Fitness Seller

Coronavirus

Denk dat die 200+ al lange tijd geleden bereikt is, maar gewoon nog niet bevestigd
Ja sowieso. Ik bedoel natuurlijk bevestigde gevallen. Kijk naar Italië, de bevestigde gevallen zijn slechts het topje van de ijsberg. Moet ook wel als het met 50% groeit in 1 dag.

Ik lees trouwens net dat het in India nu ook aan het verspreiden is.

Ik ga niet meer nadenken jongens. Ik lift mij de corona in.

Er zal wel met een week of 2 het nieuws komen dat de F1 in Zandvoort (missch alleen voor het publiek) wordt afgelast.

Andere evenementen die waarschijnlijk afgelast worden:
koningsdag
OS 2020 Tokyo
EK voetbal 2020 (begint 12 juni)
Het publiek bij Eredividie wedstrijden
Andere grote (sport)evenementen

Speculeren is men altijd goed in. Nog maar even afwachten hoe dit virus bestand is tegen warm weer. Het zou ironisch zijn als global warming de grijze mensheid red :roflol:

"Marc van Ranst, hoogleraar virologie aan de Universiteit Leuven geeft Trump niet graag gelijk, maar is het wel eens met zijn uitspraak."
Waar slaat deze zin in hemelsnaam op, Trump bij voorbaat al niet graag gelijk geven. Echt gebrainwashed allemaal.

Ze kunnen het EK toch spelen zonder publiek. :dunno:

@Vieze jij stiphout zit nou fam opgesloten in huis ivm de virus. Matter of time maat who is next ? Jij of ik?

Zou best kunnen dat het virus niet tegen warm weer kan
Mijn dochter is in gambia (40graden) en daar is nog niks
Of er word amper gecontroleerd dat kan ook

Zou best kunnen dat het virus niet tegen warm weer kan
Mijn dochter is in gambia (40graden) en daar is nog niks
Of er word amper gecontroleerd dat kan ook
Daar overlijden ze al aan een ander virus beginnend met een h en eindigend op iv.

In 1919 werden mensen met ernstige griep symptomen al genummerd voor het lijkenhuis voordat ze dood waren, zodat de bedden sneller vrijgemaakt worden.

'Oh verpleegster, wat is dat papiertje wat je aan mijn bed vast maakt? Kuch kuch'

Oh dat is je lijknummer.

'Maar ik leef nog'

Uhu, nu nog wel.

Er stierven toen meer Amerikanen aan de griep dan er sneuvelden aan het front.

Mooie tijden!

Too soon?

Is stef blok al weer gezien na zijn midden oosten tripje ?
Hij zit morgen niet bij het crisis overleg van het kabinet.

Terug
Naar boven