Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Overrated. Denk aan de 3 r's, rust/ reinheid/ regelmaat.
Dat mens die het me doorstuurt heeft zo een droge kut als je haar neukt vliegt ze in de hens.
We maken er vier van: rust, reinheid, regelmaat en retenOverrated. Denk aan de 3 r's, rust/ reinheid/ regelmaat.
We maken er vier van: rust, reinheid, regelmaat en reten
![]()
RAMON
En discipline!Overrated. Denk aan de 3 r's, rust/ reinheid/ regelmaat.
Je gebruikt haar vaker als smoes, wat wil ze dan van je, je winnen voor de waarheid?Dat mens die het me doorstuurt heeft zo een droge kut als je haar neukt vliegt ze in de hens.
is een complottheoriste die alle bagger die ze de hele dag zit te lezen op kutsites naar me toestuurt.
Mijn aandacht
Thierry Baudet die beweert dat er diep in de aarde constant nieuwe metalen worden gevormd en Maurice de Hond die beweert dat een groot deel van de mensheid influenza resistent is, die debielen?
Als jij het beter denkt te weten, leg het dan maar uit, ik ben één en al oor.
Als jij het beter denkt te weten, leg het dan maar uit, ik ben één en al oor.
Nee ik denk het niet beter te weten dan die 2, maar jij zit in een soort bias dat je werkelijk alles voor jezelf probeert te ontkennen wat anderen die niet in jou kader posten probeert te ontkrachten. er is ook zoiets als intuitieve intelligentie en daar ontbreekt het bij jou toch aan. Bij Galen ook trouwens vind ik.
Op basis van je intuïtie de juiste beslissingen nemen zonder dat direct onder woorden is te brengen waarom.Ik heb trouwens geen idee wat intuitieve intelligentie is.
In een Aziatische gogo-bar weten waar een pielie aan hangt en waar niet.Ik heb trouwens geen idee wat intuitieve intelligentie is.