AndroidHealthClinic

Coronavirus

Dat wordt straks 2 jaar herstellen van de coronamaatregelengeïnduceerde sarcopenie.

Vanaf 1 juli is mondkapje in openbaar vervoer verplicht.

Ordnung muss sein!

Dat had ik niet verwacht, pas in september weer sporten dus..

Ik heb zelden iemand zoveel onzin uit zien kramen tijdens een persco.

Laatst bewerkt:
Natuurlijk, restaurants, cafés, bioscopen mogen vanaf 1 juni weer open, oftewel een deel van de oorzaak waarom miljoenen mensen in dit schijtland een chronische aandoening hebben. Lekker zuipen en vreten.

Maar de sportschool waar aan gezondheid gewerkt kan worden blijft dicht tot 1 september.

Mijn complimenten.

Ligt er ook aan waar je woont denk ik.
Hier zijn weinig corona patiënten dus ik hoop dat het hier eerder open gaat.

f**k de markt is zelfs elke vrijdag gewoon doorgegaan tijdens deZe hele crisis.
Hangt af van verkeer, werd gezegd.

Markt is vanwege rol in voedselvoorziening.
Dat had ik niet verwacht, pas in september weer sporten dus..
Nee, mogelijk eerder, maar later kan ook, eerste hangt af van overleg met branche, laatste van algemene ontwikkeling.

Ben toch wel aardig getriggered dat de sportschool als laagste prioriteit beschouwd wordt. Zoals anderen hier ook al zeggen, we mogen weer lekker ergens anders zuipen, pizza's vreten en lui zitten bij de terrasjes.

Ik ben wel benieuwd eigenlijk wat de eisen dan zijn.. aangezien er al een tijdje een uitgewerkt plan ligt.
Blijkbaar moet dat niet voldoende zijn ofzo
Als ik het goed begrepen heb gaat het vooral om drukte in het verkeer buiten de sportschool, dus mogelijk beperkte openingstijden of tijden boeken.

Als ik het goed begrepen heb gaat het vooral om drukte in het verkeer buiten de sportschool, dus mogelijk beperkte openingstijden of tijden boeken.

Als dat het enige struikelblok nog is dat lijkt het me op korte termijn wel realiseerbaar ..
Maar er zal snel vanuit de branche wel meer duidelijk worden.

man man man, 1 september zou echt kut zijn

Ik snap het eigenlijk wel. Bijna iedereen doet en hapje of een drankje met vrienden. Bijna niemand is dedicated in de gym. De meerderheid is al lang blij dat ze een geldig excuus hebben dat ze niet hoeven te gaan :p

Leuk vind ik het uiteraard niet.

Ik snap het eigenlijk wel. Bijna iedereen doet en hapje of een drankje met vrienden. Bijna niemand is dedicated in de gym. De meerderheid is al lang blij dat ze een geldig excuus hebben dat ze niet hoeven te gaan :p

Leuk vind ik het uiteraard niet.
De gym levert gewoon niets op i.t.t. de horeca. Gaat om de knaken altijd.

Terug
Naar boven