Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Deze quote had bij mijn vorige bericht moeten staan.![]()
Doctors group claims hydroxychloroquine helps 91% of covid patients
The Association of American Physicians and Surgeons (AAPS) claimed that 91.6% of coronavirus patients treated with hydroxychloroquine fared better - but they cite many anecdotal reports.www.google.nl
Maar laten we vooral enkel vertrouwen in het oordeel van de vele onafhankelijke wetenschappelijk onderbouwde controle systemen die bepalen welke medicatie, merk en type, wel en niet kan worden gebruikt,Financiële belangen spelen hierin geen rol.

Dr Oz komt wel op TV, dus dat is sowieso eentje met verstand! He's the best, the smartest!
Hij is toch ook 50kg te zwaar? Zo een fat f**k zou ik niet willen zijn.Fatshaming mag opeens wel, als het maar anti-Trump is, het zal je schoonmoeder maar zijn.![]()
Pelosi says 'morbidly obese' Trump should not take hydroxychloroquine
President Donald Trump said he's been taking hydroxychloroquine for the past week and a half in case he gets the coronavirus despite warnings from his own administration about it.www.dailymail.co.uk

Ik ga mezelf zwz ook zeker niet laten vaccineren. IK heb het zelf gehad en zo erg vond ik het niet. Niet erg genoeg om daarvoor een spuit er in te raggen. Ik weet zwz ook niet waar ze heen willen. Misschien word het wel een verplichting en de mensen die weigeren worden met dwang in een stoel gebonden en worden dan gevaccineerd.Nou mijn collega’s in Engeland zitten op regime 1 x wandelen per dag en 1 x boodschappen per week, behoorlijke gevangenis situatie. Dan heb ik het nog niet over de blinde paniek die heerst.
Verder is de financiële vrijheid voor veel mensen drastisch beperkt, de knallende koers van held Trump heeft wat aan glans ingeleverd (minder Trump = minder vrijheid), en Rutte staat op 42 zetels. Nou dan weet je dat je vrijheid achter de schermen ook wordt ingeleverd voor lagere belasting voor grootbedrijf.
En wat als je het niet nemen wilt?Moet je je medisch paspoort laten zien bij de ingang. Krijg je een code op je arm getatoeëerd?
Waarom zou je een 0.014% risico van verkoudheid+ afdekken met een vaccin? Onder hoge druk en haast gefabriceerd, waarvan je maar moet hopen dat de neven en/of lange termijn effecten niet slechter voor je uitpakken dan Corona.
Corona is ondertussen grootschalig getest en de resultaten daarvan zijn consequent en zeer goed te voorkomen door je immuunsysteem hoog te houden.
Toch bijzonder ook. Hier doet zich voor de perfecte stok achter de deur om belang van gezonde levensstijl te benadrukken en op die manier de volksgezondheid te verbeteren. Eet gezond, beperkt stress, beweeg, sport. De angst van mensen kan men inzetten om het belang van betere leef gewoontes uit te rollen. Maar nee, er moet weer een shortcut komen, lekker door roken en bankhangen en een spuitje nemen want ja, er zijn ook 30ers in het ziekenhuis beland zoals je dagelijks op kant en TV ziet.
Wie zijn nou die gezonde jonge mensen die door Corona in het ziekenhuis belanden en na 6 weken IC voor het leven getekend zijn? Zijn er gegevens bekend onder die groep? Hoeveel mensen zijn dit. Of beperkt dit zich tot een vaag verhaal van een mythisch wezen wat zich niet aan de geboden van een van de vele religies houdt?
Ik ga mezelf zwz ook zeker niet laten vaccineren. IK heb het zelf gehad en zo erg vond ik het niet. Niet erg genoeg om daarvoor een spuit er in te raggen. Ik weet zwz ook niet waar ze heen willen. Misschien word het wel een verplichting en de mensen die weigeren worden met dwang in een stoel gebonden en worden dan gevaccineerd.
He? Had jij niet DNP gebruikt en in je weekje 'rust' harddrugs op een festival?
je moet het blijven aanhalen he. Maar ja ? Dus waar wil je heen gaan met dit ?Daarvan weet ik in elk geval wat er in zit, toch?He? Had jij niet DNP gebruikt en in je weekje 'rust' harddrugs op een festival?
He? Had jij niet DNP gebruikt en in je weekje 'rust' harddrugs op een festival?
je moet het blijven aanhalen he. Maar ja ? Dus waar wil je heen gaan met dit ?
Als ik DNP wil gebruiken dan heeft dat niks temaken met of ik een vaccin wil of niet. En over drugs je gaat me toch niet geloven maar ik weet hoe heel goed wat ik er nou in gooi. Jammer dat als je drugs gebruikt of DNP hebt gebruikt je je zelf maar moet vaccineren want anders ben je hypocriet. Het is toch mijn eigen keuze of ik het wil of niet onacht wat ik gebruik of gebruikt heb.Dat ik het een beetje hypocriet vind dat je bang bent voor een vaccin, waar iig onderzoek is gedaan naar de bijwerkingen op de korte termijn, maar dat je het geen probleem vind om DNP (waar volgens mij überhaupt weinig van bekend is, behalve dat het rotzooi is) semi te combineren met harddrugs, waarvan de lange termijneffecten ook niet altijd even bekend zijn. Bovendien weet je dat het vaccin iig in een schoon lab onder de beste omstandigheden geproduceerd wordt, terwijl je dat van drugs en DNP niet weet. Sterker nog: van drugs is het zeer aannemelijk dat het versneden is.
Drugs is bewezen dat de risico's groter zijn dan een vaccinAls ik DNP wil gebruiken dan heeft dat niks temaken met of ik een vaccin wil of niet. En over drugs je gaat me toch niet geloven maar ik weet hoe heel goed wat ik er nou in gooi. Jammer dat als je drugs gebruikt of DNP hebt gebruikt je je zelf maar moet vaccineren want anders ben je hypocriet. Het is toch mijn eigen keuze of ik het wil of niet onacht wat ik gebruik of gebruikt heb.
Je bent een r*tard als je een getest vaccin gevaarlijker vindt dan DNP en drugs in je lichaam te gooien.Laaste keer dat ik hier op in ga want zie nou al dat discussiëren met deze mannen geen nut heeft.Drugs is bewezen dat de risico's groter zijn dan een vaccineJe bent een r*tard als je een getest vaccine gevaarlijker vindt dan DNP en drugs in je lichaam te gooien.
1. https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3550200/Laaste keer dat ik hier op in ga want zie nou al dat discussiëren met deze mannen geen nut heeft.
1. Wetenschappelijk onderzoek graag hiervoor waar in aan kan tonen dat dit duidelijk is.
2. Heb nooit gezegd dat het vacinn gevaarlijker zou zijn dan iets van drugs gebruik.
3. Ik blijf bij mijn besluit en keuze dat jij jezelf maar lekker allemaal voor de gek houd prima Maar laat mij buiten je links gezeik.
1. Thanks ff door spitten zo edit : ik vroeg om een onderzoek van dat een vacinn minder gevaarlijk zou zijn dan drugs. Ik weet echt zeker wel wat DNP is en doet met je gezondheid... jammer dit.1. https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3550200/
2. Maar je pakt wel iets wat veel gevaarlijker is zonder dat het je boeit, maar een vaccin waardoor je andere niet besmet is te ver want spuitje?
3. Ik ben rechts, dus je argument is zwak, maar dat ben ik gewend van je.