Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als wij Hollanders het in de portemonnee gaan voelen zijn we ineens niet meer zo meegaand hoor.Weerstand. Wat geklaag. Maar effectief op straat komen daar zitten we nog niet aan
We hebben hier idd een hoop vrijheden. Maar we zijn ook soft geworden.
Als wij Hollanders het in de portemonnee gaan voelen zijn we ineens niet meer zo meegaand hoor.
In belgie worden we al heel lang uitgeperst en belogen door de politiek en de boer ploegde voortAls wij Hollanders het in de portemonnee gaan voelen zijn we ineens niet meer zo meegaand hoor.
Weerstand ja. Maar effectief opstaan en er wat aan doen zie ik zo snel nog niet gebeuren. Mss door bepaalde sectoren wel. Die zijn het gewend om op straat te komen. Maar de doorsnee mens....Ik voorspel ook dat als de eerste grote bedrijven om gaan vallen er wel meer weerstand zal komen.
Weerstand ja. Maar effectief opstaan en er wat aan doen zie ik zo snel nog niet gebeuren. Mss door bepaalde sectoren wel. Die zijn het gewend om op straat te komen. Maar de doorsnee mens....
Ben je zeker ? Wie ik allemaal al genomen heb....Geen idee wat jullie nemen, maar ik wil er ook wel wat van.
Succes om een mutatie te creëren die alleen het volk raakt. Mensen in de elite hebben ook familie die er geraakt door worden. Je gaat me toch niet zeggen dat de elite vooraf een vaccin kan maken voor een virus om zelf geen dierbaren te verliezen? Succes om iedereen de mond dicht te snoeren.Mijn voorspelling: op het moment dat de burgers dreigen in opstand te komen en de vrijheid terug claimen, zal er een onverwachte wending komen die striktere maatregelen rechtvaardigd. Een mutatie van het virus of een andere reden waardoor de angst propaganda kan worden opgevoerd en iedereen weer vrijwillig in gevangenschap terug trekt.
Haal uw lange lederen jas en deukhoed maar boven.Ik kan niet wachten op de toekomstige totalitaire staat die onze elke stap controleert!
Jij bent de eerste die ik laat verdwijnen. 🙊
We schuiven onze boeren wel naar voren en ineens staat iedereen achter ze.
hooivork is gepolijst en molotovs zijn gevuld , ik stel voor dat we bij het binnehof beginnen en vervolgens de uitkering trekkers van het koningshuis aanpakken
Laat die mensen toch, is NL cultuur. Hadden we slechter kunnen treffen.hooivork is gepolijst en molotovs zijn gevuld , ik stel voor dat we bij het binnehof beginnen en vervolgens de uitkering trekkers van het koningshuis aanpakken