- Waardering
- 7.570
- Lengte
- 1m64
- Massa
- 74kg
je mag hopen zoveel je wil.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
je mag hopen zoveel je wil.
Als ze merken dat veel mensen die doen dan gaan zo ons "vaccineren" en ons zo tracken.
Als ze alles al van je weten zoals men zegt, dan is die corona app toch helemaal niet nodig.Als je op Internet zit heb je zonbeetje je privacy al opgegeven. Zelfde als je een smartphone met apps hebt. Dat privacy gelul begin ik moe van te worden

FixedAls je op DBB zit heb je zonbeetje je privacy al opgegeven. Zelfde als je een smartphone met DBB-app hebt. Dat privacy gelul begin ik moe van te worden
Wanneer gaan de eerste kampen open? 'k Heb nog steeds niet vernomen van de kampbewaker-vakbond.
Dan raak je besmet en is dat volgens de app thuis gebeurd.
moet voor de 14 de binnen zijn groetjes uber bunds kanselier azzyik heb al wel bericht gehad van de bond ,(jij had schijnbaar je contributie voor dit jaar nog niet betaald 88 euro)
Ik zal wel ff aan mijn opa vragen hoe dat precies zit.Wanneer gaan de eerste kampen open? 'k Heb nog steeds niets vernomen van de kampbewaker-vakbond.
In de woorden van een der grote fictionaire politici: "I'll make it legal."Als ze alles al van je weten zoals men zegt, dan is die corona app toch helemaal niet nodig.![]()