Fitness Seller

Coronavirus

Ook vandaag weer 400 besmettingen in Wuhan, volgens CGTN. ( China Global Tv Network )
De quarantaine lijkt daar niet te werken. Waarschijnlijk doen ze het niet helemaal goed. En dan heeft het geen enkele zin.
En daar beginnen ze nu met: waarschijnlijk komt het virus niet uit China !!!
Tevens geven ze aan dat China goed handelt en west Europa arrogant handelt. En zeggen ze dat west Europa, China moet volgen,om succes te hebben bij de bestrijding. Dus de boel dicht, scholen, fabrieken etc.
Kortom China is goed, de rest is kut.

Ik hoop dat China hier vooral financieel niet meer bovenop komt. Ze leren niets van eerdere uitbraken én dit zal ook niet de laatste zijn. (Omdat het aandeel van China nu groter is fan tijdens Sars is de invloed op de economie veel groter )
Hopelijk vinden Apple en Samsung en andere grote spelers, hun handel belangrijk genoeg dat ze die in andere landen gaan onderbrengen.

PS
Via 5G willen ze nu proberen op afstand de patiënten te scannen, het ziekenhuis personeel schijnt uitgeput te zijn. Misschien wel goed om elke Chinees te chippen, net als een hondje. Dan weet je waar ze uithangen, wat ze doen en hoe ze er bij lopen.
Pas dan investeren in dat 3de wereld land.

De quarantaine werkt daar zeer zeker, besmettingen zijn aan het dalen als je de data even bestudeerd.
Of dat nu afhangt van de quarantaine of afzwakking van het virus is een beetje discutabel.
Het moet zo snel mogelijk warm warm weer worden. Wij hebben geluk dat het virus hier niet is komen aanwaaien in januari.
Dus nog een paar maandjes de kat uit de boom kijken.
Het voordeel aan Europa is dat er veel grenzen kunnen gesloten worden.
Of dit optijd gaat gebeuren door dat links gespuis betwijfel ik tho.
De bevolking ligt hier ook niet zo op 1 gedauwen als in Wuhan.
Naar mijn mening zou elke grens door europa nu gesloten moeten zijn.
Maar geldstromen boven gezondheid uiteraard.
De elite verliezen niet graag geld.

M'n masker is binnen.

1582827036492.png

Het is niet eens duidelijk waarom de griep op het noordelijk halfrond een “winterziekte” is, waarom zou dit corona virus dan slechter gedijen bij warm weer?

Zal wel geen FIBO worden dan dit jaar..

• Topic Starter Topic Starter
Schrok wel ff toen ik teletekst pagina 101 zojuist opende

Tilburg idd

Het is niet eens duidelijk waarom de griep op het noordelijk halfrond een “winterziekte” is, waarom zou dit corona virus dan slechter gedijen bij warm weer?
Tja, wie schreef dat dan ?
Niet echt een deskundige, wel ? Bijna alles wat hij schrijft is twijfelachtig.

Gelukkig is het Tilburg maar.

Omdat in China dit allemaal in eigen beheer is.
Onze nutsbedrijven zijn allemaal in handen van buitenlandse bedrijven.
Ons gas komt uit Rusland.

Wat als die landen gaan zeggen jullie exporteren geen voedsel meer, wij stoppen onze leveringen.
Goede en interessante vraag. Ik weet niet welke-, en in hoeverre, in Nederland gevestigde nutsbedrijven in handen zijn van Buitenlandse bedrijven. Ik weet ook niet welke buitenlandse bedrijven, die Nederlandse nutsbedrijven bezitten, beheerd worden door hun overheid. Ik weet daarom ook niet in hoeverre wij chantabel zijn, per nutsvoorziening en nutsbedrijf, voor buitenlandse regeringen.

Echter weet ik wel dat het drinkwater hier in de regio wordt geregeld door Waternet. Voor zover ik weet zijn zij niet in handen van buitenlandse bedrijven. Waternet is volgens mij gewoon een overheidsbedrijf.

Velen kijken naar Afrika en snappen de lage besmettingsgraad niet.

Afrikaanse landen hadden (t/m vandaag/gister?) nog geen testkits om te testen op Covid-19.
Ze hebben daar dus geen flauw idee hoeveel mensen er besmet zijn. Ze krijgen daar ook bij lange na niet genoeg test-kits om te blijven testen.

Er wonen/leven meer dan 1 miljoen Chinezen in Afrika..

Terug
Naar boven