XXL Nutrition

Coronavirus

de postnl chaufeur die een pakket met een machine onderdeel moest afleveren vandaag is ziek aar huis gegaan, met andere woorden zijn bus staat met mijn onderdeel achter slot en grendel bij postnl XD
En er zit corona op je pakketje.

Rosanna wil daadwerkelijk Chinezen lynchen :roflol:

Wie? Oh een bimbo zonder breincellen.

Kan iemand een pol maken ?

Waarom komen dit soort nieuwsberichten altijd van jou?

"Al het slechts komt van China"
5 seconden later
"Ik ben dus ook gemaakt in Wuhan..."

Iemand die nog doet gamen in deze tijden?

PC gamers only ofc.

Ja personal trainers zijn ook experts, op hun manier toch. Pro bodybuilders zijn ook werkloos. :roflol:
Diploma's hebben vaak geen waarde, het zegt alleen dat je goed genoeg bent geweest voor het schoolsysteem en het op de manier van het systeem hebt kunnen voltooien. brb 4 jaar naar school om vervolgens alles op je werk te leren waar je dat waardeloze papiertje voor moet hebben.
Er zijn geen experts in dit opzicht, want het is momenteel een situatie waar geen enkeling iets van af weet. Het eerste wat sterft in zulke chaos is de waarheid.

Natuurlijk maken de ''experts'' gebruik van de situatie en komen als paddenstoelen uit de grond, om mensen achterlijke informatie te geven die ze toch wel geloven omdat ze bang zijn.
Dit geld voor zowel complot als mainstream media.

Uiteindelijk gaan we nooit te weten komen waarom dit allemaal gebeurt en wat erachter zit. Voor de een klinkt dit logisch, voor de ander dat.
Ja je hebt geen biologen of experts in het verspreiden van ziektes... Die experts bedoel ik...

Michael T. Osterholm is an American public-health scientist and a biosecurity and infectious-disease expert. Osterholm is the director of the Center for Infectious Disease Research and Policy (CIDRAP) at the University of Minnesota and a Regents Professor, the McKnight Presidential Endowed Chair in Public Health, a Distinguished Teaching Professor in the Division of Environmental Health Sciences, School of Public Health, a professor in the Technological Leadership Institute, College of Science and Engineering, and an adjunct professor in the University of Minnesota Medical School, all at the University of Minnesota. He is also on the Board of Regents at Luther College in Decorah, Iowa.

Dat ik dit nog moet uitleggen... Wat voor opleiding heb je afgerond, mbo?

Je weet niet wat ik geloof. Ik vertrouw op de mensen die al hun hele leven geven om andere mensen te helpen. Dat zijn mensen die hun eigen leven geven om voor de medemens een zo goed mogelijk gezondheid te garanderen. Geef mij één reden om daar niet op te vertrouwen?
Ik vertrouw liever zo weinig mogelijk op anderen.
Zeker wanneer er serieus stront aan de knikker is.

Ja je hebt geen biologen of experts in het verspreiden van ziektes... Die experts bedoel ik...

Michael T. Osterholm is an American public-health scientist and a biosecurity and infectious-disease expert. Osterholm is the director of the Center for Infectious Disease Research and Policy (CIDRAP) at the University of Minnesota and a Regents Professor, the McKnight Presidential Endowed Chair in Public Health, a Distinguished Teaching Professor in the Division of Environmental Health Sciences, School of Public Health, a professor in the Technological Leadership Institute, College of Science and Engineering, and an adjunct professor in the University of Minnesota Medical School, all at the University of Minnesota. He is also on the Board of Regents at Luther College in Decorah, Iowa.

Dat ik dit nog moet uitleggen... Wat voor opleiding heb je afgerond, mbo?

Je legt niks uit je cherry picked een of andere kekke professor die geen reet met deze discussie te maken heeft en komt over als een over het paard getild mannetje door zo denigrerend te reageren.

Ben iig blij dat je dankbaar bent naar de biologen en experts die hebben uitgevonden dat dit een virus is en het zich verspreid via deeltjes in de lucht die je slijmvliezen in gaan!11

Terug
Naar boven