- Waardering
- 12.704
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
@Red Pill: stroman-argument. Je doet net alsof ik zeg dat alles wat in een lab geproduceerd wordt, gezond is. Dat zeg ik echter helemaal niet. Dus leuk riedeltje, maar nee.
Het is niet eens grappig meer. Je zegt dat het vaccin uit een ‘schoon’ lab komt en impliceert dat het daarmee per definitie minder ongezond is dan ‘versneden harddrugs’.
Luister, prima. Ieder zijn mening. Let’s agree to disagree. Dit is echt zinloos.
Vaccines tegen virussen bestaan nietAllerlei landen hebben al vaccins gemaakt maar moeten testrondes door...
Net zo zinloos als dat deze pannekoek voor jou gaat bepalen of je wel of niet het vaccin moet gebruiken omdat je ooit een pilletje of iets dergelijks hebt gebruiktLuister, prima. Ieder zijn mening. Let’s agree to disagree. Dit is echt zinloos.

Vaccin is slecht, drugs are good mkay?Net zo zinloos als dat deze pannekoek voor jou gaat bepalen of je wel of niet het vaccin moet gebruiken omdat je ooit een pilletje of iets dergelijks hebt gebruikt![]()
Als je dit denkt ben je echt dom
Nee, maar jij komt met een nieuws item over een medicijn en een organisatie. Ik vind het dan frappant dat er op de site van die organisatie dan niets over dat medicijn te vinden is.Want geen zoekresultaat daar betekend dat het middel niet bestaat?
Jou woorden.
*JouW...

Dat is jouw interpretatie, maar dat is dus niet wat ik zeg. Lees het nog eens.
Nee, maar jij komt met een nieuws item over een medicijn en een organisatie. Ik vind het dan frappant dat er op de site van die organisatie dan niets over dat medicijn te vinden is.
Dit is een troll toch. Zo niet je hebt toch geen stemrecht eh.Jullie hebben 465 pagina's gewijd aan iets dat niet bestaat en gewoon een verzinsel is om de schadelijke effecten van 5G te verbloemen.![]()