Fitness Seller

Coronavirus

Dit woordje zit me niet lekker..
Nee mij ook niet. Overleg met branche is al geweest voor de persconferentie! Maar hoe ziet Rutte dat voor zich ? Na 6 maanden geen inkomsten en alleen maar huur / personeel en eventueel leden betalen bestaan er toch geen sportscholen meer ? Anytime doet 1 juni gewoon open , misschien als we dat allemaal doen ( wel met 1.5 m) komen we ergens

Ja de lockdown was helemaal prima had ik begrepen en te snel open gaan is dat wel verantwoord? En wat als we die 2e golf gaan krijgen, het gaat wel om mensenlevens!
...maar de sportscholen die moeten wel open want sporten is gezond, ik bedoel eigenlijk mijn gains moeten behouden blijven anders heb ik voor niks gekuurd :roflol:
600tren base ga je niks op verliezen hoor :shrug:

More than HALF of UK adults are now being paid by the government as Chancellor Rishi Sunak warns the situation is 'not sustainable' with UK economy facing worst downturn in living memory
  • Government is paying the wages of 6.3million workers under furlough scheme
  • Currently monthly cost of furlough £8 billion - monthly NHS budget £11 billion
  • More than 1.8million Universal Credit claims made by the public since March 16
  • UC claims from March 16 to April 30 were six times higher than the normal rate
  • An estimated 27 million adults now receiving some form of state financial help

More than HALF of UK adults are now being paid by the government as Chancellor Rishi Sunak warns the situation is 'not sustainable' with UK economy facing worst downturn in living memory
  • Currently monthly cost of furlough £8 billion - monthly NHS budget £11 billion
  • More than 1.8million Universal Credit claims made by the public since March 16
  • UC claims from March 16 to April
  • UC claims from March 16 to April 30 were six times higher than the normal rate
  • An estimated 27 million adults now receiving some form of state financial help

VK heeft van alle rijke landen de meeste kinderen in armoede, ik wil daarmee zeggen dat de uitgangspositie wel al slecht geweest zal zijn, ze doen daar echt dingen niet goed.

Als we het toch over rot in het systeem hebben, dan heb ik uit onderstaande draadje ook wel wat ideeën:

Triggerwarning voor @chrisk, de term redistributive taxation valt.

Laatst bewerkt:

lol word steeds offline gehaald door Youtube

Wat een tenenkrommende docu. Ze wordt neergezet als een of andere uitzonderlijke wetenschapster met een PhD-thesis die het HIV-vakgebied op zijn kop zetten. Ze was geen slechte wetenschapster destijds als ik haar publicaties erop nasla, maar een uitzonderlijke? Verre van. En een PhD-thesis die het vakgebied revolutioneerde? LOL. In totaal 58x geciteerd volgens Google Scholar. Publicaties die een vakgebied op hun kop zetten, zeker als ze al een paar decennia oud zijn en in een vakgebied als HIV, worden duizenden keren geciteerd. Zelfs een van mijn papers is nu in 4 jaar tijd 53x geciteerd.

Ik begrijp ook dat dr. Fauci haar ingezonden publicatie (van haar PhD) zoveel mogelijk zat te dwarsbomen zodat deze vertraagd werd gepubliceerd en hij de resultaten kon 'stelen' oid. Submitted on 28 November 1989 en gepubliceerd in de Mei-uitgave van diezelfde journal in 1990. Dan is dr. Fauci daar behoorlijk in gefaald, want dat is een heel normaal tijdspad voor publicatie (voor die tijd zou ik stellen dat dat zelfs iets aan de snelle kant is).

Ze geeft verder aan dat vaccins miljoenen levens hebben gekost. Nou, waar dan? En ze geeft ook aan dat er geen enkel vaccin effectief is tegen een RNA-virus. En polio en mazelen dan? En er zijn nog enkele andere, maar deze twee zijn uitzonderlijk succesvol gebleken. En dan dat gedoe dat ebola eerst niet besmettelijk was voor mensen, en dat ze dat in het lab zo hebben geregeld :roflol:

Lekker suggestieve onkritische vragen, één kant belichten, en volledig aardappel gaan. Als je een beetje verstand van het vakgebied hebt is je gezicht tegen het einde rood van het facepalmen.

Edit: nog wat informatie over deze totale mafklapper https://respectfulinsolence.com/2020/05/06/judy-mikovits-pandemic/

Beetje vervelend, je hebt honderdduizenden wetenschappers in het medische vakgebied en als 0.1% daarvan totaal koekoek is, is dat de 0.1% die je gaat horen op YouTube ed.

VK heeft van alle rijke landen de meeste kinderen in armoede, ik wil daarmee zeggen dat de uitgangspositie wel al slecht geweest zal zijn, ze doen daar echt dingen niet goed.

Als we het toch over rot in het systeem hebben, dan heb ik uit onderstaande draadje ook wel wat ideeën:

Triggerwarning voor @chrisk, de term redistributive taxation valt.

Hierop voortbordurend:

Gyms dicht tot iig 1 september begrijp ik als ik het goed heb :mad:

Aluhoedje of complotgekkie is inmiddels een geuzennaam geworden.

Er schoot me vandaag in eens iets te binnen. Ik had de kinderen opgehaald bij de opvang en we zaten aan tafel te eten toen mijn vrouw ineens zei dat we vergeten waren de handen te wassen. Dat gebeurde weleens vaker, de handhygiëne in huize steks is nooit super geweest en dat lulde ik altijd goed door te zeggen dat je daar weerstand mee opbouwt. Hoe zit dat straks met de jonge kinderen en hun weerstand als we nu maanden zo hysterisch onze handen moeten wassen en bij het minste of geringste kuchje of snotneus thuis moeten blijven?

Er schoot me vandaag in eens iets te binnen. Ik had de kinderen opgehaald bij de opvang en we zaten aan tafel te eten toen mijn vrouw ineens zei dat we vergeten waren de handen te wassen. Dat gebeurde weleens vaker, de handhygiëne in huize steks is nooit super geweest en dat lulde ik altijd goed door te zeggen dat je daar weerstand mee opbouwt. Hoe zit dat straks met de jonge kinderen en hun weerstand als we nu maanden zo hysterisch onze handen moeten wassen en bij het minste of geringste kuchje of snotneus thuis moeten blijven?
Meer of minder handen wassen bouwt voor zover ik weet niet meer of minder weerstand op. Buitenspelen, daar bouw je weerstand mee op.

Terug
Naar boven