Ja, niet dat ik dan panisch onze handen was bij thuiskomst, maar ik pak dan toch flink wat deurkrukken, hekjes e.d. beet waar tig andere mensen aanzitten.Gaan je kids nog naar de kinderopvang? Vitaal beroep dus?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, niet dat ik dan panisch onze handen was bij thuiskomst, maar ik pak dan toch flink wat deurkrukken, hekjes e.d. beet waar tig andere mensen aanzitten.Gaan je kids nog naar de kinderopvang? Vitaal beroep dus?
M'n gym vereiste meteen toen de gekte begon dat je bij binnenkomst zo'n alcohol zeep gebruikte en elk gewicht dat je aanraakte moest afsprayen dus toen begon het al. Thuis heb ik het niet voor het zeggen en zit met 1 hartpatient en een neefje op komst anders zou ik het zelf ook wel bij gewone zeep zonder toevoegingen houden waar ik nooit last van krijg.Ik begrijp niet waarom iedereen spastisch bezig ik met antibacteriële handzeep. Enkel op openbare plaatsen volg ik de handwasinstructie, maar thuis was ik m'n handen niet anders dan normaal. Nergens last van, ondanks dat ik echt snel een droge en gebarsten huid (in de winter m'n handen standaard).
Definieer overgewicht. Als BMI de maatstaf is, present!
Back to clennie tellie hajeeMiddels een noodwet kan in Israël nu elke agent telefoons volgen van mensen die geïnfecteerd zijn met SARS-CoV-2, waaronder het afluisteren van gesprekken, locatiebepaling, volgen met wie iemand in aanraking is geweest. Discussie omtrent inbreuk van privacy alom. In eerste instantie werd Israël door het hooggerechtshof teruggefloten, maar onder striktere voorwaarden is de noodwet er toch door.
![]()
In Israël volgt de geheime dienst burgers om ze in quarantaine te kunnen plaatsen
Israël gaat de gangen van besmette burgers minutieus na door hun mobiele telefoons uit te lezen. Mensen waarmee zij in contact zijn geweest, krijgen per sms te horen dat ze in quarantaine moeten.www.volkskrant.nl
In meer landen gebeurt het geanonimiseerd, waaronder Oostenrijk, België, Italië. Plannen zijn er ook voor o.a. Nederland.
Echt een idioot slechte maat, 3 dimensies in 2 proberen te proppen. Maargoed, daarom ook niet bruikbaar voor individuen.Inderdaad, een BMI groter dan of gelijk aan 25 kg/m2.
Tegen corona werkt gewone zeep net zo goed als antibacteriële zeep.M'n gym vereiste meteen toen de gekte begon dat je bij binnenkomst zo'n alcohol zeep gebruikte en elk gewicht dat je aanraakte moest afsprayen dus toen begon het al. Thuis heb ik het niet voor het zeggen en zit met 1 hartpatient en een neefje op komst anders zou ik het zelf ook wel bij gewone zeep zonder toevoegingen houden waar ik nooit last van krijg.
En als je een bubble gut hebt?Nja, buikomtrek is voor jezelf een betere maat - moet onder de 94 cm zijn. Daahrboven heb je ongezond overgewicht. Als je gespierd bent en daarom op op 27 bmi zit is dat echt niet risicovol.
Nja, buikomtrek is voor jezelf een betere maat - moet onder de 94 cm zijn. Daarboven heb je ongezond overgewicht. Als je gespierd bent en daarom op op 27 bmi zit is dat echt niet risicovol.
101 cmNja, buikomtrek is voor jezelf een betere maat - moet onder de 94 cm zijn. Daarboven heb je ongezond overgewicht. Als je gespierd bent en daarom op op 27 bmi zit is dat echt niet risicovol.
I knowTegen corona werkt gewone zeep net zo goed als antibacteriële zeep.
Die paar mensen die dat hebben houden we geen rekening mee.
Vast onder de 95. Geen idee, er is wel onderzoek naar gedaan. Naar voorkomen van diabetes en hart-vaatziekten.
Ik moet vrij droog staan om daar onder te zitten.Die paar mensen die dat hebben houden we geen rekening mee.
Vast onder de 95. Geen idee, er is wel onderzoek naar gedaan. Naar voorkomen van diabetes en hart-vaatziekten.
Nja, buikomtrek is voor jezelf een betere maat - moet onder de 94 cm zijn. Daarboven heb je ongezond overgewicht. Als je gespierd bent en daarom op op 27 bmi zit is dat echt niet risicovol.
Prima, het gaat met name over buikvet, vooral in de buik en borstholte zelf.Die 94CM omtrek werkt net als BMI niet voor individuelen.
Obesitas werd al een tijdje terug als risicofactor erkend in UK en ik geloof ook VS.