- Waardering
- 12.367
Van de zomer is het voorbij en dan komt Trump's herverkiezing let's gooo
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Van de zomer is het voorbij en dan komt Trump's herverkiezing let's gooo
Tot het bittere einde jonkvrouwBen benieuwd vanaf wanneer ik thuis moet gaan werken![]()
Zou sowieso standaard moeten zijn. Zou zoveel problemen de wereld uit helpen.Ben benieuwd vanaf wanneer ik thuis moet gaan werken![]()
van aziaten er niet echt een extreem-rechtse politieke reactie op is
Zou sowieso standaard moeten zijn. Zou zoveel problemen de wereld uit helpen.
Aziaten krijgen ook geen harde van een niet gelovigen te onthoofden met hun poepertje richting mekka. Volkje naar mijn hart. Het hele migratie gebeuren gaat low key enkel over islamisering van het westen. Dat prehistorisch barbaars tuig mogen aziatische landen ook niet eens in. Respectondanks dat Aziaten ook niet integreren hebben Westerlingen 0,0 last van deze bevolkingsgroep

Hmm alleen Chinese airbnb uitbuitersondanks dat Aziaten ook niet integreren hebben Westerlingen 0,0 last van deze bevolkingsgroep
Veel kindjes maken en beestjes in huis nemen!
Of ze geen negatieve impact hebben kan je niet zeker weten. Er zijn bepaalde groepen die meer zichtbare criminaliteit plegen en er zijn groepen die meer white collar crime plegen.ondanks dat Aziaten ook niet integreren hebben Westerlingen 0,0 last van deze bevolkingsgroep
HandelIk word echt een beetje moe van die kut nieuwsberichten en reacties van mensen.
Handzeep wat normaal 80 cent kost is nu trouwens in de aanbieding voor 20 euro, sla snel toe voor het te laat is!
Ik heb altijd 1 fles desinfecterende handzeep op het aanrecht en 1 in de voorraadkast. Kheb geen extra ingeslagen.@apfelstrudel hoeveel kg handzeep / desinfectie heb je ingeslagen?

Ebola is niet airborn en het dood te snel waardoor het niet goed kan verspreiden.Mensen in Afrika zijn totaal niet mobiel, daarom was Ebola ook makkelijk in te dammen. Dorpje in quarantaine en done.