Fitness Seller

Coronavirus

Dus je mag wel eten afhalen in een cafetaria maar weer niet in een mobiele snackwagen, vreemd.
Ik zie de logica niet helemaal. Maakt het een verschil in besmettingsgevaar waarom het wel in die winkels mag en daar niet? Waarom mag dit op een markt dan weer wel.
Markten werden nog toegestaan omdat ze voor veel een essentieel onderdeel van de voedselvoorziening zijn. Werden wel opgeroepen om social distancing maatregelen te treffen. Geen idee hoe.

Ik snap de logica verder ook niet. Misschien mag het als de snackwagen in een mcdrive staat. :thinking:

Er stond vandaag bij de winkels gewoon ergens zo'n kar meet loempia's, pannenkoeken of weet ik veel wat.

Die staat bijna iedere dag op die plek.
Dacht wel vrij zeker te hebben gehoord dat zulke snackwagens bij winkels ed niet meer mochten. Bel de wouten/stasi!

Markten werden nog toegestaan omdat ze voor veel een essentieel onderdeel van de voedselvoorziening zijn. Werden wel opgeroepen om social distancing maatregelen te treffen. Geen idee hoe.

Ik snap de logica verder ook niet. Misschien mag het als de snackwagen in een mcdrive staat. :thinking:

Dacht wel vrij zeker te hebben gehoord dat zulke snackwagens bij winkels ed niet meer mochten. Bel de wouten/stasi!
Ik denk dat deze dan gedoogd wordt ivm de loopafstand vanaf het politiebureau, lekker dichtbij.

Als een vergelijking met griep niet gemaakt mag worden is een vergelijking met fijnstofdoden dan ook niet gewenst?

Vorig jaar is er een schatting gedaan dat er jaarlijks 800.000 Europeanen vroegtijdig overleden aan fijnstof.

Gelukkig zorgt de coronacrisis ook voor minder fijnstof.

Als we het gezamenlijke trainen een religieuze bijeenkomst noemen mogen we gewoon door trainen.

Dan kunnen we blijven werken aan de tempel die God ons heeft gegeven.

Ook wil ik mijn carmische voertuig blijven onderhouden voor de komende reïncarnatie.

Congrats USA, gisteren eerste land met 1000 coronadoden in 1 dag.

Murica.
SoupyVainHake-size_restricted.gif

Laatst bewerkt:
Het gaat heel hard in america, ben benieuwd hoe ze daar over 3 weken staan.

• Like
Waarderingen: LM
Geldt niet hetzelfde (in verhouding dan) voor ons?
Of denken jullie dat wij de piek al hebben gehad?

Geldt niet hetzelfde (in verhouding dan) voor ons?
Of denken jullie dat wij de piek al hebben gehad?
Het heeft er alle schijn van dat wij een piek al hebben gehad, als iedereen zich aan de maatregelen blijft houden.

Ik kan me niet voorstellen dat Amerika, en al helemaal de dichtbevolkte gebieden daar, het verhoudingsgewijs beter gaat doen dan wij.

We hebben noodplan voor wanneer een komeet de aarde kan raken. We hebben noodplan voor wanneer kwaadaardige aliens landen. We hebben noodplan voor wanneer zwart gat ontstaat bij CERN centrale. Maar een pandemie, een virus waarvan er in de afgelopen ja al ca. 3-5 milde varianten een reële dreiging hebben gevormd, een totaal onvermijdelijk event, daardoor zijn we overvallen. Hieronder een uitgebreide oefen sessie, eerder al gepost. Wat moeten we doen als een pandemie uitbreekt?

Dit IC tekort, niet voldoende test setjes, onvoldoende maskertjes, etc etc. Dit is extreem slecht leiderschap. Een gefaalde overheid die niet in staat geweest is de basic prep voor een pandemie in huis te hebben. Hoe hadden we niet kunnen voorspellen dat met 99% zekerheid een pandemie uit zou breken binnen nu en 100 jaar? Zijn wij nou echt totaal overvallen door een tekort aan basismaterialen zoals mondkapjes, toiletpapier en disinfect?

Is het dat, of verloopt gewoon alles volgens plan?

