AndroidHealthClinic

Coronavirus

Over hygiëne gesproken, in de gym waar ik train staat er niet eens zeep bij de wasbakken om je handen mee te wassen, terwijl m'n handen na een training daar zichtbaar smerig zijn van alle barbells en andere spullen die ik heb gebruikt. Misschien toch het personeel daar eens op aanspreken...
Belachelijk voor woorden.

Het is ook geen griep, dat wordt veroorzaakt door een influenza virus, dit is een corona virus wat in veel gevallen tot verkoudheid leidt en in sommige gevallen (SARS, MERS) tot meer.
Hey ik heb een snot neus HeB iK NoU COrOnA:spaz: ?

Party over jongens

Screenshot_20200228-104740_Tinder.jpg

were going for a ride....

960x0.jpg

Hoezo NK slecht voorbereid? Lees net nog dat hun eerste CV patiënt is geëxecuteerd.. dat is nou aanpakken!

Net op het nieuws, 2de besmetting in NL.... Benieuwd wat de gevolgen gaan zijn, en dan doel ik nog niet eens zo zeer op aantal zieken/doden of dat soort dingen maar meer aan de neven effecten zoals afgesloten dorpen/steden, voorraden in winkels, gevolgen voor economie ensow.... Ik denk dat we hier met z'n allen best wel een stevige douw van gaan krijgen...

Toch maar de voorraden hier in huis wat gaan ophogen?

Net op het nieuws, 2de besmetting in NL.... Benieuwd wat de gevolgen gaan zijn, en dan doel ik nog niet eens zo zeer op aantal zieken/doden of dat soort dingen maar meer aan de neven effecten zoals afgesloten dorpen/steden, voorraden in winkels, gevolgen voor economie ensow.... Ik denk dat we hier met z'n allen best wel een stevige douw van gaan krijgen...

Wij hebben zeker al extra voorraden in huis gehaald.
Veel houdbare dingen, hebben we ze niet nodig dan hebben we straks minder boodschappen nodig.
De kans dat er straks tekorten gaan komen is reëel. Zeker als er straks minder import komt.
Wanneer er straks redelijk wat mensen ziek worden heb je de kans dat distributiecentrums te kort personeel gaan krijgen etc.

Maar dit is ook een perfect moment voor handel. Jij koopt de winkels leeg en verkoopt de producten door als er niet meer aan de komen is voor 200% winst. Vindt wel goed plan! Lang leven corona.

mijn collega's 3 dagen geleden.

'' weet je zeker dat 20 dozen handzeep bestellen een goed idee is Bas?''
trust me, gaan we zonder moeite verkopen als het straks ook hier is
''oke prima maar jouw probleem als we er niet vanaf komen''

Gaat wel goed komen denk ik :roflol:

Terug
Naar boven