- Waardering
- 46.980
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Kaassaus kreeg roid rage.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kaassaus kreeg roid rage.
Klopt en Videoland en hbo binnenkort. Niet een opleiding of course maar voor seriesJe had toch Netflix?
Ze zijn nu verder wel echt alles van de afgelopen 50 jaar aan het herhalen.
Met kleine letters is een opleiding. Welke studie ga je doen?Klopt en Videoland en hbo binnenkort. Niet een opleiding of course maar voor series
Ik denk dat veel "tegenstanders" zich eens moeten afvragen welke apps ze allemaal hebben op de telefoon en of dat in lijn is met de gebruikte argumenten tegen een dergelijke corona app.
Ik zeg maar zo: wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen.Begrijp niet dat er uberhaupt een discussie plaatsvind over die kutapp. Wat heb ik in die 300.000 jaar dat ik leef Nederland zien veranderen. Overal camera's, als je auto gejat word doe je aangifte op internet, naar inbrekers wordt niet meer gezocht als je kind op school door 5 man in elkaar geslagen wordt en met blauwe plekken thuis komt hoort dat bij het leven. De rechters hebben allemaal bijbanen en zorgen dat er na 1 keer kijken geen wob verzoek meer ingediend kan worden. Ik vind mijn land echt totaal verkracht en dit is bewust en volgens plan gedaan. Lekker iedereen tegen elkaar opzetten: Vrouwen tegen mannen, autochtonen tegen allochtonen, jongeren tegen de ouderen mbt de pensioenen. Een constant bobardement van naratieven als: Trump is slecht, Hillary is goed. Rusland is de vijand, de EU is goed voor ons en Amerika onze vriend. Mainstream journalisten die geen onderzoek doen en de politiek bijna kritiekloos bejegenen.
Onze privacy is al volledig verziekt met hulp van de techbedrijven en met dank van de overheid of zijn we Snowden alweer vergeten?
Het gezag kantelt altijd naar macht en macht kantelt altijd naar tirannie, ik zie het gewoon gebeuren met een duwtje van de nieuwe vijand: Het virus!
100meterdomkiekn op TerraMet kleine letters is een opleiding. Welke studie ga je doen?
Aah de gemiddelde 50+ die niet verder is gekomen dan een kut baantje post. Ik lach me altijd kapot als ze.zoiets posten op fb en dan de volledige schuld buiten zichzelf om leggen. Om je privacy te verliezen moet je eerst de techbedrijven daarvoor de kans geven. Ik kan me nog herinneren hoe raar mensen keken als je jouw echte naam.ergens online invulde... En nu hebben.ze allemaal.facebook en posten ze maar los met de incidentele: "ik geef Facebook geen toestemming mijn foto/gegevens te gebruiken"Begrijp niet dat er uberhaupt een discussie plaatsvind over die kutapp. Wat heb ik in die 300.000 jaar dat ik leef Nederland zien veranderen. Overal camera's, als je auto gejat word doe je aangifte op internet, naar inbrekers wordt niet meer gezocht als je kind op school door 5 man in elkaar geslagen wordt en met blauwe plekken thuis komt hoort dat bij het leven. De rechters hebben allemaal bijbanen en zorgen dat er na 1 keer kijken geen wob verzoek meer ingediend kan worden. Ik vind mijn land echt totaal verkracht en dit is bewust en volgens plan gedaan. Lekker iedereen tegen elkaar opzetten: Vrouwen tegen mannen, autochtonen tegen allochtonen, jongeren tegen de ouderen mbt de pensioenen. Een constant bobardement van naratieven als: Trump is slecht, Hillary is goed. Rusland is de vijand, de EU is goed voor ons en Amerika onze vriend. Mainstream journalisten die geen onderzoek doen en de politiek bijna kritiekloos bejegenen.
Onze privacy is al volledig verziekt met hulp van de techbedrijven en met dank van de overheid of zijn we Snowden alweer vergeten?
