XXL Nutrition

Coronavirus

D3729CEE-7A97-487D-A4C3-FFEED768D351.jpeg

Begrijp niet dat er uberhaupt een discussie plaatsvind over die kutapp. Wat heb ik in die 300.000 jaar dat ik leef Nederland zien veranderen. Overal camera's, als je auto gejat word doe je aangifte op internet, naar inbrekers wordt niet meer gezocht als je kind op school door 5 man in elkaar geslagen wordt en met blauwe plekken thuis komt hoort dat bij het leven. De rechters hebben allemaal bijbanen en zorgen dat er na 1 keer kijken geen wob verzoek meer ingediend kan worden. Ik vind mijn land echt totaal verkracht en dit is bewust en volgens plan gedaan. Lekker iedereen tegen elkaar opzetten: Vrouwen tegen mannen, autochtonen tegen allochtonen, jongeren tegen de ouderen mbt de pensioenen. Een constant bobardement van naratieven als: Trump is slecht, Hillary is goed. Rusland is de vijand, de EU is goed voor ons en Amerika onze vriend. Mainstream journalisten die geen onderzoek doen en de politiek bijna kritiekloos bejegenen.
Onze privacy is al volledig verziekt met hulp van de techbedrijven en met dank van de overheid of zijn we Snowden alweer vergeten?
Het gezag kantelt altijd naar macht en macht kantelt altijd naar tirannie, ik zie het gewoon gebeuren met een duwtje van de nieuwe vijand: Het virus!

Begrijp niet dat er uberhaupt een discussie plaatsvind over die kutapp. Wat heb ik in die 300.000 jaar dat ik leef Nederland zien veranderen. Overal camera's, als je auto gejat word doe je aangifte op internet, naar inbrekers wordt niet meer gezocht als je kind op school door 5 man in elkaar geslagen wordt en met blauwe plekken thuis komt hoort dat bij het leven. De rechters hebben allemaal bijbanen en zorgen dat er na 1 keer kijken geen wob verzoek meer ingediend kan worden. Ik vind mijn land echt totaal verkracht en dit is bewust en volgens plan gedaan. Lekker iedereen tegen elkaar opzetten: Vrouwen tegen mannen, autochtonen tegen allochtonen, jongeren tegen de ouderen mbt de pensioenen. Een constant bobardement van naratieven als: Trump is slecht, Hillary is goed. Rusland is de vijand, de EU is goed voor ons en Amerika onze vriend. Mainstream journalisten die geen onderzoek doen en de politiek bijna kritiekloos bejegenen.
Onze privacy is al volledig verziekt met hulp van de techbedrijven en met dank van de overheid of zijn we Snowden alweer vergeten?
Het gezag kantelt altijd naar macht en macht kantelt altijd naar tirannie, ik zie het gewoon gebeuren met een duwtje van de nieuwe vijand: Het virus!
Ik zeg maar zo: wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen.

ac3e65ca7f7416861b96a63a93a8d203.jpg

Lol, echt uitgerekend die voorziening eruit pikken. Hypocriete nitwits.

Aah de gemiddelde 50+ die niet verder is gekomen dan een kut baantje post. Ik lach me altijd kapot als ze.zoiets posten op fb en dan de volledige schuld buiten zichzelf om leggen. Om je privacy te verliezen moet je eerst de techbedrijven daarvoor de kans geven. Ik kan me nog herinneren hoe raar mensen keken als je jouw echte naam.ergens online invulde... En nu hebben.ze allemaal.facebook en posten ze maar los met de incidentele: "ik geef Facebook geen toestemming mijn foto/gegevens te gebruiken" :roflol: er zijn zat manieren om.je privacy te beschermen als je dat echt wilt maar niemand boeit het echt en geeft het zo op voor wat sociale media content. Een katten filmpje voor je gehele privacy en ze bedenken zich geen moment.

Neen met deze gemiddelde Wilders stemmer heb ik weinig op. Ik zou eerst eens in de spiegel kijken en echt nadenken hoe groot je eigen invloed is op het geheel. En als je zelf denkt de perfecte rechter te zijn je kunt in Nederland gewoon doorstuderen mocht je er slim genoeg voor zijn.

