Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In al die nagelstudio's zitten ze standaard met een mondkapje, maar daar kom ik sowieso niet.Mmmmmmm..... dus zowel met als zonder kapje omkeren..... Ga wel naar de mac![]()
In al die nagelstudio's zitten ze standaard met een mondkapje, maar daar kom ik sowieso niet.

Als schade bij de wok, dan meestal de volgende ochtend...We hebben heerlijk gegeten bij de wok, over een aantal weken maar zien wat de schade is![]()
Als schade bij de wok, dan meestal de volgende ochtend...

Misschien voor de zekerheid 2 weken quarantaine op kosten van de baas?

Nog niet aan de gang, of nog niet bekend.Valt me alles mee dat het in India nog niet aan de gang is.
Daar zal het echt feest worden.
Valt me alles mee dat het in India nog niet aan de gang is.
Valt me alles mee dat het in India nog niet aan de gang is.
IT'S HAPPENING!!!De luchthaven van Charleroi activeert “fase drie van het epidemiologische gezondheidsplan”, nadat is vernomen dat de eerste Luxemburgse patiënt die besmet is met het coronavirus de Waalse luchthaven is gepasseerd.
De luchthaven heeft contact met de Luxemburgse autoriteiten om “snel de routes en mogelijke contacten van de betrokken reiziger te achterhalen”. Er opent ook een crisiscentrum en de luchthaven roept een waakzaamheidscommissie bijeen.
Mensen in Afrika zijn totaal niet mobiel, daarom was Ebola ook makkelijk in te dammen. Dorpje in quarantaine en done.
Er zijn er die alles doen om in de belangstelling staan.Tweede besmetting in België. Media duikt er natuurlijk als gieren op. Extra nieuwsflashes, persco's, nieuwsberichten... Doe eens normaal![]()