Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geen ratio posten in dit topic aub. Paniek, chaos en lege supermarkten!!!Ik denk dat het gevaar van dit virus sterk overdreven is. We moeten de nodige maatregelen nemen, maar we mogen ons niet verliezen in paniek. ALs we louter naar de cijfers kijken is dit maar een banale killer. Elke dode is er één te veel maar om zo'n enorme impact op wereldschaal te veroorzaken... onbegrijpelijk.
Ik zit nu in de VS. Ik denk niet dat ik in een ziekenhuis ga werken, de vliegtuigen moeten blijven vliegen .De koning moet toestemming geven om millitairen bewust te gaan besmetten. Dan kunnen ze over 4 weken aan het werk in de ziekenhuizen. Ipv de hele dag in de kazerne rond te hangen.
Uiteraard met uitzondering van alle in het buitenland gelegerde millitairen.
Idd. Jij klaagt toch ook niet dat je naar een Pokémon bent vernoemd.Lel zeikwijf. Wilt zeker weer geld ? Die schepsels af en toe maat. Levend begraven die handel.
In de kazerne rondhangen?De koning moet toestemming geven om millitairen bewust te gaan besmetten. Dan kunnen ze over 4 weken aan het werk in de ziekenhuizen. Ipv de hele dag in de kazerne rond te hangen.
Uiteraard met uitzondering van alle in het buitenland gelegerde millitairen.
Laat maar. Sommige mensen hebben totaal geen besef. Denken ook dat iedere militair dezelfde functie, opleiding, verantwoordelijkheden en werk doet.
Zalig zijn de armen van geestLaat maar. Sommige mensen hebben totaal geen besef. Denken ook dat iedere militair dezelfde functie, opleiding, verantwoordelijkheden en werk doet.

Achterhaalde fantasieloze oorlogvoeringKwalijke verkwisting van belasting geld. Een computer, een nederlandse radar van signaal, en een russische raket, wat wil je doen dan ?

De goeie ouwe tijd.....Ja dat klopt, maar daar hoor ik dan net weer niet bij. Mijn broer, en zwager en een maat van mij zijn beroeps.
Zelf van de lichting '86, Seedorf, toen de muur er nog stond. Bij -20 graden buiten slapen, om de twee uur terug de ypr in om op te warmen.
Toen liepen alleen de burgers in burger. Na de dienstplicht is het niveau bij defensie behoorlijk gedaald, en niet alleen op de fysieke testen.
Het is meer van, als je een crisis kunt plannen, mag je dat niet laten. Waarom niet de regie houden, als dat kan. We zijn toch geen China hier.
Oorlogsvoering? De vliegtuigen (Hercules) waar ik voor werk transporteren hulpgoederen naar het Midden-Oosten, worden ingezet voor goederen- en personentransport, bij aardbevingen, overstromingen e.d. Verder ondersteunen ze momenteel de politietrainingsmissies in o.a. Irak. Wat een kortzichtig beeld heb jij.Achterhaalde fantasieloze oorlogvoeringKwalijke verkwisting van belasting geld. Een computer, een nederlandse radar van signaal, en een russische raket, wat wil je doen dan ?
Ja maar zn broer en zwager en maat zitten int leger.Oorlogsvoering? De vliegtuigen (Hercules) waar ik voor werk transporteren hulpgoederen naar het Midden-Oosten, worden ingezet voor goederen- en personentransport, bij aardbevingen, overstromingen e.d. Verder ondersteunen ze momenteel de politietrainingsmissies in o.a. Irak. Wat een kortzichtig beeld heb jij.
Op zich is het misschien zo erg nog niet... moest 6 miljard mensen "verdwijnen"... zou de aarde zich terug kunnen herstellen...
too soon?![]()
Van de mensenplaag.Waar van moet de aarde herstellen?
Met of zonder mensen, de aarde altijd wreed blijven. Bij de meeste diersoorten haalt 90% het eerste levensjaar niet eens, die "prachtige" natuur.
Oorlogsvoering? De vliegtuigen (Hercules) waar ik voor werk transporteren hulpgoederen naar het Midden-Oosten, worden ingezet voor goederen- en personentransport, bij aardbevingen, overstromingen e.d. Verder ondersteunen ze momenteel de politietrainingsmissies in o.a. Irak. Wat een kortzichtig beeld heb jij.

Ze zijn ook leuk om uit te springenOorlogsvoering? De vliegtuigen (Hercules) waar ik voor werk transporteren hulpgoederen naar het Midden-Oosten, worden ingezet voor goederen- en personentransport, bij aardbevingen, overstromingen e.d. Verder ondersteunen ze momenteel de politietrainingsmissies in o.a. Irak. Wat een kortzichtig beeld heb jij.