Aah de gemiddelde 50+ die niet verder is gekomen dan een kut baantje post. Ik lach me altijd kapot als ze.zoiets posten op fb en dan de volledige schuld buiten zichzelf om leggen. Om je privacy te verliezen moet je eerst de techbedrijven daarvoor de kans geven. Ik kan me nog herinneren hoe raar mensen keken als je jouw echte naam.ergens online invulde... En nu hebben.ze allemaal.facebook en posten ze maar los met de incidentele: "ik geef Facebook geen toestemming mijn foto/gegevens te gebruiken" :roflol: er zijn zat manieren om.je privacy te beschermen als je dat echt wilt maar niemand boeit het echt en geeft het zo op voor wat sociale media content. Een katten filmpje voor je gehele privacy en ze bedenken zich geen moment.

Neen met deze gemiddelde Wilders stemmer heb ik weinig op. Ik zou eerst eens in de spiegel kijken en echt nadenken hoe groot je eigen invloed is op het geheel. En als je zelf denkt de perfecte rechter te zijn je kunt in Nederland gewoon doorstuderen mocht je er slim genoeg voor zijn.

Met de eerste alinea heb je best een goed punt in mijn optiek.
Aan de andere klant, om deze groep dan te bestempelen als een "gemiddelde Wilders stemmer" slaat echt als een tang op een varken.

Dit gedrag komt namelijk echt overal en in alle kringen voor, ongeacht de politiek-ideologische gezindheid.

Daarnaast moet je je afvragen of je het niet aan je grootheidswaazin verplicht bent om "de gemiddelde 50+die niet verder is gekomen dan een kut baantje" te helpen door hem of haar inzicht te geven welke manieren om er zijn je privacy te beschermen als je dat echt wilt.

Met de eerste alinea heb je best een goed punt in mijn optiek.
Aan de andere klant, om deze groep dan te bestempelen als een "gemiddelde Wilders stemmer" slaat echt als een tang op een varken.

Dit gedrag komt namelijk echt overal en in alle kringen voor, ongeacht de politiek-ideologische gezindheid.
Blond man bad!!!!

Icke doet al 30 jaar voorspellingen waarvan niets terecht is gekomen. Op een gegeven moment was hij ook de zoon van één of andere god. En in een gewiste scène van Religulous had hij het over reptilians.

giphy.gif

Ik begin te hopen dat je een Kaufman'etje aan het doen bent.

Ik zou me wel 100x achter m'n oren krabben als mijn mening overeenstemt met iemand met dat soort overtuigingen.

Dit zijn totale Ad Hominem onzin argumenten. Je maakt jezelf een grotere idioot door argument af te doen omdat de bron je niet aan staat. Als Dr. Prof. Viroloog met topfunctie in CIA het zou zeggen zou je dan wel luisteren?

Complotten zijn voor idioten.

Ooit zal er wel eentje uitkomen.

Jazeker en dit is er eentje die in vergevorderd stadium van waarheid zit.

- IC Capaciteit is bepaald door overheid. Beleid. Keuzes.
- Sterftecijfer is een administratieve wirwar en het hele cijfer is multi-interpretabel. Het is NUTTELOOS.

Deze twee ONZIN cijfers wordt geprojecteerd en er worden simulaties gemaakt. Voorspellingen.

Dit dus. In Amsterdam kan je niet langer dan 30 minuten je auto fout parkeren voor hij geregistreerd, beboet en/of weggesleept is. Tegelijkertijd kan je binnen 20 minuten 3 drugsdealers een kilo coke aan je voordeur laten bezorgen. De prijslijsten worden gewoon rond geappt.

En terwijl iedereen elkaar egoïst noemt, elkaar verwijt dat iemand zijn inkomenszekerheid niet in wilt leveren om de ander’s 87 jarige oma te beschermen en de ander geen 6 weken binnen wilt zitten om iemand van COPD te ontzien, wordt achter de schermen het plan uitgevoerd.

Dat er een zinnig argument verpakt zit in dit hypocriete verhaal is de uitzondering die de regel bevestigd dat gezond verstand en logisch nadenken niet binnen jouw capaciteiten ligt.

Jazeker lever je je privacy in als je op facebook als je shit invult. Dat is een ding.

Maar op dit moment wordt het volk gewoon gechanteerd op het hoogste niveau. Dit is niet even simpel vrijwillig instemmen met voorwaarden. Dit in de cel gesmeten worden op water en brood zolang als nodig is voor jij de papieren ondertekent waarin jij toestemming geeft al je privacy en daarmee jouw vrijheden in te leveren. Dit is een wezenlijk verschil met cookies accepteren.

Telefoon is gejailbreaked nu haha. Locatie, microfoon en camera is geblokkeerd alleen in bepaalde apps niet. Niet meer afgeluisterd en getraceerd worden #boycotEUcoronaapp

Terug
Naar boven