MuscleMeat

Coronavirus

Oud, ziek, zwak en misselijk. Gisteren had iemand het er over dat het bijzonder is dat het lijkt alsof 3e wereld landen door Corona niet hard getroffen worden. Mijn insteek is dat in die landen mensen met een dermate laag immuunsysteem al lang het loodje gelegd hebben door een van de vele andere natuurlijke doodsoorzaken die vele malen bedreigender zijn dan Corona. Zij hebben niet de middelen om mensen kunstmatig 10 jaar langer in leven te houden.

Weer eentje om te triggeren: Corona is een 1st world problem.
Hoeveel 80+ers met triple bypass of ernstige longziekte zitten te pensioneren in de slums van afrika/india?

Wanneer mogen we weer naar clubs denken jullie?

Nope discotheken

Ik wil graag weer werken op swingerfeesten met 400 vrouwen in lingerie

Groet

Vrijheid opgeven is toch alweer bijna helemaal voorbij? Alleen nog even geen grote events..

Nou mijn collega’s in Engeland zitten op regime 1 x wandelen per dag en 1 x boodschappen per week, behoorlijke gevangenis situatie. Dan heb ik het nog niet over de blinde paniek die heerst.

Verder is de financiële vrijheid voor veel mensen drastisch beperkt, de knallende koers van held Trump heeft wat aan glans ingeleverd (minder Trump = minder vrijheid), en Rutte staat op 42 zetels. Nou dan weet je dat je vrijheid achter de schermen ook wordt ingeleverd voor lagere belasting voor grootbedrijf.

Nee man festivals gaan pas door als er een vacinn is. Dus dat kan in sep zijn maar ook volgend jaar....

En wat als je het niet nemen wilt?Moet je je medisch paspoort laten zien bij de ingang. Krijg je een code op je arm getatoeëerd?

Waarom zou je een 0.014% risico van verkoudheid+ afdekken met een vaccin? Onder hoge druk en haast gefabriceerd, waarvan je maar moet hopen dat de neven en/of lange termijn effecten niet slechter voor je uitpakken dan Corona.

Corona is ondertussen grootschalig getest en de resultaten daarvan zijn consequent en zeer goed te voorkomen door je immuunsysteem hoog te houden.

Toch bijzonder ook. Hier doet zich voor de perfecte stok achter de deur om belang van gezonde levensstijl te benadrukken en op die manier de volksgezondheid te verbeteren. Eet gezond, beperkt stress, beweeg, sport. De angst van mensen kan men inzetten om het belang van betere leef gewoontes uit te rollen. Maar nee, er moet weer een shortcut komen, lekker door roken en bankhangen en een spuitje nemen want ja, er zijn ook 30ers in het ziekenhuis beland zoals je dagelijks op kant en TV ziet.

Wie zijn nou die gezonde jonge mensen die door Corona in het ziekenhuis belanden en na 6 weken IC voor het leven getekend zijn? Zijn er gegevens bekend onder die groep? Hoeveel mensen zijn dit. Of beperkt dit zich tot een vaag verhaal van een mythisch wezen wat zich niet aan de geboden van een van de vele religies houdt?

Laatst bewerkt:
Met zijn alle het anti malaria middel kopen!

Trump neemt het antimalaria-medicijn in combinatie met een zinksupplement. Hiervan is de werking nog niet bewezen, er zijn zelfs studies die uitwijzen dat behandeling met het medicijn een negatief effect heeft. De malariamiddelen kunnen volgens onderzoek ernstige hartritmestoornissen veroorzaken bij coronapatiënten, in sommige gevallen met dodelijke afloop. Daarnaast zijn lever- en nierproblemen, zenuwcelbeschadiging met epileptische aanvallen als gevolg en een laag bloedsuikergehalte bekende bijwerkingen..

Trump is een andere mening toebedeeld. Hij beschouwt hydroxychloroquine als een betrouwbaar medicijn tegen het coronavirus. ,,Ik heb het mijn dokter gevraagd en hij zei dat het geen kwaad kon”, stelde Trump vanavond tijdens een persconferentie. ,,Ik neem elke dag een pil. Veel hulpverleners die in de frontlinie staan ook. Volgens mij werkt het, ik heb er veel goede verhalen over gehoord.”

Een verslaggever vraagt Trump naar bewijs dat het middel effect heeft. ,,Ben je klaar voor het bewijs?”, reageert Trump. ,,Hier is mijn bewijs. Ik krijg er veel positieve telefoontjes over, wat heb je te verliezen?”

AD.nl: Donald Trump: ik slik anti-malariamiddel tegen coronavirus.

Lost die toch maar weer mooi op, wat doen die andere presidenten?

Met zijn alle het anti malaria middel kopen!

Trump neemt het antimalaria-medicijn in combinatie met een zinksupplement. Hiervan is de werking nog niet bewezen, er zijn zelfs studies die uitwijzen dat behandeling met het medicijn een negatief effect heeft. De malariamiddelen kunnen volgens onderzoek ernstige hartritmestoornissen veroorzaken bij coronapatiënten, in sommige gevallen met dodelijke afloop. Daarnaast zijn lever- en nierproblemen, zenuwcelbeschadiging met epileptische aanvallen als gevolg en een laag bloedsuikergehalte bekende bijwerkingen..

Trump is een andere mening toebedeeld. Hij beschouwt hydroxychloroquine als een betrouwbaar medicijn tegen het coronavirus. ,,Ik heb het mijn dokter gevraagd en hij zei dat het geen kwaad kon”, stelde Trump vanavond tijdens een persconferentie. ,,Ik neem elke dag een pil. Veel hulpverleners die in de frontlinie staan ook. Volgens mij werkt het, ik heb er veel goede verhalen over gehoord.”

Een verslaggever vraagt Trump naar bewijs dat het middel effect heeft. ,,Ben je klaar voor het bewijs?”, reageert Trump. ,,Hier is mijn bewijs. Ik krijg er veel positieve telefoontjes over, wat heb je te verliezen?”

AD.nl: Donald Trump: ik slik anti-malariamiddel tegen coronavirus.

Lost die toch maar weer mooi op, wat doen die andere presidenten?

Maar laten we vooral enkel vertrouwen in het oordeel van de vele onafhankelijke wetenschappelijk onderbouwde controle systemen die bepalen welke medicatie, merk en type, wel en niet kan worden gebruikt,Financiële belangen spelen hierin geen rol.

De malariamiddelen kunnen volgens onderzoek ernstige hartritmestoornissen veroorzaken bij coronapatiënten, in sommige gevallen met dodelijke afloop. Daarnaast zijn lever- en nierproblemen, zenuwcelbeschadiging met epileptische aanvallen als gevolg en een laag bloedsuikergehalte bekende bijwerkingen..
Leuk stukje maar die eerste zin lijkt me puur gelul en alles daarna zijn gewoon de symptomen van malaria.

Maar laten we vooral enkel vertrouwen in het oordeel van de vele onafhankelijke wetenschappelijk onderbouwde controle systemen die bepalen welke medicatie, merk en type, wel en niet kan worden gebruikt,Financiële belangen spelen hierin geen rol.
Laten we gewoon niet meer medicijnen testen en gewoon alles inspuiten wat een oranje mannetje zegt die 0 verstand van medicijnen heeft.

Terug
Naar boven