jdebruin
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 214
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 18%
Alle raws voor AAS komen toch uit ChinaAls China niet meer levert heeft de Westerse wereld een probleem.![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Alle raws voor AAS komen toch uit ChinaAls China niet meer levert heeft de Westerse wereld een probleem.![]()

Wat dacht je van alle joint-venture van westerse technologie en Chinese mankracht die in China opereren?alle door China overgekochte bedrijven e.d. nationaliseert en vervolgens China boycot,
NYT zei:Intelligence officials back Trump’s assertion that they downplayed the virus threat in January.
The intelligence agencies sought on Monday to back President Trump’s assertions that he was given only minimal warnings about the threat of the coronavirus early in the year, singling out their own lapses without noting that around the same time, scientists, public health officials and national security officials were sounding alarms.
Mr. Trump was first briefed by intelligence agencies about the novel coronavirus on Jan. 23, said Susan Miller, the spokeswoman for the Office of the Director of National Intelligence. But she acknowledged that the initial briefing downplayed its threat. Mr. Trump was “told that the good news was the virus did not appear that deadly,” Ms. Miller said. As the world has painfully learned, that assessment was wrong.
Ms. Miller’s statement came after weeks of Mr. Trump and administration officials railing at what they have called inaccurate accounts in the news media that intelligence agencies put multiple warnings about the virus in the president’s daily intelligence briefing. On Sunday, Mr. Trump said the intelligence agencies in January had told him the virus was “not a big deal.”
Though information about the virus in late January was imperfect, the warnings from other officials were stark enough to prompt the Trump administration to decide by the end of January to restrict travel from China.
Some intelligence officials have said that the pandemic’s spread has never been fundamentally an intelligence issue and that the warnings of scientists have always been far more important. When the warnings that intelligence agencies did give to officials were combined with what public health and bio-defense officials were learning, a clearer picture of a global threat emerged early.
India produceert ook.
Voor hoeveel % van de bevolking zou dat gelden? 1 of 2?Het lijkt mij toch wel een belangrijk punt voor de volksgezondheid.
Hoeveel procent van de bevolking doet aan sport denk je? Los van dingen zoals hardlopen en buiten fietsen zijn er toch wel redelijk wat mensen die nu geen sport kunnen beoefenen, met name bij de jeugd zal dit percentage hoog zijn.Voor hoeveel % van de bevolking zou dat gelden? 1 of 2?
De jeugd mag toch al weer sporten?Hoeveel procent van de bevolking doet aan sport denk je? Los van dingen zoals hardlopen en buiten fietsen zijn er toch wel redelijk wat mensen die nu geen sport kunnen beoefenen, met name bij de jeugd zal dit percentage hoog zijn.
Tot 12 jaar toch?
Binnen in een sportschool oud? 1 a 2%.Hoeveel procent van de bevolking doet aan sport denk je?
Ik denk ook wel zoiets.
Volgens mij wel. Zelfs vechtsporten gaan door voor kids hier. dus als dat kan dan kunnen de overige sporten ook beoefend worden lijkt mij.Tot 12 jaar toch?
Oo tot 18 lees ik nu.
Alle sporten?
"In 2017 sportten ruim 2,3 miljoen personen bij een fitnesscentrum. Dat is 10 procent meer dan in 2015. "
Ja, die hebben zich een abonnement laten aansmeren, maar hoeveel mensen denk je die er zijn die nu echt mentaal en fysiek lijden onder de sluiting van de sportscholen."In 2017 sportten ruim 2,3 miljoen personen bij een fitnesscentrum. Dat is 10 procent meer dan in 2015. "
![]()
Meer omzet fitnessbranche in 2017
Bedrijven in de fitnessbranche hebben 6 procent meer omzet behaald in 2017 dan in 2015. De groei vond vooral plaats bij de grote ketens, onder andere door een groter klantenbestand. De middelgrote fitnesscentra hadden te maken met een dalend aantal klanten.www.cbs.nl
@BertJa, die hebben zich een abonnement laten aansmeren, maar hoeveel mensen denk je die er zijn die nu echt mentaal en fysiek lijden onder de sluiting van de sportscholen.
Daar kijken ze niet naar. Ze kijken alleen naar de statistieken, die onderhand gok ik ruim 3 miljoen Nederlanders moeten weer kunnen sporten!!Ja, die hebben zich een abonnement laten aansmeren, maar hoeveel mensen denk je die er zijn die nu echt mentaal en fysiek lijden onder de sluiting van de sportscholen.
'Ik ben dik geworden van Corona' of iets van die strekking vind ik een nogal matig excuus. Je bepaalt nog steeds zelf wat je in je mond stopt en een frisse neus halen is nooit verboden geweest in NL. De meeste mensen hebben genoeg tijd over om een stuk te gaan wandelen, hardlopen, fietsen, etc.Er wordt al gespeculeerd dat het advies morgen 'blijf binnen bij klachten' wordt en dat kappers wellicht open mogen. Misschien een lichtpuntje voor de fitnesscentra? Ik heb nog nooit zo weinig bewogen en zoveel rotzooi gegeten als nu. Een kleine cut en 6 dagen per week sporten kan ik nu mentaal en fysiek wel ff gebruiken. En ik ben niet de enige. Het lijkt mij toch wel een belangrijk punt voor de volksgezondheid. Nou kan ik mezelf nog wel inhouden af en toe en m'n kcal beperken om niet te dik te worden. Maar dat 30-50% van m'n kcal uit rotzooi komt is alsnog niet zo bevorderend.
Nee. Het is gewoon algemeen bekend dat een slechte gemoedstoestand voorkomt dat je meer gaat bewegen en zorgt dat je slechter gaat eten. Een vriend van mij werkt in een bezorgtent en loopt achterlijk veel overuren. Nou ben ik hier bewust van en loop ik elke dag nog één of twee rondjes, maar slecht eten doe ik zeker. Ik ben gek op junkfood als ik mij de t*ring verveel (of stress). En dat geldt voor een heel groot deel van de mensen. Nou heb ik een hekel aan overgewicht dus dik zal ik nooit worden, maar er zijn zat mensen die zich niet in kunnen houden.'Ik ben dik geworden van Corona' of iets van die strekking vind ik een nogal matig excuus. Je bepaalt nog steeds zelf wat je in je mond stopt en een frisse neus halen is nooit verboden geweest in NL. De meeste mensen hebben genoeg tijd over om een stuk te gaan wandelen, hardlopen, fietsen, etc.