MuscleMeat

Coronavirus

Daarnaast moet je je afvragen of je het niet aan je grootheidswaazin verplicht bent om "de gemiddelde 50+die niet verder is gekomen dan een kut baantje" te helpen door hem of haar inzicht te geven welke manieren om er zijn je privacy te beschermen als je dat echt wilt.
Nee f**k dat, ik wil gratis Google, etc kunnen gebruiken. Daarentegen wil ik geen app hebben voor corona en zal ik mijn telefoon rooten mocht die zooi erop komen te staan.
Dat er een zinnig argument verpakt zit in dit hypocriete verhaal is de uitzondering die de regel bevestigd dat gezond verstand en logisch nadenken niet binnen jouw capaciteiten ligt.

Jazeker lever je je privacy in als je op facebook als je shit invult. Dat is een ding.

Maar op dit moment wordt het volk gewoon gechanteerd op het hoogste niveau. Dit is niet even simpel vrijwillig instemmen met voorwaarden. Dit in de cel gesmeten worden op water en brood zolang als nodig is voor jij de papieren ondertekent waarin jij toestemming geeft al je privacy en daarmee jouw vrijheden in te leveren. Dit is een wezenlijk verschil met cookies accepteren.
Dit zijn totale Ad Hominem onzin argumenten. Je maakt jezelf een grotere idioot door argument af te doen omdat de bron je niet aan staat.

Terug
Naar boven