• Like
Waarderingen: Bonk

Bill Gates heeft ongetwijfeld raad. Wat zou het advies zijn. Verplicht een vaccinatie van onze Bill nemen, anders niet internationaal reizen en geen ziekenhuis opname? Hoeveel vaccins gaat onze gates de wereld in pompen. De filantroop die vrijwillig opstapt bij Microsoft om zich te focussen op zijn vaccin business. Samen met mattie Bloomberg, die “al zijn geld uit gaat geven om Trump kapot te maken”, dat is ‘Net worth: 60.1 billion USD (2020)’.

De World Healt Organisation waar we allemaal naar luisten. De leiders op gebied van medische zorg. Vol lof over China en hoe het regime daar heeft gereageerd op het virus. WHO die toen de pl**ris in China uit braak geen negatief reisadvies gaf van en naar de kern van de ellende. China wat in eerste instantie de vleesmarkt sluit en doet alsof het daarmee allemaal koek en ei is.

Social Justice Warriors die in Italië een ‘hug a Chinese person’ acties houden en nu aan het lijken stapelen zijn. Nog steeds velen hoogste prioriteit hebben het voorkomen van de naam ‘Chinese virus’, want we willen natuurlijk geen slechte naam voor een prachtig goed opererend systeem als dat van China.

@basmca Zou je de link voor de cijfers van corona nog een keer kunnen sturen?

@basmca Zou je de link voor de cijfers van corona nog een keer kunnen sturen?

Bill Gates heeft ongetwijfeld raad. Wat zou het advies zijn. Verplicht een vaccinatie van onze Bill nemen, anders niet internationaal reizen en geen ziekenhuis opname? Hoeveel vaccins gaat onze gates de wereld in pompen. De filantroop die vrijwillig opstapt bij Microsoft om zich te focussen op zijn vaccin business. Samen met mattie Bloomberg, die “al zijn geld uit gaat geven om Trump kapot te maken”, dat is ‘Net worth: 60.1 billion USD (2020)’.

De World Healt Organisation waar we allemaal naar luisten. De leiders op gebied van medische zorg. Vol lof over China en hoe het regime daar heeft gereageerd op het virus. WHO die toen de pl**ris in China uit braak geen negatief reisadvies gaf van en naar de kern van de ellende. China wat in eerste instantie de vleesmarkt sluit en doet alsof het daarmee allemaal koek en ei is.

Social Justice Warriors die in Italië een ‘hug a Chinese person’ acties houden en nu aan het lijken stapelen zijn. Nog steeds velen hoogste prioriteit hebben het voorkomen van de naam ‘Chinese virus’, want we willen natuurlijk geen slechte naam voor een prachtig goed opererend systeem als dat van China.

Vraag de WHO anders nog eens naar de situatie in Taiwan :D

Ondertussen de laatste cijfers:

https://forum.bodybuilding.nl/attac...tie-20covid-19-201-20april-202020-pdf.662505/

4.6% van de mensen gestorven (54 personen totaal) had geen onderliggende diagnose. Dus de dodenteller als direct gevolg en met doodsoorzaak Corona en Corona only, is 4.6% van het aantal overleden personen. Dat is 8.6% van een steekproef die totaal niet representatief is. Dus 0.4% van de mensen waarvan 100% zeker is dat ze Corona hebben, komt te overleiden als direct gevolg van enkel en alleen diagnose Corona.

Eerder is al gesproken dat het zeer aannemelijk is dat dit een factor 15 groter is dan het daadwerkelijk aantal besmette mensen. En dat is weer aannemelijk een factor 5 kleiner dan het aantal mensen blootgesteld aan Corona. Dat is 0.0044%.

We weten dan niet wat de leeftijd van deze mensen is, het is vrij aannemelijk dat deze ouder dan 50 jaar zijn.

Dus iedere keer kom je uit op percentages veeeeele cijfers achter de komma voor de kans dat jonge gezonde mensen komen te overlijden aan Corona.

Het lijkt mij dat de onderliggende diagnose wel bekend is bij de patient ter sprake. Want met de gekte en chaos op de IC denk ik dat enkel het medisch dossier wordt geraadpleegd en niet een arts nog afzonderlijk op dat moment een diagnose als diabetes, nier- en/of leveraandoening zal constateren. Denk niet dat daarvoor de capaciteit is. Maar misschien heb ik het mis en wordt naast de chaos op IC en het in leven houden van patiënten ondertussen ook een full medical check gedaan en dit soort ziektebeelden formeel geregistreerd.

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven