Fitness Seller

Coronavirus

Haha! Tientallen jaren de samenleving bedonderen en vervolgens de vakbond om een noodfonds vragen en dat ook nog krijgen :') Bizar dat zij überhaupt vertegenwoordigd zijn in de vakbond. Op mijn medeleven/steun hoeven ze niet te rekenen.

Balen, ik zou naar Duitsland gaan als ik sterkte vermoedens zou hebben dat ik besmet was. Weinig doden en de beste zorg.
Nu is Nederland in overleg.
Nog ff en heel Nederland mag daar heen.

Roche blijft toch vaag over de manier van toepassen en je met alleen de formule geen gebruiksklaar en betrouwbaar product kunt maken? Je zal later maar juridisch aansprakelijk worden gesteld bij een onveilig product. Een meerderheid van de NL labs werken ook met machines van Roche en zijn (of lijken vooralsnog) afhankelijk van de testmaterialen die Roche levert. Althans dat is wat ik ervan begreep na gister. Dat andere producenten het zouden kunnen namaken lijkt helder er lijkt echter meer aan de hand. Ben je daarover iets tegengekomen?

edit.

- FTM.

Er zitten wel wat haken en ogen aan om buffer van een ander producent te gerbuiken, zeker op het moment dat je alle capaciteit wilt gebruiken om te testen, maar is dat het probleem van Roche? Daarnaast kan Roche ook niet zonder meer hun productie verhogen, praktisch alle ingrediënten kopen zij ook weer in en over stappen op een andere leverancier of zelfs kwaliteit van grondstoffen kan ook niet zomaar.

Ik lees nu pas je edit, dat is wat ik bedoel, maar het exacte recept is niet eens voldoende. Je moet exact dezelfde grondstoffen aankopen, van dezelfde bedrijven van dezelfde kwaliteit en dan moet je ook nog de kwaliteitscontrole die Roche uitvoert doorlopen.

Dit is ook zo achterlijk, zonder bedrijven als Roche kan je dit soort testen gewoon niet doen.

Gebouw coronatestmaker Roche in Almere beklad met tekst ‘Hoeveel doden?’

• Like
Waarderingen: Pren
Radboud ziekenhuis bereid zich voor op code zwart. Aka triage aka kiezen wie mag leven.

Bah maak mezelf helemaal gek hierdoor :(

Op het werk ook al verdachten die nu in quarantaine zitten en wij dus moeten verplegen.

Bah maak mezelf helemaal gek hierdoor :(

Ja, snap dit. Heb ook geen troostende woorden. Ik ben nooit bang om naar het werk te gaan, maar nu wil ik het liefst thuis blijven. Ik snap ook niet wat al die idioten nu nog buiten doen.
Als ik straks op het werk ben, voel ik me beter en gesteund door collega's.

Ja, snap dit. Heb ook geen troostende woorden. Ik ben nooit bang om naar het werk te gaan, maar nu wil ik het liefst thuis blijven. Ik snap ook niet wat al die idioten nu nog buiten doen.
Als ik straks op het werk ben, voel ik me beter en gesteund door collega's.

Mijn groot verlof eindigd 31 maart. 1 april begin ik terug te werken. collegas moeten uit mn buurt blijven :)

Volgens de grafieken nog maar 3 mensen hersteld binnen NL? Had toch wel iets meer verwacht, of worden die nauwelijks doorgegeven?

Overzicht aantallen
Het totaal aantal gemelde positief geteste patiënten: 8603 (+1172)

Het totaal aantal gemelde patiënten opgenomen (geweest) in het ziekenhuis: 2500 (+349)

Het totaal aantal gemelde overleden patiënten: 546 (+112)

1585314225117.png

Totaal aantal (bewezen/verdachte) COVID-19 opnamen in de Nederlandse ICs op dit moment (d.w.z geen ontslagdatum bekend): 756/52=808

In Amsterdam heeft burgemeester Halsema nu ook alle fitnesstoestelen in parken afgesloten. Blijkbaar werd het daar te druk met fitboys en fitgirls.

Ik vind dit echt zo'n flauwekul. Was het een speeltuintje waar 15 kinderen van 8 jaar speelden was er niks aan de hand. Desnoods verplicht gebruik van handschoenen als je de toestellen wilt gebruiken.
Mensen die willen sporten, gaan nu wel weer 100 meter verderop staan en andere oefeningen verzinnen.

Ik weet dat ik een enorme paardenlul ben (en heb hihi) maar het sterven van een 9 jarig kankerpatiëntje doet me 100 keer zoveel pijn dan de dood van iemand die toch al eind van zijn leven was

Ben ik een nog grotere lul als ik opbiecht dat filmpjes van dierenleed mij veel meer doen dan mensenleed :(

Haha! Tientallen jaren de samenleving bedonderen en vervolgens de vakbond om een noodfonds vragen en dat ook nog krijgen :') Bizar dat zij überhaupt vertegenwoordigd zijn in de vakbond. Op mijn medeleven/steun hoeven ze niet te rekenen.

Ik kan trouwens fluiten naar een of ander potje. Bedrijf in Nederland en betaal al mijn belasting in Nederland, maar woon over de grens in Duitsland dus val overal buiten.
Ja ik weet het, had er tijdens het verhuizen maar rekening mee moeten houden.
Maar zelfs voor zwartwerkers komt er een noodfonds. :roflol:

• Wow
Ik kan trouwens fluiten naar een of ander potje. Bedrijf in Nederland en betaal al mijn belasting in Nederland, maar woon over de grens in Duitsland dus val overal buiten.
Ja ik weet het, had er tijdens het verhuizen maar rekening mee moeten houden.
Maar zelfs voor zwartwerkers komt er een noodfonds. :roflol:

Krijg je wel hulp vanuit de Duitse overheid? Zou ik anders vrij bizar vinden.

• Haha
Terug
Naar boven