XXL Nutrition

Coronavirus

Ik wist dat ik naar DBB moest komen voor een onderwerp als Corona haha...

thanks guys

Ik ben benieuwd hoe rustig het de komende dagen is in de Efteling en indoor speelparadijzen.

Italie zit op ruim 2000 gevallen, Iran in 1 dag van 800 naar 1500.
Zuid Korea ruim 4300.
Frankrijk ook van 100 naar bijna 200 in 1 dag.

brusselsmasks.jpg

De eerste kapjes zijn gearriveerd.
:aluhoedje:

Derde IC van een ziekenhuis is op slot vanwege een onverwachtte besmetting. Gaat ditmaal om het Rode Kruis ziekenhuis in Beverwijk.

Wat een incompetentie.

Het Beatrixziekenhuis in Gorinchem ging zondag dicht, het Maasstad Ziekenhuis in Rotterdam sloot maandagochtend de intensive care. Beide ziekenhuizen verpleegden ongeveer een week lang een patiënt met het nieuwe coronavirus, zonder dat te weten. Hoe kon dat, en wat zijn de gevolgen?
Inb4 het verplegend personeel en de artsen melden binnen nu en 3 dagen dat ze positief testen op Covid-19. En waarschijnlijk weer een paar IC's dicht.

Laatst bewerkt:
Komt nu wel 'dichtbij'

Ziekenhuis beverwijk dicht en Haarlem eerste besmetting.

Woon tussen Haarlem en Beverwijk in, train bij Basic Fit Haarlem Noord.

Komt nu wel 'dichtbij'

Ziekenhuis beverwijk dicht en Haarlem eerste besmetting.

Woon tussen Haarlem en Beverwijk in, train bij Basic Fit Haarlem Noord.

Het ga je goed kerel, ja kan het aan, je zult het overwinnen.... En anders, je was een fijne gozer :thumbs:

Tot het je ouders, kinderen, familie, vrienden van je zijn.
Ben je dan ook zo blij dat de sterkste blijven leven of komt het dan ineens dichtbij.
Tja, mijn oma is 94. Die is sowieso ten dode opgeschreven als ze het krijgt. Maar aan de andere kant is ze wel bikkel. Ze doet nog zelf haar boodschappen en kookt zelf. Is nog scherp van geest.

Tot het je ouders, kinderen, familie, vrienden van je zijn.
Ben je dan ook zo blij dat de sterkste blijven leven of komt het dan ineens dichtbij.
Klopt, mijn ouders zijn 80+. Pa is hartpatient en ma heeft COPD, als die besmet raken is de kans dat ze er aan overlijden best groot, maar dat geldt ook voor de griep. Door alle media aandacht zal het wel anders voelen of ze nu corona krijgen of griep.

Klopt, mijn ouders zijn 80+. Pa is hartpatient en ma heeft COPD, als die besmet raken is de kans dat ze er aan overlijden best groot, maar dat geldt ook voor de griep. Door alle media aandacht zal het wel anders voelen of ze nu corona krijgen of griep.

COPD lijkt me me dit virus een doodvonnism

Terug
Naar boven