Fitness Seller

Coronavirus

En daar ben je blij om? Volgens mij is het afgunst
.
Je kan ook niet echt meer doen imo.
Beter wat te veel dan te weinig.
Ahum Italië ahum RIP. (Hoewel ze door onwetendheid minder hebben gedaan)
Ik wens NL het beste doe maar ze gaan ook op slot binnen de 3 weken.
Daar zet ik mijn squatrack voor op het spel.
(En dat doe ik niet snel)
Shit hit the fan.
Als je naar de landjes rond je kijkt ziet het er allemaal niet zo best uit.
Vind het vrij arrogant van de mentaliteit te hebben van 'hup hup holland hup hier is lock down niet nodig'

Geen haat enkel love tho.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #5.782
Niemand heeft het over Zwitserland maar dat landje wordt ook zwaar geraakt.

• Like
Waarderingen: BB_
Je kan ook niet echt meer doen imo.
Beter wat te veel dan te weinig.
Ahum Italië ahum RIP. (Hoewel ze door onwetendheid minder hebben gedaan)
Ik wens NL het beste doe maar ze gaan ook op slot binnen de 3 weken.
Daar zet ik mijn squatrack voor op het spel.
(En dat doe ik niet snel)
Shit hit the fan.
Als je naar de landjes rond je kijkt ziet het er allemaal niet zo best uit.
Vind het vrij arrogant van de mentaliteit te hebben van 'hup hup holland hup hier is lock down niet nodig'

Geen haat enkel love tho.

Altijd grappig wanneer het feit bevestigd wordt dat Belgen, ons Nederlanders, arrogant vinden.
Ik zou niet weten wat arrogantie hiermee te maken heeft.

Los van dit feit heb ik ook altijd voor een lockdown gepleit. Al moet ik wel zeggen dat Nederland nu echt niet zo heel anders opereert dan Belgie.

Altijd grappig wanneer het feit bevestigd wordt dat Belgen, ons Nederlanders, arrogant vinden.
Ik zou niet weten wat arrogantie hiermee te maken heeft.

Los van dit feit heb ik ook altijd voor een lockdown gepleit. Al moet ik wel zeggen dat Nederland nu echt niet zo heel anders opereert dan Belgie.
Wat is je punt precies?

Je mag enkel eten kopen en naar de apotheek.
Als je betrapt wordt met iets anders zware boete.
Wandelen met 1 gezinslid 1.5m afstand. (Geen vrienden of niet samenwonende)
Popo overal.
Wegverkeer vrij dood.
Het zal ook wel afhangen van politiezone tot politiezone. Ik heb gisterenavond 55 km gereden, alsook vandaag. Letterlijk nergens een smurf gezien.

Je mag trouwens nog steeds jouw partner bezoeken indien je niet onder hetzelfde dak woont. Hoe gaan ze bewijzen dat de ladyfriend die ik gisterenavond bezocht niet mijn partner is? Er een 6 koppig team opzetten dat in rotaties van 8 uur werkt?

giphy.gif

Mijn punt is: Nederland verschilt qua COVID-19 maatregelen niet veel van België.
Ik vind 2-3 weken later tot min of meer dezelfde maatregelen komen anders wel een vrij groot verschil.

Laatst bewerkt:
Het zal ook wel afhangen van politiezone tot politiezone. Ik heb gisterenavond 55 km gereden, alsook vandaag. Je mag trouwens nog steeds jouw partner bezoeken indien je niet onder hetzelfde dak woont.

Nu, hoe gaan ze bewijzen dat de ladyfriend ik gisterenavond bezocht niet mijn partner is? Er een 6 koppig team opzetten dat in rotaties van 8 uur werkt?

giphy.gif

Ik vind 2-3 weken later tot min of meer dezelfde maatregelen komen anders wel een vrij groot verschil.

Ik heb het over de huidige situatie.

Sinds ongeveer 1776 hebben ze een ontzettend irritant buitenlands beleid. Verder heb ik niets tegen indivudele Amerikanen.

Behalve als ze van Turkse afkomst zijn

:trollfacex:
Ben jij een Indiaan dan? Hoewel ik die link met Turken niet kan leggen.
:roflol:

Ik geloof trouwens geen hol van de cijfers uit Iran.
Al 2 weken lang structureel 125-150 doden per dag, geen stijging of daling.

Zou me niks verbazen als hun ziekenhuizen gewoon vol zitten en de rest thuis sterft.

Welk land heeft als eerst 1000 doden in 1 dag, Italië, Spanje of de USA?

Terug
Naar boven