Het gezag kantelt altijd naar macht en macht kantelt altijd naar tirannie, ik zie het gewoon gebeuren met een duwtje van de nieuwe vijand: Het virus!
er zijn zat manieren om.je privacy te beschermen als je dat echt wilt maar niemand boeit het echt en geeft het zo op voor wat sociale media content. Een katten filmpje voor je gehele privacy en ze bedenken zich geen moment.Aah de gemiddelde 50+ die niet verder is gekomen dan een kut baantje post. Ik lach me altijd kapot als ze.zoiets posten op fb en dan de volledige schuld buiten zichzelf om leggen. Om je privacy te verliezen moet je eerst de techbedrijven daarvoor de kans geven. Ik kan me nog herinneren hoe raar mensen keken als je jouw echte naam.ergens online invulde... En nu hebben.ze allemaal.facebook en posten ze maar los met de incidentele: "ik geef Facebook geen toestemming mijn foto/gegevens te gebruiken"er zijn zat manieren om.je privacy te beschermen als je dat echt wilt maar niemand boeit het echt en geeft het zo op voor wat sociale media content. Een katten filmpje voor je gehele privacy en ze bedenken zich geen moment.
Neen met deze gemiddelde Wilders stemmer heb ik weinig op. Ik zou eerst eens in de spiegel kijken en echt nadenken hoe groot je eigen invloed is op het geheel. En als je zelf denkt de perfecte rechter te zijn je kunt in Nederland gewoon doorstuderen mocht je er slim genoeg voor zijn.
Blond man bad!!!!Met de eerste alinea heb je best een goed punt in mijn optiek.
Aan de andere klant, om deze groep dan te bestempelen als een "gemiddelde Wilders stemmer" slaat echt als een tang op een varken.
Dit gedrag komt namelijk echt overal en in alle kringen voor, ongeacht de politiek-ideologische gezindheid.
Icke doet al 30 jaar voorspellingen waarvan niets terecht is gekomen. Op een gegeven moment was hij ook de zoon van één of andere god. En in een gewiste scène van Religulous had hij het over reptilians.
![]()
Ik begin te hopen dat je een Kaufman'etje aan het doen bent.
Ik zou me wel 100x achter m'n oren krabben als mijn mening overeenstemt met iemand met dat soort overtuigingen.
Begrijp niet dat er uberhaupt een discussie plaatsvind over die kutapp. Wat heb ik in die 300.000 jaar dat ik leef Nederland zien veranderen. Overal camera's, als je auto gejat word doe je aangifte op internet, naar inbrekers wordt niet meer gezocht als je kind op school door 5 man in elkaar geslagen wordt en met blauwe plekken thuis komt hoort dat bij het leven. De rechters hebben allemaal bijbanen en zorgen dat er na 1 keer kijken geen wob verzoek meer ingediend kan worden. Ik vind mijn land echt totaal verkracht en dit is bewust en volgens plan gedaan. Lekker iedereen tegen elkaar opzetten: Vrouwen tegen mannen, autochtonen tegen allochtonen, jongeren tegen de ouderen mbt de pensioenen. Een constant bobardement van naratieven als: Trump is slecht, Hillary is goed. Rusland is de vijand, de EU is goed voor ons en Amerika onze vriend. Mainstream journalisten die geen onderzoek doen en de politiek bijna kritiekloos bejegenen.
Aah de gemiddelde 50+ die niet verder is gekomen dan een kut baantje post. Ik lach me altijd kapot als ze.zoiets posten op fb en dan de volledige schuld buiten zichzelf om leggen. Om je privacy te verliezen moet je eerst de techbedrijven daarvoor de kans geven. Ik kan me nog herinneren hoe raar mensen keken als je jouw echte naam.ergens online invulde... En nu hebben.ze allemaal.facebook en posten ze maar los met de incidentele: "ik geef Facebook geen toestemming mijn foto/gegevens te gebruiken"er zijn zat manieren om.je privacy te beschermen als je dat echt wilt maar niemand boeit het echt en geeft het zo op voor wat sociale media content. Een katten filmpje voor je gehele privacy en ze bedenken zich geen moment.
Neen met deze gemiddelde Wilders stemmer heb ik weinig op. Ik zou eerst eens in de spiegel kijken en echt nadenken hoe groot je eigen invloed is op het geheel. En als je zelf denkt de perfecte rechter te zijn je kunt in Nederland gewoon doorstuderen mocht je er slim genoeg voor zijn.
Juist in dit trant was mijn post ook bedoeld.- Sterftecijfer is een administratieve wirwar en het hele cijfer is multi-interpretabel. Het is NUTTELOOS.
Maar men snapt het niet, of wil he niet snappen.De daling van ic patiënten is dat goed nieuws of zijn er veel dood gegaan?
His power level is over 9000.
Als Dr. Prof. Viroloog met topfunctie in CIA het zou zeggen zou je dan wel luisteren?