MuscleMeat

Coronavirus

"Hoeft niet"
Laten we het hopen.

Ik vraag mij trouwens af. Als wij in Europa gaan voor de groepsimmuniteit en buiten Europa gaan ze voor het compleet inperken van de verspreiding, hoelang zal het dan duren voordat we weer buiten Europa kunnen reizen? Kan wel een jaar gaan duren dan..

Ik neem aan dat die landen niet weer opengaan voor Europeanen aangezien ze dan weer opnieuw kunnen beginnen.

Ik vraag mij trouwens af. Als wij in Europa gaan voor de groepsimmuniteit en buiten Europa gaan ze voor het compleet inperken van de verspreiding, hoelang zal het dan duren voordat we weer buiten Europa kunnen reizen? Kan wel een jaar gaan duren dan..

Ik neem aan dat die landen niet weer opengaan voor Europeanen aangezien ze dan weer opnieuw kunnen beginnen.

Zeer slim van reisbureau's om zulke vouchers te geven idd. Ze houden het geld en wij zitten zonder vakantie.

Vieze fl**kers ik wil gwn mijn geld terug :@

Oef, ben niet ziek
A7042C17-F5B7-4651-AEFF-C4598F8474C1.jpeg
Covid toch niets.
AIDS,Syfilis daarentegen....

Jan Roos :

Premier Rutte hield gisteren een praatje op televisie. Hij deed het aardig. Een verhaaltje voorlezen van de autocue en rustig in de camera kijken. Maar meer dan dat was het ook niet. Een paar open deuren, een paar keer oproepen tot eenheid en weggemoffeld het idee om een tienduizenden mensen te laten sterven opdat de rest kan blijven leven. Alleen al daar een kritische noot over plaatsen was reeds heiligschennis. Want Rutte is opeens een held van Churchilliaanse omvang. De vader des vaderlands werd groepen over de kinderloze man die de afgelopen weken alleen maar achter de feiten aanhobbelde en het RIVM citeerde, dat ook telkens maar wat riep wat niet waar bleek te zijn.

De BN’ertjes stonden alweer in de rij om hun handjes blauw te klappen. Want oh oh oh, wat doet onze Mark het toch goed. En dat Mark over twee dagen alsnog een lockdown gaat aankondigen zal weer een reden voor hen zijn om te applaudisseren. Terwijl hij zijn ongeloofwaardige ‘scholen blijven open’ praatje ook binnen 48 uur bij het grofvuil kon plaatsen. Is er dan een betere politiek leider die deze rol beter kan vervullen? Ik weet het niet en het deert me niet. Alleen dat overdreven vieren van een zwakke premier doet wat pathetisch aan. Het zijn van die Engelse schaapshonden die, als hun baasje dat vraagt, over een drukke snelweg rennen. Mark Rutte zegt dat we met z’n allen niet in lockdown hoeven want Mark Rutte wil een experiment doen. In vrijwel geen enkel ander land doen ze dat. Maar Mark Rutte zegt dat we het toch wel krijgen en minimaal 50.000 doden dan maar op de koop toe moeten nemen. Applaus, wat een leider! Wat een held!

De ergste van allemaal, Claudia de Breij, noemde het praatje van de premier ‘koninklijk’. Naast deze belachelijk term legde de VARA-deuggleuf nummero uno wel iets bloot. Waar is de koning namelijk? Nou, lieve landgenoten. Die zit op zijn eiland in Mozambique. In die villa die hij van Mark Rutte moest weg doen. Hij gaf het zogenaamd weg en mag er nu levenslang gebruik van maken. Het koninklijk huis dat in crisistijd op een eiland ver weg van ons land gaat bivakkeren. Dat doet toch wel denken aan de vorige crisis, toen ze vijf jaar sherry zaten te drinken in Engeland. En als ze toch een keer de edele moed hebben om terug te keren naar hun “onderdanen” staat Claudia de Breij in alle blijheid ‘Oranje Boven’ te zingen. Wat men ook deed toen Wilhelmina en haar gevolg uit het vliegtuig stapten na de oorlog.

heeft die dikke pad en hebben de rest van de uitzuigers niet van een vreemde ,het land ontvluchten in crisistijden :roflol:

Vieze Jij For president :hedbang::thumb:

wie krijgt er nog meer plaatsvervangende schaamte over de geplande (deug ) klapactie van vanavond ,hoe geforceerd,nep en infantiel wil je het hebben :o

ESc2I7BXYAAxPyg  deugen.jpg

Stormloop op paracetamol nu :no:

Ik kreeg dit doorgestuurd in een groepsapp :aluhoedje:

Noem me wat je me wilt noemen, maar de mensen die het niet willen inzien en compleet meegaan in deze hype zijn net zo schuldig aan de aankomende crisis als de mensen die hem opgetuigd hebben..

