- Waardering
- 167
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Perfecte moment om daar dus uit je pan te gaan space. Zonder dat je mensen lastig valt.Ik ben benieuwd hoe rustig het de komende dagen is in de Efteling en indoor speelparadijzen.
Perfecte moment om daar dus uit je pan te gaan space. Zonder dat je mensen lastig valt.
Ik kuch niet. Ik maak alleen maar pijp geluiden in de rij klinkt toch iets heftiger.En anders ff kuchen als de rij iets langer is dan je had gewenst.
Ik vroeg me al af hoe het bordelen zou vergaan. Over een hotspot gesproken...

Wat bedoel je hiermee?Gelukkig kom ik dagelijks geen alcoholisten tegen dus kan je me niet besmetten![]()
Dan mag je van geluk spreken dat je enkel het corona virus hebt opgelopen via hem.Wat bedoel je hiermee?
Hoesten, spierpijn, warm en koud.
Zeker opgelopen bij die klaploper van een kapper @MrDroeftoeter .
Inb4 het verplegend personeel en de artsen melden binnen nu en 3 dagen dat ze positief testen op Covid-19. En waarschijnlijk weer een paar IC's dicht.Het Beatrixziekenhuis in Gorinchem ging zondag dicht, het Maasstad Ziekenhuis in Rotterdam sloot maandagochtend de intensive care. Beide ziekenhuizen verpleegden ongeveer een week lang een patiënt met het nieuwe coronavirus, zonder dat te weten. Hoe kon dat, en wat zijn de gevolgen?
Komt nu wel 'dichtbij'
Ziekenhuis beverwijk dicht en Haarlem eerste besmetting.
Woon tussen Haarlem en Beverwijk in, train bij Basic Fit Haarlem Noord.
Tot het je ouders, kinderen, familie, vrienden van je zijn.Laat maar komen. Survival of the fittest. Is het minder druk op de weg iig.![]()
Tja, mijn oma is 94. Die is sowieso ten dode opgeschreven als ze het krijgt. Maar aan de andere kant is ze wel bikkel. Ze doet nog zelf haar boodschappen en kookt zelf. Is nog scherp van geest.Tot het je ouders, kinderen, familie, vrienden van je zijn.
Ben je dan ook zo blij dat de sterkste blijven leven of komt het dan ineens dichtbij.
Klopt, mijn ouders zijn 80+. Pa is hartpatient en ma heeft COPD, als die besmet raken is de kans dat ze er aan overlijden best groot, maar dat geldt ook voor de griep. Door alle media aandacht zal het wel anders voelen of ze nu corona krijgen of griep.Tot het je ouders, kinderen, familie, vrienden van je zijn.
Ben je dan ook zo blij dat de sterkste blijven leven of komt het dan ineens dichtbij.
Klopt, mijn ouders zijn 80+. Pa is hartpatient en ma heeft COPD, als die besmet raken is de kans dat ze er aan overlijden best groot, maar dat geldt ook voor de griep. Door alle media aandacht zal het wel anders voelen of ze nu corona krijgen of griep.