Fitness Seller

Coronavirus

Dat er een EU verordening (de AGV) in de weg zit aan het plan van De Jonge en dat jij nogal EU-kritisch bent.

Niet dat er met dat eerste of laatste iets mis is, in tegendeel. Wel vond ik de combinatie grappig.

Helaas blijft daar weinig van over als je het uit moet leggen.

Dan heeft het ook geen invloed op het doorgeven van pathogenen. ;)
Ja op die fiets klopt het wel. Maar meeste weerstand bouw je als kind op door veel buiten te zijn, te spelen met andere kids, vlotten bouwen, bomen klimmen. In de natuur is t best.

En je hebt 2 soorten weerstand. Die je van nature hebt en die je opbouwt nadat je in contact bent geweest met pathogenen.

Kweet niet meer precies hoe dat in elkaar zat. Heb dat lang geleden geleerd voor een tentamen.

Mensen zijn vreemd... Ik denk dat ik samen met Bertie Cirkel naar het 3rde dal universum vertrek. :(

Laatst bewerkt:
Tijdens het winkelen krijg ik ietwat de indruk dat de versoepeling mogelijk een complete ramp zal worden.
Is allemaal zo gepland. Teveel vrijgeven zodat het aantal opnames weer te sterk toeneemt. En dan zullen ze zeggen "zie je nu wel jullie onwetende burgers het is echt heel erg jullie moeten nog veel langer veel meer vrijheden opgeven en vergeet dat ondernemen maar jullie worden allemaal slaven voor een uitkering" en dan bij de 3e golf komen ze met bewapende drones enzo.

Wel cool, bewapende drones

Is allemaal zo gepland. Teveel vrijgeven zodat het aantal opnames weer te sterk toeneemt. En dan zullen ze zeggen "zie je nu wel jullie onwetende burgers het is echt heel erg jullie moeten nog veel langer veel meer vrijheden opgeven en vergeet dat ondernemen maar jullie worden allemaal slaven voor een uitkering" en dan bij de 3e golf komen ze met bewapende drones enzo.
Lijkt me wel lekker, flatje wonen, biertje zuipen, sigaretje roken en de hele dag TV kijken.

Bijlagen

• 1588939231766.png
    1588939231766.png
    572,5 KB · Weergaven: 46
Maar we kunnen vanaf volgende week wel weer fijn onze haartjes laten knippen.

ik wou vandaag naar mijn UG kapper gaan maar die durfde niet meer omdat’ie in het Eindhovens Dagblad had gelezen dat een andere kapper was gesnitcht.

b*ch ass.

De zanger ziet het bovendien niet gebeuren dat artiesten de komende tijd op een andere manier geld in het laatje kunnen brengen. „Er is gewoon niks weet je. En een artiest is niet iemand die morgen bij een boer kan gaan werken ofzo. Je hebt een specifiek beroep en daar heb je allemaal een opleiding voor genoten. Een artiest kan niet zonder publiek.”

:roflol: als je dacht dat het niet dommer kon ,achterlijke vette zeug

De zanger ziet het bovendien niet gebeuren dat artiesten de komende tijd op een andere manier geld in het laatje kunnen brengen. „Er is gewoon niks weet je. En een artiest is niet iemand die morgen bij een boer kan gaan werken ofzo. Je hebt een specifiek beroep en daar heb je allemaal een opleiding voor genoten. Een artiest kan niet zonder publiek.”

:roflol: als je dacht dat het niet dommer kon
Hoe bedoel je ergens te goed voor voelen :roflol:

:roflol: als je dacht dat het niet dommer kon ,achterlijke vette zeug
Peter?

Terug
Naar boven