- Waardering
- 25.459
- Lengte
- 1m83
Gewoon via televisie en telefoon.Dan krijg ik straks alsnog de AIVD aan de deur omdat ze niet geloven dat ik 24/7 thuiszit standaard. Maar dat doe ik mijn hele volwassen leven al.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gewoon via televisie en telefoon.Dan krijg ik straks alsnog de AIVD aan de deur omdat ze niet geloven dat ik 24/7 thuiszit standaard. Maar dat doe ik mijn hele volwassen leven al.
Als ik die Vlaamse stem hoor, krijg ik echt zo'n bananasplit-gevoel.We vonden die drones in China nog grappig en bizar, toen deden de Belgen het en nu doen wij het ook.
Verregaande bevoegdheden voor de veiligheidsdiensten zijn er na 9/11 doorheen gepompt, nu gaan we weer eens stapje verder, 1984 is NOT a fucking manual!

Ik jambers.Als ik die Vlaamse stem hoor, krijg ik echt zo'n bananasplit-gevoel.![]()
De grootste drie telecom providers hebben wel aangeboden anonieme data te willen overhandigen als daar vraag naar is vanuit de overheid.
Italië is dan wel te verklaren... U zoekt zelf de meme maar op.Je zou ze maar aan de deur krijgen omdat je een vpn gebruikt , Meneer kunt u verklaren waarom u gister in Thailand en de dag ervoor in Finland en vandaag in Spanje was .
All muscle baby!Bij Jinek zegt het hoofd van de IC in Groningen dat de overgrote meerderheid IC patiënten flink overgewicht hebben.
Haha. In de NL telecomwet is geregeld dat in tijden van nood anonieme collectieve locatiedata gedeeld mag worden, en dat daaraan meegewerkt moet worden door providers.Jij hebt het talent om instant horror citaten te posten wist je dat?
Nou ja, bijna 60% van de Nederlandse bevolking ouder dan 50 jaar heeft overgewicht. Dus dat gaat al snel. (Als je alleen naar mannen kijkt gaat dit naar de 70% zelfs. Gezien de meeste opgenomen coronapatiënten man zijn...)Bij Jinek zegt het hoofd van de IC in Groningen dat de overgrote meerderheid IC patiënten flink overgewicht hebben.

Zeer rekbaar.Hmmm NUT ja, een zeer rekbaar en contextgevoelig begrip..![]()
Onder het mom "never waste a good crisis", zal er niet tegen gestemd worden, dit is immers niet de tijd voor partijpolitiek.Hmmm NUT ja, een zeer rekbaar en contextgevoelig begrip..![]()
Wie?
Vier jaar na de kwestie rond de Mexicaanse griep publiceerde het wetenschappelijke tijdschrift Journal of Epidemiology and Community Health een analyse van berichtgeving over de griepaffaire in twaalf Britse kranten. Meer dan de helft van de risico-inschattingen over de epidemie van door media geraadpleegde experts, waren ernstiger dan die van officiële instanties, zoals die van de Wereldgezondheidsorganisatie. Het gros van die sombere inschattingen was afkomstig van artsen met verstrengelde belangen. De kans dat zij de risico’s te ernstig inschatten was bijna zes keer groter dan artsen zonder financiële banden met farmaceutische bedrijven.
Osterhaus werkt tegenwoordig onder meer als viroloog op de Tierärztliche Hochschule in het Duitse Hannover. Tot op de dag van vandaag is hij óók CSO, hoofd wetenschap, bij ViroClinics, het bedrijf dat op contractbasis onderzoek doet voor de farmaceutische, biotechnologie- en medische hulpmiddelenindustrie. Die positie maakt hem kwetsbaar. Als hij iets zegt over het coronavirus kán het goed zijn dat hij daarmee ook de commerciële belangen van opdrachtgevers dient.
In ieder geval werkt hij niet voor de Nederlandse overheid. Hij hoeft daarom minder voorzichtig te zijn. Waar de meeste virologen melden dat ze gewoon heel veel níet weten over het nieuwe coronavirus, en daarom terughoudend zijn in wat zij vinden, is het bij Osterhaus net omgekeerd. Die vindt vooral een heleboel wél. En krijgt achteraf nog vaak gelijk ook.
Aai onderliggende ziektes, daardoor sterven ze dus niet van de corona, toch @Red Pill ?Bij Jinek zegt het hoofd van de IC in Groningen dat de overgrote meerderheid IC patiënten flink overgewicht hebben.