- Waardering
- 10.232
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 84kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Probleem met Ebola was toch het in huis nemen van de lijken waardoor verspreiding alsnog voorkwam?Ebola is niet airborn en het dood te snel waardoor het niet goed kan verspreiden.
Ja en het probleem met ebola was de bevolking zelf. Ze dachten dat de westerse medici hun expres infecteerden met ebola. Ebola zou in het westen nooit epidemic gaan (tenzij het muteert tot een airborn variant).Probleem met Ebola was toch het in huis nemen van de lijken waardoor verspreiding alsnog voorkwam?
100kg rijst. 40kg is van mij.
Je zou hier een heel Soemalisch dorp 3 jaar van kunnen voeden
Zeer goede kwaliteit rijst trouwens, maakt echt zeer nice palau (pilau, pilav).
(Ja ik weet dat het totaal niet lijkt op die shizzle in het filmpje hieronder. Was ff een schnell probeersel voor de lunch).
Overleven in stijl jonguh.
Ik maak mij ook niet heel druk maar nu heb ik een reden om vaker rijst te eten (mijn vriendin houdt niet van rijst en nu moeten we wel hehe)Nu nog de Corona zelf overleven
Ik geef het 0,000007 % kans ik om ga komen van de honger in Nederland, maar de een is natuurlijk wat sneller te bekeren dan de ander.
.Volgens mij zijn er meer kgs drugs dan voedsel in Nederland.Nu nog de Corona zelf overleven
Ik geef het 0,000007 % kans ik om ga komen van de honger in Nederland, maar de een is natuurlijk wat sneller te bekeren dan de ander.
Probleem met ebola was dat de maker te veel had geïnvesteerd in letaliteit en minder in verspreiding. Rookie-mistakes.Probleem met Ebola was toch het in huis nemen van de lijken waardoor verspreiding alsnog voorkwam?
. Ik denk dat we nu dus wel kunnen concluderen dat al die informatie uit China inderdaad nep was/is.Je kan ook gewoon drugs pakken ipv eten ? Houd je wel 2 weken vol zonder te eten. Vocht is natuurlijk een ander verhaal.Volgens mij zijn er meer kgs drugs dan voedsel in Nederland.
Voor 1 miljoen neem ik de proef op de som. Om te kijken of het een simpel griepje is. Ga ik dood of win ik 1 millie ? Ik zie het als een win win.Gaat trouwens lekker in Italië. Men verwachtte een hoog aantal doden in 3e wereld landen en had de verwachting dat Italië de mortaliteit(van zogenaamd 3%) flink naar beneden zou bijstellen.
Wat blijkt echter; in Italië is de mortaliteit het hoogst.
![]()
Doden: 34
Genezen: 83
Doden + genezen = 117.
Mortaliteit = (doden / (doden + genezen)) * 100%
Huidige mortaliteit in Italië onder bevestigde gevallen = 29%
Simpel griepje?
Eerst verspreiding, milde symptomen mag wel, maar lethaliteit minimaal houden tot je IIG Madagaskar, New zeeland, Ijsland en Groenland hebt.Probleem met ebola was dat de maker te veel had geïnvesteerd in letaliteit en minder in verspreiding. Rookie-mistakes.
Ja ik wil het gerust uit proberen maat. Als jij even zorgt dat ik het binnen deze 2 weken krijg. Want zit namelijk nog in mijn cut dus die gram pep zou wel wat bijdragen leveren. In de bulk is wel wat minder maar ey benzotje erin lekker pitte en weer zo fit als een duifje.@blastoise
Wil jij even iets testen?
amfetamine werd vroeger toch vroeger voorgeschreven omdat je het verkoudheid en griep virus dan uitzweet?
Ik heb ooit iemand geweten die dood verkouden was, komt mee clubben met hele gram pep voor 2 nachten. 2 dagen geslapen erna en stond zo gezond als een visje op.
Als je corona krijgt, snuif even gram pep op.
In the name of science.
Nederland heeft wel genoeg pep klaar liggen om de hele wereld te bevoorraden.
Ja ik wil het gerust uit proberen maat. Als jij even zorgt dat ik het binnen deze 2 weken krijg. Want zit namelijk nog in mijn cut dus die gram pep zou wel wat bijdragen leveren. In de bulk is wel wat minder maar ey benzotje erin lekker pitte en weer zo fit als een duifje.
Meth werkt ook goed als de bevolking uitgestorven is en je met niemand kan praten. Na 3a4 dagen wakker zijn is de halve bevolking in een x uit de dood opgestaan. Dan bende teminste niet meer alleen. Mij lijkt meth overigs best wel een interessant goedje. Maar een puure crystal is redelijk prijzig. Zolang je het niet based of spuit is de kans op verslaving al een stuk minder.Miss dat meth nog beter werkt.
Maar is wel absolute troep waar iedereen vanaf moet blijven tenzij het corona cured.