XXL Nutrition

Coronavirus

Een revolutie tegen corona? :o

Ik voorspel ook dat als de eerste grote bedrijven om gaan vallen er wel meer weerstand zal komen.
Weerstand ja. Maar effectief opstaan en er wat aan doen zie ik zo snel nog niet gebeuren. Mss door bepaalde sectoren wel. Die zijn het gewend om op straat te komen. Maar de doorsnee mens....

We schuiven onze boeren wel naar voren en ineens staat iedereen achter ze.

Ben je zeker ? Wie ik allemaal al genomen heb....
giphy.gif

Mijn voorspelling: op het moment dat de burgers dreigen in opstand te komen en de vrijheid terug claimen, zal er een onverwachte wending komen die striktere maatregelen rechtvaardigd. Een mutatie van het virus of een andere reden waardoor de angst propaganda kan worden opgevoerd en iedereen weer vrijwillig in gevangenschap terug trekt.
Succes om een mutatie te creëren die alleen het volk raakt. Mensen in de elite hebben ook familie die er geraakt door worden. Je gaat me toch niet zeggen dat de elite vooraf een vaccin kan maken voor een virus om zelf geen dierbaren te verliezen? Succes om iedereen de mond dicht te snoeren.

Een virus is één van de meest idiote biowapens dat er is. Compleet onvoorstelbaar en men is er zelf ook gevoelig voor. Je hebt wereldwijd een flink arsenaal aan mensen nodig die niets uit zullen lekken wil je het succesvol kunnen doen. En dan nog iedereen zijn of haar familie veilig kunnen stellen, of ze moeten schijt hebben dat ze dierbaren kunnen verliezen.

Ik kan niet wachten op de toekomstige totalitaire staat die onze elke stap controleert!

• Like
Waarderingen: Bonk
hooivork is gepolijst en molotovs zijn gevuld , ik stel voor dat we bij het binnehof beginnen en vervolgens de uitkering trekkers van het koningshuis aanpakken
Laat die mensen toch, is NL cultuur. Hadden we slechter kunnen treffen.
Kosten zijn een schijntje in vergelijking met een hele boel andere kostenposten.. Bovendien levert Wimpie nog wat op ook.

Terug
Naar boven