Pieter Stuurman, een wijze man met wijze woorden schreef het volgende over het Corona Virus en ben het 100% met hem eens...

Het is verbijsterend om te zien hoe de wereldbevolking zich laat meeslepen door een virus dat, vergeleken met normale griep, maar een fractie van het aantal slachtoffers maakt.

Gaan we werkelijk alles dat we van belang vinden op het spel zetten? Alleen om iets dat qua symptomen vergelijkbaar is met een griep?

Gaan we werkelijk onze samenleving laten vernietigen, vanwege ‘milde, griepachtige verschijnselen’ (RIVM)? En daarmee een ‘noodtoestand’ rechtvaardigen die al onze vrijheden en verworvenheden wegneemt?

Als we meegaan met het tot stilstand brengen de samenleving en de economie, zullen de gevolgen (mega-crisis) enorm zijn. En vele malen ernstiger dan die van dit ‘virus’. We zullen dan letterlijk alles verliezen waaraan we waarde hechten (inclusief onze voedselvoorziening EN dus onze gezondheid).

Drie weken geleden stelde het tijdschrift “The Economist” zich op de voorpagina de vraag: “How bad will it get?’

Ik schreef toen het onderstaande. Je ziet het nu in Italië ontvouwen, en volgens de NOS is het binnen 1 a 2 weken hier hetzelfde.Ik vind het vervelend om “zie je wel” te zeggen. Maar ik doe het toch, in de hoop dat mensen alsnog hun kop uit het zand trekken. Het is namelijk werkelijk dringend.

“Het gaat waarschijnlijk heel erg worden”.

Niet omdat het virus een grote bedreiging is voor de gezondheid.(‘Corona’ is een maar een naam voor een vrij normale seizoensgriep), maar omdat de hype wordt ingezet om een ongekende wereldwijde (economische) crisis te veroorzaken.

En die crisis zal worden gebruikt om maatregelen te rechtvaardigen die zonder deze “overmachtsituatie” niet zouden worden geaccepteerd.

Het is in werkelijkheid geen pandemie, maar een wereldwijde machtsgreep.Ons laten meeslepen in deze hype is véél gevaarlijker dan het virus.”

De belangrijkste beleidsdoelen van de afgelopen jaren:

– Het uitbannen van contant geld

– Het verplichten van vaccinaties

– Het uitfaseren van het financieel en medisch ondersteunen van ouderen (lees: niet-rendabelen)

– Het opvoeren van de lasten, en daarmee de armoede.

– Het inperken van vrijheden

Dit ‘coronavirus’ maakt het in één klap allemaal mogelijk. Het moet dus als geroepen komen, voor de beleidsmakers….

Maar kennelijk vinden veel mensen het virus (dat tot nu toe maar een fractie van de slachtoffers van normale griep voortbrengt) toch bedreigender dan.

– Het verlies van VRIJHEID (zie Italië),

– Het verlies van VOORSPOED (door de crisis zal vrijwel iedereen zijn inkomen kwijtraken)

– Het verlies van VREDE (er zullen rellen zijn waar politie en leger op afgestuurd worden)

– EN het verlies van GEZONDHEID (als de economie plat gaat, stagneert de voedselvoorziening, en verhongeren is niet goed voor de gezondheid)

Wie niet beseft dat de draconische maatregelen ONHERROEPELIJK leiden tot een ongekende crisis (en alle bovenstaande gevolgen), snapt werkelijk NIETS van hoe de wereld functioneert.

De topbeleidsmakers die dit wel snappen, sturen opzettelijk aan op deze crisis. Of beter gezegd: de grootste misdaad aller tijden. Hun macht en rijkdom bestaan immers nergens anders uit dan uit de onvrijheid en armoede van de rest. En zo gemakkelijk kunnen ze hun slag slaan.

Zo gemakkelijk zijn de meeste mensen bang te maken. En bange mensen zullen letterlijk alles inleveren in ruil voor “bescherming”. De truc is al zo oud als de weg naar Rome, maar blijft effectief zolang mensen erin trappen. Maar op deze schaal is het een primeur.

Als we het nog kunnen navertellen, zullen we ons over enkele jaren hoofdschuddend afvragen hoe we dit in godsnaam konden laten gebeuren.

Pieter Stuurman

Terug
Naar boven