- Waardering
- 5.498
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 15%
Ik snap je argument niet helemaal. Wat doet het er toe dat mensen langer dan ooit leven?
Het punt is dat er een grote groep 80+ers is die met een zwik aan medicatie in leven gehouden worden. Waar je 40 jaar geleden zou komen te overlijden, is het nu mogelijk nog 3-5 jaar te rekken. De kwaliteit van deze jaren is vaak niet al te best.
Het is niet zomaar dat mensen alleen ouder worden. Het is mogelijk om mensen extreem lang te behoeden can sterven door een arsenaal aan medicatie. De groep mensen met bijzonder lage weerstand zal groter zijn dan ooit.
Mijn oma heeft zo ook 3 jaar zitten dementeren in een bejaardenhuis. Iedere dag moest er iemand van de familie heen. Mijn moeder deed het met liefde maar de situatie was vaak mensonterend. Oude vrouw viel regelmatig van het toilet terwijl ze vol aan de racekak zat. Schijt zat aan het plafond een keer. Serieus. Ik weet dat mijn moeder en familie het nooit hardop zouden uitspreken. Maar met het overlijden van het arme vrouwtje viel een last van de schouders van veel familieleden.
Goed dat wil niet zeggen dat oude mensen niet moeten worden gered.
Gemiddelde levensverwachting Nederland:
Levensverwachting voor mannen 80,2 en voor vrouwen 83,3.
Gemiddelde leeftijd Corona doden: 80 jaar oid? (Helaas is dit soort cruciale info niet direct uit de RIVM rapportages te halen maar moet je het zelf uitreken.
Ik zit even te schijten maar zal zo eens googlen.
Laatst bewerkt:

Dat is niet Noord Korea. Dit is Noord Korea: