MuscleMeat

Coronavirus

Zijn er bodybuilders bezweken aan covid?

[

Een groep ziet dat wel in, maar de groep wiens inkomen en toekomst naar de klote gaat is denk ik nog te klein en de problemen nog te ver weg.
Elke 40er met nu een doorbetaald verlof zal zich eerder om zijn/haar moeder bekommeren dan die "paar" zzp'ers die nu failliet gaan.
Daarbij de onzekerheid hoe schadelijk het virus nog wel of niet is voor gezonde mensen.

Meesten hebben er nu gewoonweg nog niet direct last van en je weet...meeste stemmen gelden.

De hypocrisie is zo vermoeiend. Achter iedere alarmist zit een comfortabel vast contract, een verhoogd corona risico of anderzijds een aangename afwisseling van de dagelijkse sleur, zonder al te veel financiële gevolgen. Risk averse gedrag en een hoop andere irrationele gevoelens die perspectief moeilijk maken. We gaan maar weer mee met de zoveelste paniekaanval. Climate change, stikstof crisis, iedere maand staat er weer iemand anders een zak geld te verbranden onder het mom van die pretentieuze goede bedoelingen. Deugen om het deugen, maar als de rekening komt zullen we zien we hem oppakt.

Snap best dat mensen goede bedoelingen hebben. Maar tegengeluid moet altijd mogelijk zijn, hoe beladen een onderwerp ook is.

Laatst bewerkt:
Wie heeft er trouwens nog lekkere zachte handjes? Ik heb sowieso een droge huid en gebruik niet vaak zeep, nu was ik mijn handen misschien 4 keer per dag met zeep en ik smeer ze daarna dan ook met een creme in, maar het begint nu al onprettig te worden.

Ja jouw tere handjes zijn niets gewend

[

De hypocrisie is zo vermoeiend. Achter iedere alarmist zit een comfortabel vast contract, een verhoogd corona risico of anderzijds een aangename afwisseling van de dagelijkse sleur, zonder al te veel financiële gevolgen. Risk averse gedrag en een hoop andere irrationele gevoelens die perspectief moeilijk maken. We gaan maar weer mee met de zoveelste paniekaanval. Climate change, stikstof crisis, iedere maand staat er weer iemand anders een zak geld te verbranden onder het mom van die pretentieuze goede bedoelingen. Deugen om het deugen, maar als de rekening komt zullen we zien we hem oppakt.

Ow, die pakken wij met z'n allen op. Zo moeilijk is dat toch niet. Jij betaald ook gewoon mee.
Dus ... wat is je punt ?
( Ik vraag dit voor een vriend)

Als je de filmpjes op deze account ziet van mensen die naar adem snakken dan besef je toch wel dat het ook mij/jou kan gebeuren pff

Oh shit de protesten gaan gewoon door. Dadelijk nog een virus :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.751
Want to see the true potential impact of ignoring social distancing? Through a partnership with @xmodesocial, we analyzed secondary locations of anonymized mobile devices that were active at a single Ft. Lauderdale beach during spring break. This is where they went across the US: https://t.co/3A3ePn9Vin

Kut spring breakers

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.755
Is die knakker niet een voormalige Hofstadder?

Heerlen ic is vol.

Zijn er bodybuilders bezweken aan covid?
Ik las dit gisteren op /r/steroids:

Hello everyone just wanted to let you know my friend from Miami Beach is the first miami resident to die from covid-19. If you want you can search in the news yourself he was a bodybuilder.

At the time of his death he had no medical conditions, did cardio daily, lungs fine.... What he was doing was blasting lots and lots of gear.

As his been documented here, heavily blasting can wreck your immune system. I dropped to a cruise as soon as things got bad.

Stay safe people please

https://www.google.com/amp/s/www.nb...-north-miami-dies-of-coronavirus/2212017/?amp

Terug
Naar boven