XXL Nutrition

Coronavirus

wie krijgt er nog meer plaatsvervangende schaamte over de geplande (deug ) klapactie van vanavond ,hoe geforceerd,nep en infantiel wil je het hebben :o

ESc2I7BXYAAxPyg  deugen.jpg
Gewoon lekker klappen. Durf te wedden dat de helft van de mensen niet eens weet waarvoor ze klappen, maar een appje van de buurman kreeg met "dinsdag om 20:00 uur met z'n allen klappen; stuur dit bericht naar minsten zus of zoveel mensen door". Ondanks dat geen slechte actie, want de bedoeling is goed. Een beetje infantiel wel, maar zijn we stiekem niet allemaal een beetje kind.

Vandaag druk dagje gehad waarbij de meeste patiënten middels ehealth toch voor zover mogelijk zorg kunnen krijgen door mij en mijn collega fysiotherapeuten. Soort betaalde webcamservice als t ware.
Noodzakelijke mensen (zorgverleners/politie e.d.) worden in uitzonderlijke situaties nog behandeld, hetzelfde geld voor mensen die zonder fysiotherapie mogelijk in het ziekenhuis komen of mensen die geopereerd zijn en niet zonder zorg kunnen

Vanmiddag bij de apotheek, supermarkt en 2 drogisterijen langs geweest voor paracetamol voor mijn zoontje van 2. Hij had koorts en we hebben wel wat voor hem in huis, maar toch wil je nu wat extra in huis hebben. Uiteindelijk ben ik 1 doosje baby zetpillen en een flesje drank voor kinderen tegengekomen, verder was er echt niets te vinden. Hoeveel hebben de mensen de afgelopen dagen gehamsterd?
Stel je zoontje heeft covid, dan vraag ik mij persoonlijk als leek af of het handig is om paracetamol te geven. Het immuunsysteem werkt beter onder een verhoogde temperatuur terwijl het virus minder effectief wordt, je hyphothalamus gooit de lichaamstemperatuur niet voor niets omhoog zou ik zeggen

Stel je zoontje heeft covid, dan vraag ik mij persoonlijk als leek af of het handig is om paracetamol te geven.

Vroeger kreeg ik dat allemaal niet als ik ziek was. Als ik mijn spek met eieren niet binnen kreeg gaf mijn oma mij klappen met een stok.
Die verwende kinders van tegenwoordig..

Gewoon lekker klappen. Durf te wedden dat de helft van de mensen niet eens weet waarvoor ze klappen, maar een appje van de buurman kreeg met "dinsdag om 20:00 uur met z'n allen klappen; stuur dit bericht naar minsten zus of zoveel mensen door". Ondanks dat geen slechte actie, want de bedoeling is goed. Een beetje infantiel wel, maar zijn we stiekem niet allemaal een beetje kind.
En dat allemaal als doel om het RTL journaal belangrijker te maken dan het NOS journaal.

• Wow
Waarderingen: BB_
En dat allemaal als doel om het RTL journaal belangrijker te maken dan het NOS journaal.
Geen idee, ik kijk nooit RTL. Wist niet dat RTL hierachter zat; bij DWDD werd het ook gepromoot. Hier staat gewoon NOS op, zoals vanouds.

Stel je zoontje heeft covid, dan vraag ik mij persoonlijk als leek af of het handig is om paracetamol te geven. Het immuunsysteem werkt beter onder een verhoogde temperatuur terwijl het virus minder effectief wordt, je hyphothalamus gooit de lichaamstemperatuur niet voor niets omhoog zou ik zeggen
Was in overleg met de HA en pas nadat hij een uur nonstop huilde en koorts van 39,4°C had. Het advies is dan om paracetamol te geven, knapt hij dan wat op, dan alleen maar in de gaten houden, knapt hij niet op, dan weer bellen.

In de middag liep hij gewoon weer rond en was hij pisnijdig dat zijn zus in de tuin mocht spelen en hij niet. :D

Ik geloof eerder een expert met een diploma dan een werkeloze kneus met twitter

Ja personal trainers zijn ook experts, op hun manier toch. Pro bodybuilders zijn ook werkloos. :roflol:
Diploma's hebben vaak geen waarde, het zegt alleen dat je goed genoeg bent geweest voor het schoolsysteem en het op de manier van het systeem hebt kunnen voltooien. brb 4 jaar naar school om vervolgens alles op je werk te leren waar je dat waardeloze papiertje voor moet hebben.
Er zijn geen experts in dit opzicht, want het is momenteel een situatie waar geen enkeling iets van af weet. Het eerste wat sterft in zulke chaos is de waarheid.

Natuurlijk maken de ''experts'' gebruik van de situatie en komen als paddenstoelen uit de grond, om mensen achterlijke informatie te geven die ze toch wel geloven omdat ze bang zijn.
Dit geld voor zowel complot als mainstream media.

Uiteindelijk gaan we nooit te weten komen waarom dit allemaal gebeurt en wat erachter zit. Voor de een klinkt dit logisch, voor de ander dat.

EAAA958B-F4C7-4032-93FC-9D5118958321.jpeg

Als er straks een lockdown komt in belgie waardoor ik mijn schijven die ik vandaag besteld heb niet krijg...

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.232
#klapcoronadewerelduit

ging het maar zo makkelijk

Mijn aluhoedje geeft aan dat RTL er achter zit.
Feestboekactie van een viertal mensen:
Zet die aluhoed van je maar in de magnetron.

Feestboekactie van een viertal mensen:
Zet die aluhoed van je maar in de magnetron.
Oja, mijn alhoedjes complottheorie onderuithalen met feestboek. :duh:

de postnl chaufeur die een pakket met een machine onderdeel moest afleveren vandaag is ziek aar huis gegaan, met andere woorden zijn bus staat met mijn onderdeel achter slot en grendel bij postnl XD

Vandaar dat tekort in ziekenhuizen nu. Wees zo nobel, en doneer net als deze tandarts je mondkapjes aan een ziekenhuis:
Wat zou jij doen als je van 150euro, 900 euro kon maken?

de postnl chaufeur die een pakket met een machine onderdeel moest afleveren vandaag is ziek aar huis gegaan, met andere woorden zijn bus staat met mijn onderdeel achter slot en grendel bij postnl XD

Ja damn dit gaat ook gebeuren. :roflol:

Hoop maar dat onze home gyms kunnen arriveren.

Rosanna wil daadwerkelijk Chinezen lynchen :roflol:

Terug
Naar boven