Fitness Seller

Coronavirus

Viel me laatst op dat wanneer je in het woord COVID-19 de C vervangt door een Z, de O door een N, de V door een M, de I door een D, de D door een E, het verbindingsstreepje door een T, de 1 door een S en de 9 door een A, dan krijg je: ZNMDETSA. Dat zegt je misschien nog niets, maar hussel die letters door elkaar en je krijgt ZENDMAST.

Dit kan geen toeval zijn. Word wakker mensen.

Hoe verklaar je dan dat in zowel COVID-19 als ZENDMAST geen enkele G zit, laat staan 5?

🤯

Laten we gewoon niet meer medicijnen testen en gewoon alles inspuiten wat een oranje mannetje zegt die 0 verstand van medicijnen heeft.

Nee malaria medicatie joh dat is totale willekeur. Nooit getest. Het recept er voor heeft Orange Man zelf bedacht en in zijn garage bij elkaar gebrouwd zei onze leraar maatschappijleer. Haha dat haar van hem.

Roflollen man, probeert iemand een krantenartikel als argument tegenover het gevoerde krantenartikel argument te gebruiken. En sowieso, de onafhankelijke media ‘the daily mail’ zegt dat die brief over gezondheidsherstel bij 91% van 2k+ patiënten uit onderzoek komt waarvan data “mostly taken from observations of various doctors” dus ja, doctoren, dat is al raar, maar je weet echt dat het onzin is omdat “many of whom - including Dr Oz - report treating only one or two patients”. Haha heel veel hebben misschien maar twee patiënten. Gelukkig lees ik drie zinnen verder “Here’s how to help people impacted by Covid-19”, bron heeft goede bedoelingen dus het brein weer uit en lekker op status quo door varen.

He? Had jij niet DNP gebruikt en in je weekje 'rust' harddrugs op een festival?

Oh ja nee dan hoeven we niet meer naar de inhoud te kijken. We kunnen lekker op de man spelen.

een vaccin, waar iig onderzoek is gedaan naar de bijwerkingen op de korte termijn... DNP (waar volgens mij überhaupt weinig van bekend is, behalve dat het rotzooi is) .... harddrugs, waarvan de lange termijneffecten ook niet altijd even bekend zijn. ... het vaccin iig in een schoon lab onder de beste omstandigheden geproduceerd wordt...

Nee harddrugs dat is niet onderzocht. Troep. Slecht. Alles is gezonds zolang het laboratorium schoon is en die man in witte jas en stetoscoop zegt dat het goed is, dan zit het toch snor? Met zijn autoriteit enzo.

Het heeft te maken met je bereidheid om risico's te nemen. Bij drugs en DNP ben je bereid vrij grote risico's te nemen, maar vaccins vind je te gevaarlijk. Die logica klopt simpelweg niet en dat probeer ik uit te leggen.

Ja nee hier ga ik op ironische wijze mijn logisch falen als wapen inzetten om mijn onlogisch beredeneren kracht bij te zetten.

En nu kunnen we weer allemaal lachen om die alu-hoedjes. Haha, met hun gebrek aan vertrouwen in het systeem enzo.

Die man die belangeloos al dat geld uitdeelt komt snel met met het verlossende middel om ons uit deze levensbedreigende hel te helpen ontsnappen. We waren er bijna geweest met zijn alleen. Bij bosjes gingen ze neer. Ja het kan iedereen overkomen. Iemand in de supermarkt stoot je aan en je sterft een wc-papier-loze dood, Die onvoorspelbaarheid en onzekerheid al bijna een half jaar.

Ja het heeft een aardige duit gekost. Maar goed, wie gaat er tegenwoordig nog naar de kroeg? Wat heb je aan al die prullaria van die kleine ondernemers? Sowieso krijgen ze toch gewoon een uitkering. Nee ik vind onze ouderen belangrijker. Mijn opa zit ook in Boekel achter de geraniums. Zit er al zeker 3 jaar. Wat zeg je, 7 jaar? Zou eigenlijk eens op bezoek moeten.

Onze helden in de zorg. Ze hadden het al goed maar nu gaan we ze pas even echt goed in de verf zetten.

Laatst bewerkt:
Wie heeft er allemaal al een tafel gereserveerd voor op 1 juni, als de horeca weer opengaat?

Ik heb alvast een tafel bemachtigt bij een sushi tent.

• Like
Waarderingen: mat
Ik ben inmiddels zo gewend aan thuis/bij anderen in de tuin dat ik niet eens meer naar de horeca wil voor een drankje. Laat staan voor die prijzen.

Roflollen man, probeert iemand een krantenartikel als argument tegenover het gevoerde krantenartikel argument te gebruiken. En sowieso, de onafhankelijke media ‘the daily mail’ zegt dat die brief over gezondheidsherstel bij 91% van 2k+ patiënten uit onderzoek komt waarvan data “mostly taken from observations of various doctors” dus ja, doctoren, dat is al raar, maar je weet echt dat het onzin is omdat “many of whom - including Dr Oz - report treating only one or two patients”. Haha heel veel hebben misschien maar twee patiënten. Gelukkig lees ik drie zinnen verder “Here’s how to help people impacted by Covid-19”, bron heeft goede bedoelingen dus het brein weer uit en lekker op status quo door varen.
Heb je de bovenstaande zoekfunctie al geprobeerd?

Hij zegt ook wel zinnige dingen imo, ik vraag me alleen steeds meer af waarom je de AAPS welt zou moeten geloven.

Ik vind het maar een eng clubje met enge doelstellingen.

@Red Pill: stroman-argument. Je doet net alsof ik zeg dat alles wat in een lab geproduceerd wordt, gezond is. Dat zeg ik echter helemaal niet. Dus leuk riedeltje, maar nee.

Zijn er nog nieuwe complotten waar ik een beetje om kan lachen? Eigenlijk een van de hoofdredenen waarom ik dit topic bezoek.

NINTCHDBPICT000584055833.jpg

Terug
Naar boven