MuscleMeat

Coronavirus

Ik begrijp niet waarom iedereen spastisch bezig ik met antibacteriële handzeep. Enkel op openbare plaatsen volg ik de handwasinstructie, maar thuis was ik m'n handen niet anders dan normaal. Nergens last van, ondanks dat ik echt snel een droge en gebarsten huid (in de winter m'n handen standaard).
M'n gym vereiste meteen toen de gekte begon dat je bij binnenkomst zo'n alcohol zeep gebruikte en elk gewicht dat je aanraakte moest afsprayen dus toen begon het al. Thuis heb ik het niet voor het zeggen en zit met 1 hartpatient en een neefje op komst anders zou ik het zelf ook wel bij gewone zeep zonder toevoegingen houden waar ik nooit last van krijg.

Middels een noodwet kan in Israël nu elke agent telefoons volgen van mensen die geïnfecteerd zijn met SARS-CoV-2, waaronder het afluisteren van gesprekken, locatiebepaling, volgen met wie iemand in aanraking is geweest. Discussie omtrent inbreuk van privacy alom. In eerste instantie werd Israël door het hooggerechtshof teruggefloten, maar onder striktere voorwaarden is de noodwet er toch door.

In meer landen gebeurt het geanonimiseerd, waaronder Oostenrijk, België, Italië. Plannen zijn er ook voor o.a. Nederland.
Back to clennie tellie hajee

Nja, buikomtrek is voor jezelf een betere maat - moet onder de 94 cm zijn. Daarboven heb je ongezond overgewicht. Als je gespierd bent en daarom op op 27 bmi zit is dat echt niet risicovol.

M'n gym vereiste meteen toen de gekte begon dat je bij binnenkomst zo'n alcohol zeep gebruikte en elk gewicht dat je aanraakte moest afsprayen dus toen begon het al. Thuis heb ik het niet voor het zeggen en zit met 1 hartpatient en een neefje op komst anders zou ik het zelf ook wel bij gewone zeep zonder toevoegingen houden waar ik nooit last van krijg.
Tegen corona werkt gewone zeep net zo goed als antibacteriële zeep.

Nja, buikomtrek is voor jezelf een betere maat - moet onder de 94 cm zijn. Daarboven heb je ongezond overgewicht. Als je gespierd bent en daarom op op 27 bmi zit is dat echt niet risicovol.

Maar het moet wel van zuurstof voorzien worden, dus telt het wél mee. Het gaat nu niet om welke maat je draagt.

101 cm
Wat is 94 nou weer voor lukraak getal.

Die 94CM omtrek werkt net als BMI niet voor individuelen.

Bijdehandte Abpie zit bij OP1, ik ben benieuwd.

Als Ab heeft gesproken weten we in elk geval het meest onwaarschijnlijkste horror scenario en kan alles alleen nog maar meevallen.

Ab samen met Jensen aan één tafel zou lachen worden.

Obesitas werd al een tijdje terug als risicofactor erkend in UK en ik geloof ook VS.

Is obesitas slecht voor de gezondheid dan?

giphy.gif

Terug
Naar boven