- Waardering
- 14.553
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yep. Geschat wordt dat zo'n 40% van de Amerikanen geeneens 400 dollar kan ophoesten voor onverwachte uitgaven in noodgevallen.Het is niet vergelijkbaar. Alhoewel we in Nederland laatste jaren met schijnzzp wel de anglosaksische kant op zijn geschoven.
In de usa zijn veel werknemers niet of vrijwel niet beschermd. In Nederland is dat in zo ongeveer alle gevallen beter. Daarnaast heeft daar een kwart ( juist de paycheck to paycheck groep) geen ziektekostenverzekering. Veel mensen zullen snel ontslagen worden en die verliezen dan vaak ook hun ziektekostenverzekering.
Daarnaast is er in diverse staten zeker geen quarantaine oid. Dus mensen gaan werken. Ook als ze ziek zijn want geen doorbetaald ziekteverlof.
Dus het is en wordt daar veel erger nog dan hier helaas. Zeker met het falend landsbestuur daar. Echt kansloos.
NiKs AaN dE hAnD hEt iS mAaR eEn GriEpJe
Ik zie nog niet heel veel verschil, of dat zou in de aantallen te vinden moeten zijn. Je kunt hier met een vast contract ook gewoon volgende maand ontslagen zijn als het bedrijf moet bezuinigen, en je hebt daar ook uitkeringen voor werklozen. Wat is er dan meer beschermd?Het is niet vergelijkbaar. Alhoewel we in Nederland laatste jaren met schijnzzp wel de anglosaksische kant op zijn geschoven.
In de usa zijn veel werknemers niet of vrijwel niet beschermd. In Nederland is dat in zo ongeveer alle gevallen beter. Daarnaast heeft daar een kwart ( juist de paycheck to paycheck groep) geen ziektekostenverzekering. Veel mensen zullen snel ontslagen worden en die verliezen dan vaak ook hun ziektekostenverzekering.
Verschilt per staat, op federaal niveau wordt aangegeven wat essentiele werkers zijn en dat de rest het liefst thuis moet werken maar ze kunnen dat niet zomaar nationaal afdwingen vanwege hun scheidingen in jurisdictie. Net alsof Brussel dat voor alle EU landen zou bepalen, dat kan ook niet - is aan elk land zelf. Hoewel, zou dat kunnen, een EU opgedragen lockdown? Sommige staten gaan erin mee en doen daardoor precies hetzelfde als Nederland.Daarnaast is er in diverse staten zeker geen quarantaine oid. Dus mensen gaan werken. Ook als ze ziek zijn want geen doorbetaald ziekteverlof.
Dus het is en wordt daar veel erger nog dan hier helaas. Zeker met het falend landsbestuur daar. Echt kansloos.
Als de EU er een noodverordening doorheen ramt, dan kan dat volgens mij. (Uiteraard moeten de lidstaten daar wel mee akkoord gaan.) @LM schijn jouw juridische licht hier eens op.Hoewel, zou dat kunnen, een EU opgedragen lockdown? Sommige staten gaan erin mee en doen daardoor precies hetzelfde als Nederland.
Hier gaat het ook nog wel veel erger worden lijkt me daarom.
Yep. Geschat wordt dat zo'n 40% van de Amerikanen geeneens 400 dollar kan ophoesten voor onverwachte uitgaven in noodgevallen.
Niet als ze een dubbele longontsteking hebben nee.Yep. Geschat wordt dat zo'n 40% van de Amerikanen geeneens 400 dollar kan ophoesten voor onverwachte uitgaven in noodgevallen.
Denk dat Trump er Martial Law voor zou moeten uitroepen. Dat is wel aardig een shit hits the fan scenario.Als de EU er een noodverordening doorheen ramt, dan kan dat volgens mij. (Uiteraard moeten de landen daar wel mee akkoord gaan.) @LM schijn jouw juridische licht hier eens op.
Yep. Geschat wordt dat zo'n 40% van de Amerikanen geeneens 400 dollar kan ophoesten voor onverwachte uitgaven in noodgevallen.
Even uit mijn hoofd hoor. EU recht is niet mijn corebusiness.Als de EU er een noodverordening doorheen ramt, dan kan dat volgens mij. (Uiteraard moeten de lidstaten daar wel mee akkoord gaan.) @LM schijn jouw juridische licht hier eens op.
Het verschil is enorm. Ook vanwege het sociale vangnet dat er daar niet is.Ik zie nog niet heel veel verschil, of dat zou in de aantallen te vinden moeten zijn. Je kunt hier met een vast contract ook gewoon volgende maand ontslagen zijn als het bedrijf moet bezuinigen, en je hebt daar ook uitkeringen voor werklozen. Wat is er dan meer beschermd?
De kosten van ziekteverzekeringen zijn wel heel anders en een luxe pakket is daar niet te behouden met een uitkering nee.
Verschilt per staat, op federaal niveau wordt aangegeven wat essentiele werkers zijn en dat de rest het liefst thuis moet werken maar ze kunnen dat niet zomaar nationaal afdwingen vanwege hun scheidingen in jurisdictie. Net alsof Brussel dat voor alle EU landen zou bepalen, dat kan ook niet - is aan elk land zelf. Hoewel, zou dat kunnen, een EU opgedragen lockdown? Sommige staten gaan erin mee en doen daardoor precies hetzelfde als Nederland.
Hier gaat het ook nog wel veel erger worden lijkt me daarom.
De verjaardag van Hitler. Coincidence? I don't think so...
24/7365Wanneer gaan de gyms weer open?
Ik vraag dit voor mijzelf.

Wanneer gaan de gyms weer open?
Ik vraag dit voor mijzelf.
Ah, circa 15 april zullen ze weer verlengd worden.Dus tot net na de Paasvakantie. De ouders gaan pissed zijn.
Mijn favoriete schilder.De verjaardag van Hitler. Coincidence? I don't think so...