- Waardering
- 7.570
- Lengte
- 1m64
- Massa
- 74kg
Ik gebruik ontsmettingsgel.Mensen zijn te ongeduldig daarvoor, je mag al blij zijn als mensen zeep gebruiken. Zie ook hieronder:
30 seconden per keer.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik gebruik ontsmettingsgel.Mensen zijn te ongeduldig daarvoor, je mag al blij zijn als mensen zeep gebruiken. Zie ook hieronder:
30 seconden per keer.
Handen wassen gaat niet overal. Staan geen wasbakken buiten aan de winkels.Niet alle virussen worden trouwens voldoende beschadigd door alcohol, hoe zit dat met coronavirussen?
Met minstens 70% ethanol moet het lukken dacht ik. En als er propanol in zit dan kan het met minder.Snap ik, maar er zijn type virussen waarbij alcohol 0,0 effect heeft.
Het heeft een viraal envelop, dus ik denk dat het gevoelig is voor ethanol. Maar zo uitgebreid is mijn kennis in microbiologie niet. Zullen vast uitzonderingen tussen zitten.Snap ik, maar er zijn type virussen waarbij alcohol 0,0 effect heeft.
Bij welke virussen wel en welke niet heb ik geen idee van. Maar de ethanol zou het membraam van (bepaalde)virussen kapot doen.Mits je de alcohol genoeg tijd geeft.Het heeft een viraal envelop, dus ik denk dat het gevoelig is voor ethanol. Maar zo uitgebreid is mijn kennis in microbiologie niet. Zullen vast uitzonderingen tussen zitten.
Een viraal envelop is dus zo'n membraan met lipiden en eiwitten etc, dus die zouden goed af te breken moeten zijn. Sommige virussen hebben geen envelop en enkel een laag capside eiwitten, wat toleranter is tegenover stress vanuit de omgeving.Bij welke virussen wel en welke niet heb ik geen idee van. Maar de ethanol zou het membraam van (bepaalde)virussen kapot doen.Mits je de alcohol genoeg tijd geeft.
na 30s-1 min is het sterielNiet alle virussen worden trouwens voldoende beschadigd door alcohol, hoe zit dat met coronavirussen?
Een spreader.....Je zou maar als vrouw Corona heten....ben je voor je leven "besmet"...echt wel!
Als ze een mondkapje aan hebben zou ik omkeren.Zo dadelijk met een vriend van me naar de wok... Hoeveel corona chinezen zullen er rond lopen?![]()

Als ze er geen aan hebben ook.