Ja dit is dus precies waar je kan denken: dit is wat wetenschap waarover men voor de patenten elkaar kapot maakt maar het zou dan allemaal nog te ver weg zijn om het te linken aan kwade wil. Bloomberg en Gates samen $ 150.000.000.000 waard. Werken al jaren aan vaccins. Als het Gates caccin straat 7+ miljard keer verkocht wordt.
Kijk hier kan ik dingen zeggen en kan je zeggen dat er geen bewijs is. Maar er zijn voldoende belangen.
Waarom zou je DNA willen aanassen? Goh. Tja. Vraag het Hitler zou ik zeggen. Het hoeft allemaal niet zo gek te zijn, je hoeft niet direct de genetische code te vervangen. Maar als je toch een klein gedeelte van de bevolking, die een bepaald DNA profiel hebben, of door leeftijd, ziekte of lage weerstand, last van hoesten en longinfecties kan laten krijgen, zou dat dan opvallen? Waarom zou iemand dit willen doen?
- 7 miljard vaccins verkopen
- Mensen bang en afhankelijk te maken
- Een reden te hebben de wereld op te sluiten
- Social distance invoeren om ieder protest de kop in te drukken
- Je machtsverlies tegen te gaan en grof te verbeteren.
Ik kan wel even doorgaan met de ontzettend lange lijst van voordellen die het injecteren van een stof en vervolgens de gezondheid van de wereldburger bespelen als een marionet. Maar goed, niemand zou ooit zo ziek zijn, toch?
Hier een lijst met alle genociedes zo over de wereld,
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_genocides_by_death_toll
disclaimer: "It excludes other mass killings, variously called
mass murder,
crimes against humanity,
politicide,
classicide, or
war crimes, such as: the
Thirty Years War (7.5 million deaths),
Japanese war crimes (3 to 14 million deaths), the
Red Terror (100,000 to 1.3 million deaths), the
Atrocities in the Congo Free State (1 to 15 million deaths), the
Great Purge (0.6 to 1.75 million deaths) or the
Great Leap Forward (15 to 55 million deaths). "
Ja nee alleen maar goede bedoelingen in de wereld. Oogkleppen op en denken dat het allemaal wel goed komt.