappij.

We hebben sowieso nooit bewijs complottheorie of niet, dus beetje speculeren doen we hoe dan ook.

Jij gelooft in wat de media jou verteld, de complottheorist denkt een stukje verder.

Beide zijn waarschijnlijk onzin, maar je kunt je beter op het slechtste voorbereiden.

We hebben sowieso nooit bewijs complottheorie of niet, dus beetje speculeren doen we hoe dan ook.

Jij gelooft in wat de media jou verteld, de complottheorist denkt een stukje verder.

Beide zijn waarschijnlijk onzin, maar je kunt je beter op het slechtste voorbereiden.

Je weet niet wat ik geloof. Ik vertrouw op de mensen die al hun hele leven geven om andere mensen te helpen. Dat zijn mensen die hun eigen leven geven om voor de medemens een zo goed mogelijk gezondheid te garanderen. Geef mij één reden om daar niet op te vertrouwen?

Je weet niet wat ik geloof. Ik vertrouw op de mensen die al hun hele leven geven om andere mensen te helpen. Dat zijn mensen die hun eigen leven geven om voor de medemens een zo goed mogelijk gezondheid te garanderen. Geef mij één reden om daar niet op te vertrouwen?

Wat is je punt precies?

Vorige week heb ik gewoon 3 dozen vol kunnen ophalen :D
Vandaar dat tekort in ziekenhuizen nu. Wees zo nobel, en doneer net als deze tandarts je mondkapjes aan een ziekenhuis:

Ik geloof eerder een expert met een diploma dan een werkeloze kneus met twitter

Thanks dat je in mij gelooft pik. De meeste mensen zijn slecht, maar dat weet je pas na genoeg levenservaring. Help je naasten, f**k de rest. Alhoewel dat met mijn werk erg hypocriet is.

Vanmiddag bij de apotheek, supermarkt en 2 drogisterijen langs geweest voor paracetamol voor mijn zoontje van 2. Hij had koorts en we hebben wel wat voor hem in huis, maar toch wil je nu wat extra in huis hebben. Uiteindelijk ben ik 1 doosje baby zetpillen en een flesje drank voor kinderen tegengekomen, verder was er echt niets te vinden. Hoeveel hebben de mensen de afgelopen dagen gehamsterd?

Terug
Naar boven