apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.740
RIP![]()
11 dagen geleden nog in Gangelt geweest![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
RIP![]()
11 dagen geleden nog in Gangelt geweest![]()
Misschien helpt wat extra tren erbij wel
Sorry maar daar heb ik geen verstand van. Ik ben pure natty, net zoals mijn idool:
In afrika hebben ze wel meer.Velen kijken naar Afrika en snappen de lage besmettingsgraad niet.
Afrikaanse landen hadden (t/m vandaag/gister?) nog geen testkits om te testen op Covid-19.
Ze hebben daar dus geen flauw idee hoeveel mensen er besmet zijn. Ze krijgen daar ook bij lange na niet genoeg test-kits om te blijven testen.
Er wonen/leven meer dan 1 miljoen Chinezen in Afrika..
Chinese Diaspora
www.culturaldiplomacy.org
Geld dit ook voor uitzendkracht ?voor de lamlullen onder ons ,bij quarantaine is je werkgever verplicht om je salaris door te betalen![]()
Als ik thuis ben verwacht de baas ook gewoon dat ik werk.voor de lamlullen onder ons ,bij quarantaine is je werkgever verplicht om je salaris door te betalen![]()
Het is gewoon een griepje.
Als ik thuis ben verwacht de baas ook gewoon dat ik werk.
Vele virussen muteren, het griepvirus is daar wellicht heer en meester in, dus daar is het coronavirus niet uniek in.
Wat het coronavirus nu anders/“gevaarlijker” maakt dan het griepvirus is het feit dat we nog niet eerder blootgesteld zijn aan een vergelijkbaar coronavirus en je afweersysteem er dus meer moeite mee heeft.
Al het andere wat er over gezegd wordt is bangmakerij.
Vele virussen muteren, het griepvirus is daar wellicht heer en meester in, dus daar is het coronavirus niet uniek in.
Wat het coronavirus nu anders/“gevaarlijker” maakt dan het griepvirus is het feit dat we nog niet eerder blootgesteld zijn aan een vergelijkbaar coronavirus en je afweersysteem er dus meer moeite mee heeft.
Al het andere wat er over gezegd wordt is bangmakerij.
1 op de 5 van wat?Het risico is dat 1 op de 5 in het ziekenhuis terecht komt. Hier zijn wij niet op ingericht in Nederland.
Wij kunnen niet in 2 weken tijd hier een megaziekenhuis bouwen zoals ze dat in China doen.
We gaan straks gewoon bedden te kort krijgen.