Fitness Seller

Coronavirus

1. Thanks ff door spitten zo edit : ik vroeg om een onderzoek van dat een vacinn minder gevaarlijk zou zijn dan drugs. Ik weet echt zeker wel wat DNP is en doet met je gezondheid... jammer dit.

2. Ik ben niet vies van een naaldje

3. Dit was natuurlijk dom om te zeggen aangezien ik je niet volg maar wat ik van je wellis voorbij zie komen valt niet in het straatje rechts.
1. Zo specifiek is geen onderzoek van, alleen naar de gevaren van individuele vaccins en drugs. Dat is voldoende want daaruit kun je concluderen dat DNP > Vaccin is. Vooral als je de potentiële voordelen afweegt tegen de nadelen.
2. Maar te poes voor een vaccin, beta cuck.
3. Dat kan, je kunt bepaalde inzichten hebben die in een breed spectrum zitten, dus link en ook rechts? D66 is ook centrumrechts, maar heeft veel Linkse punten, alleen komt ~90% van hun politieke punten (laatste verkiezing) overeen met de VVD.

1. Thanks ff door spitten zo edit : ik vroeg om een onderzoek van dat een vacinn minder gevaarlijk zou zijn dan drugs. Ik weet echt zeker wel wat DNP is en doet met je gezondheid... jammer dit.

2. Ik ben niet vies van een naaldje

3. Dit was natuurlijk dom om te zeggen aangezien ik je niet volg maar wat ik van je wellis voorbij zie komen valt niet in het straatje rechts.
Ben jij ook het type dat zich afvraagt of springen uit een vliegtuig met een parachute veiliger is dan zonder?

Verstandige teksten van Robert Jensen alleen hij kan wel wat DNP gebruiken.

Als ik DNP wil gebruiken dan heeft dat niks temaken met of ik een vaccin wil of niet. En over drugs je gaat me toch niet geloven maar ik weet hoe heel goed wat ik er nou in gooi. Jammer dat als je drugs gebruikt of DNP hebt gebruikt je je zelf maar moet vaccineren want anders ben je hypocriet. Het is toch mijn eigen keuze of ik het wil of niet onacht wat ik gebruik of gebruikt heb.

Het heeft te maken met je bereidheid om risico's te nemen. Bij drugs en DNP ben je bereid vrij grote risico's te nemen, maar vaccins vind je te gevaarlijk. Die logica klopt simpelweg niet en dat probeer ik uit te leggen.

Aangezien een van de grote initiatiefnemers achter dit vaccin een van de machtigste mannen op aarde is die zich al meermaals heeft uitgesproken over overbevolking e.d. ben ik nog niet zo zeker of DNP of welke drug dan ook nemen een groter risico is dan dit vaccin :dunno: Ik sta iig niet vooraan in de rij ervoor.

Ik ga wel als eerste. Stuur me jullie gear. Dan test ik die ook gelijk even.

• Like
Waarderingen: mat
Ik vraag me af en toe af of sommigen hier keihard aan het trollen zijn of echt zo achterlijk zijn :roflol:

Aangezien een van de grote initiatiefnemers achter dit vaccin een van de machtigste mannen op aarde is die zich al meermaals heeft uitgesproken over overbevolking
Wat denk je dat een logisch gevolg is als meer mensen zich vaccineren. Minder kinderen. Dat is waar Dhr. Gates op doelde; economie, ontwikkeling, armoede, onderwijs, gezondheidszorg en nog tal van aspecten hangen daarmee samen in deze complexe problematiek c.q. wereld.

Overigens wordt de situatie in de door doortastend optreden nauwelijks geraakte democratische modelstaat Hongarije binnenkort genormaliseerd.

De noodtoestand wordt binnenkort beïndigd.

Kunnen ze weer rustig verder met hun gezinsvriendelijke beleid.

Overigens wordt de situatie in de door doortastend optreden nauwelijks geraakte democratische modelstaat Hongarije binnenkort genormaliseerd.

Dat was met deze crisis toch onomkeerbaar tot een dictatuur vervallen?

Ben benieuwd of dat dan ook groot gekopt gaat worden op NOS, maar het antwoord weten we allemaal denk ik wel.

Terug
Naar boven