broken bat
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 4.324
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 103kg
Het is zelfs niet meer grappig.Dat is niet Noord Korea. Dit is Noord Korea:
De gevangenisbeambte riep andere mannelijke gevangenen. 'We kunnen deze mannen niet in leven laten. Ze weten zeker niet wie ze voor zich hebben. Haal kokend ijzen uit de oven en giet het over ze heen!' De ogen van deze mannen waren vol angst. Het vloeibare ijzer was 650 graden. Ze stonden niet te springen om zoiets gruwelijks te doen. De gevangenisbeambte wierp hun een dreigende blik toe. 'Willen jullie samen met hen sterven?' De bange gevangenen gingen snel een ketel met gesmolten ijzer halen. Daarna goten ze het kokende ijzer over de mensen van God heen, die daar zo stil op hun knieën zaten.
Opeens werd ik overweldigd door de geur van brandend vlees. De lichamen begonnen te verschrompelen door de intense hitte van het vloeibare metaal, dat dwars door hun vlees brandde. Ik viel op de grond en verloor door de schok bijna het bewustzijn. Het had zo'n enorme impact op me dat ik schreeuwde alsof ik gek was. Ook andere gevangenen in de fabriek schreeuwden van afgrijzen terwijl de acht christenen stierven. —Zij mogen de hemel niet zien
Alles goed verder?
oh wow, ijzer laten smelten op 650 graden. die Noord-Koreanen kunnen ook alles

Dat is niet Noord Korea. Dit is Noord Korea: