- Waardering
- 22.094
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat zei hij niet, hij had het vooral over de medische kant.
Dat zei hij niet, hij had het vooral over de medische kant.
Honderdduizenden Chinese mondmaskers teruggeroepen uit Nederlandse ziekenhuizen - https://nos.nl/l/2328673
Heeft een absolute lockdown wel zin?
![]()
Italië meldt opnieuw record met 919 sterfgevallen op één dag
In Italië zijn de afgelopen 24 uur 919 mensen overleden aan de gevolgen van het coronavirus. Nog nooit sinds de uitbraak van het virus zijn er in Italië op één dag zo veel mensen om het leven gekomen.www.nu.nl
En dan roepen artsen en wetenschappers op om alleen te luisteren naar mensen die weten waar ze het over hebben.4. We moeten serieus Zuid-Koreaanse of Taiwanese toestanden met apps en mobiele telefonie gegevens overwegen om de zaak onder controle te houden.
Artikel van de arts/filosoof komt in gedachten: juist het RIVM maakt bredere afwegingen.En dan roepen artsen en wetenschappers op om alleen te luisteren naar mensen die weten waar ze het over hebben.
Daarom dat ze onze gsm willen afluisterenEn dan roepen artsen en wetenschappers op om alleen te luisteren naar mensen die weten waar ze het over hebben.

Dat wel erg zwart-wit denken. Ik heb ook een heel comfortabel vast contract.
Doet niets af van wat er in die meme staat, denk dat je deze verkeerd begrepen hebt. de oplossing van de staat is bijna altijd meer belastingen, corona zal uiteindelijk ook weer resulteren in meer belastingen omdat de overheden nu geld vrijmaken om te “helpen” maar iedereen lijkt weer te vergeten dat geen enkele overheid ook maar iets doet om zelf inkomen te genereren behalve elke maand bij de bevolking aankloppen en hun deel op te eisen
Enige opmerkingen hierbij:Ik ben er van overtuigd dat de EC deze crisis gebruikt om de onvermijdelijke recessie een naam te geven zodat bankiers wederom goed weg komen. Verder zal Nederland op kunnen gaan draaien voor de landen die al lang op wankelen stonden, Italië en Spanje. Maar nu zal worden beroept op humaniteit ivm ‘hoog’ dodental. Ik zet dit tussen aanhalingstekens omdat ik denk dat het over een aantal maanden niet extreem veel afwijkt van sterfte bij griep in winters de afgelopen 20-30 jaar, laat staan verder terug toen de zorg wat minder was.

Vraag me af wat dit precies betekent.Portuguese government has decreed that ALL asylum seekers and ALL undocumented migrants with pending applications for residence are AUTOMATICALLY granted and may access ALL STATE PROVISION including healthcare and benefits. I'm going to faint.
ik weet niet veel maar ik weet wel dat Portugal hier niet zelf voor gaat opdraaien #eurobonds![]()
Wordt al gedaan. Sterker, iemand die zwak of een kleine kans op overleven heeft komt (en kwam) de IC niet eens op. En als je aan de beademing moet, dan moet je echt wel een bepaalde fitheid hebben.
Ik begreep dat het ook een behoorlijk serieuze ingreep is met vrij groot risico op complicaties.Wordt al gedaan. Sterker, iemand die zwak of een kleine kans op overleven heeft komt (en kwam) de IC niet eens op. En als je aan de beademing moet, dan moet je echt wel een bepaalde fitheid hebben.