MuscleMeat

Coronavirus

Wat ik wel van deze tijd vind is dat zodra je een mening wordt gevraagd en die geeft je in een hokje geplaatst wordt.
Dat hokje heet dan vaak janker, hater of in sommige gevallen zelfs racist. Die man wordt gevraagd wat voor hem de gevolgen zijn tot dusverre en hij verteld wat het hem kost en dat hij er erg van baalt, volkomen logisch. In deze tijd ben je dan direct een janker, zie daar nog maar eens van af te komen.
Ja, maar het is ook gewoon gejank. Financieel raakt het zoveel mensen. (zonder TV contract :fluit:) Niemand verplicht hem om dit naar buiten te brengen.
In deze tijd ben je dan direct een janker
Was het maar zo. Het is al jaren een sport om als het grootste slachtoffer gezien te worden.

Zie net op het journaal, corona patiënten verblijven Gemiddeld 23 dagen op de ic. Pffff das 3,5 week en daarna nog revalideren.

Ik begin me steeds eenzamer te voelen. Het valt echt op hoe buiten het normale ritme je mensen niet meer kan zien.
Verder maak ik me op zich ook wel zorgen om mijn gezondheid; ik ben nog niet gestopt met tren ondanks dat dat met de luchtwegen infectie geen goed idee is.

Ik begin me steeds eenzamer te voelen. Het valt echt op hoe buiten het normale ritme je mensen niet meer kan zien.
Verder maak ik me op zich ook wel zorgen om mijn gezondheid; ik ben nog niet gestopt met tren ondanks dat dat met de luchtwegen infectie geen goed idee is.
Doen we eens een FaceTime ofzo.
Wordt geregeld gedaan voor mensen die eenzaam zijn.

Herkenbaar dit. Gelukkig heb ik maar 3 dagen thuis hoeven werken. Ik zou er niet aan moeten denken elke dag thuis te werken

Het valt mij juist op hoe solitair ik leef, ik merk niet zoveel verschil.

Hoe vervelend de aanleiding ook is, ik vind de rust heerlijk. Eindelijk blijft iedereen uit mijn persoonlijke ruimte en hoef ik geen uitleg te geven waarom ik graag alleen ben. Maar ik ben dan ook een semi-professionele kluizenaar :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.876
Ik slaap met raam open. Als ik nu doordeweeks wakker wordt lijkt het wel een eerste pinksterdag qua stilte. Ik hoor heerlijk de vogeltjes fluiten. Anders raast het verkeer hier altijd voorbij. Lijkt wel alsof ik in een centerparcs wakker wordt.

Er is niet heel veel veranderd voor mij behalve dat de sportschool dicht zit. Binnenkort de homegym samenstellen en dan is alles weer normaal :o

Ok, schoonmoeder zit drie weken in volledige lockdown (ze is bang) en is nu ineens verkouden. Hoe kan dat ineens?

Alcoholverbod in hoofdstad Groenland om kinderen te beschermen
De autoriteiten in Groenland hebben de verkoop van alcohol in de hoofdstad Nuuk tijdelijk verboden om kinderen te beschermen tegen geweld en misbruik thuis, nu de scholen zijn gesloten vanwege de coronacrisis. Minister van Gezondheid Martha Abelsen zei tegen lokale media dat huiselijk geweld de afgelopen weken is toegenomen sinds er maatregelen zijn genomen tegen het verspreiden van het coronavirus.

“Kinderen moeten een veilig thuis hebben”, verdedigde premier Kim Kielsen het besluit om de verkoop van alcohol tot 15 april te verbieden. Ook wil de regering met de maatregel het aantal alcoholvergiftigingen omlaag brengen.

Bijna een op de drie Groenlanders is in de jeugd slachtoffer geworden van seksueel misbruik. Volgens deskundigen is dat vooral te wijten aan overmatig alcoholgebruik en de geringe aandacht voor kinderrechten.

In Groenland zijn afgelopen maandag de eerste besmettingen met het coronavirus geconstateerd. Ongeveer tien mensen zijn besmet.
De favoriete reisbestemming van Marc Dutroux.

Hoe vervelend de aanleiding ook is, ik vind de rust heerlijk. Eindelijk blijft iedereen uit mijn persoonlijke ruimte en hoef ik geen uitleg te geven waarom ik graag alleen ben. Maar ik ben dan ook een semi-professionele kluizenaar :roflol:
Bij mij is er wel wat veranderd hoor, mijn vrouw werkt thuis ipv 4 dagen per week op kantoor, mijn dochter heeft na haar vierde verjaardag maar 3 dagen op school gezeten in ik sta steeds als stand-by op mijn werkrooster, dus ik zit thuis terwijl ik best een keertje naar mijn werk wil, want daar zit ik voornamelijk alleen.

Terug
Naar boven