Fitness Seller

Coronavirus

Ik mocht Jensen altijd wel, maar vind dat met het nieuwe "ik heb stukken van de overheid gezien" geluid de vorm toch hier en daar wat af doet aan de boodschap. Net wat zaken vaag laten en alles over een onderdrukkingscomplot kam scheren terwijl er wel justificatie is om een vorm van maatregelen te nemen. En ik vind een focus op de sterftecijfers ook misrepresentatief van het probleem.

Kritiek op overheid en media en experts waarvan elke inschatting totale paniek bleek en sommige van de overheidsbemoeienis in principe onconstitutioneel werd is helemaal prima, maar laat dan nog wel wat ruimte over voor de kern van waar ze wel terecht naar handelden. En dat in het land waar ik woon, Nederland, er grotendeels is gecompenseerd voor de overheidsbemoeienis en men elk moment dat de situatie duidelijker werd en er ruimte voor bleek te zijn de overheid netjes weer stappen heeft teruggenomen.

In grote lijnen wel eens dat de lockdown anders had gekund, nog slimmer, met minder economische problemen voor kleine lokale ondernemers, en bovenal naar mensen hun eigen vrijheid en verantwoordelijkheid. Het was met de fog of war net te onduidelijk of dat genoeg zou zijn of het ernstiger was. En als het toch luchtebolaaids was gebleken dan zaten we nu op onze knietjes Rutte te bedanken.

Ja ik deel jouw mening qua betreft de sensatie factor. Maar Jensen is een media man en hij moet ook gewoon geld hebben. Let wel dat hij via reguliere televisie vanzelfsprekend geen inkomsten meer kan genereren.

Wat betreft beleid bijstellen en aanpassen nav omstandigheden door overheid. Zelf neig ik er sterk naar dat maatschappelijk draagvlak van maatregelen nauwlettend gemonitord wordt met het doel de overheidsmaatregelen zo doortastend mogelijk te houden en daarbij volksopstand te vermijden. De fragiele balans tussen de door het volk ervaren emotionele/financiële risico's op en van lockdown en de ervaren zelfde mogelijk negatieve effecten van Corona. Terwijl het volk in de houtgreep wordt gehouden, wordt privacy beperkende wetgeving doorgevoerd en zijn de lidstaten druk bezig hun geopolitieke belangen te verdedigen terwijl de buit wordt verdeelt. Handhaving van macht vanuit de EU wordt gewaarborgd door het ongekend hoge vertrouwen in de gevestigde orde van de lidstaten (Rutte en zijn VVD op 42 zetels) en hun staatspropaganda terwijl de nivellering onder de lidstaten in volle gang is. Daarbij verwijs is wederom naar eerder artikel:

Het volk wordt met brood en spelen afgeleid, discussie over details zoals de bron van het virus en de veel besproken ‘afvlakking van de curve’, die bestaat uit een combinatie van context loze cijfers en kunstmatig bepaalde IC capaciteit. Cijfers en statistiek die Rutte en consorten (RIVM) naar wens aanpassen en via media inzet als de zakdoek van een goochelaar die ondertussen de kaarten uit zijn mouw schudt.

En let op: als het volk net weer een beetje went aan en geniet van de ‘vrijheid’ van de totaal onnodige en psychologisch zeer ingrijpende ‘andere halve meter maatschappij’, zal tijdens het winterseizoen de ‘tweede golf’ komen en nieuwe maatregelen rechtvaardigen.

Terwijl wij al stilzwijgend instemmen met 24 maanden (!!!) ‘nieuw normaal’ met, waar nodig, effectieve lockdowns in geval van COVID-20 t/m 25, wordt achter de schermen hard gewerkt aan het verlossende vaccin.

Leuke momenten van onze Bill:
2:10 We gaan eerst de komende maanden door met selectief testen, zodat we ten alle tijden controle hebben over het sterftecijfer. Dit cijfer gaan vervolgens de komende 12-24 maanden gebruiken om, wanneer het ons schikt, selectief vrijheidsbeperkende maatregelen door te voeren (=gevangenschap) en over ca. 24 maanden komen we met de “eindoplossing”, dat is ons vaccin, zodra we dat in je gespoten hebben dan mag je uit je kooi
5:15 - 6:00 preventief vrijheid beperken op basis van (selectieve) steekproeven en daaruit volgende besmettingsgraad.
6:30 - 7:30 een stadium vullen = volkerenmoord, totdat Bill zijn vaccin er is.
7:37 - 8:40 als wij jullie locatie en iedereen waarmee je in contact komt mogen monitoren kan je gevangenschap voorkomen

Een virus wat eenvoudig kan worden bestreden met een verbetering van het immuunsysteem. Dé ideale stok achter de deur, het perfecte middel wat had kunnen worden aangegrepen voor bewustwording en verbetering van gezonde levensstijl.

Een nieuw normale anderhalve meter maatschappij die toevallig ook de vele gaande volksprotesten (gele vestjes, boeren, hong kong) preventief aanpakt en als toch de boel uit de klauwen loopt is daar altijd de lockdown. Want let wel: daarvoor hoeft geen IC vol te lopen. Nee, enkel een juiste steekproef met hoge besmettingsgraad volstaat.

Dit is wat fictie maar ik sta er wel achter:
Zoals ik sinds maart roep: deze situatie zal zo lang duren als nodig om het doel: vaccin en/of totale technocratie, uit te rollen.

Laatst bewerkt:
We mogen over een week weer van je epische bbqs genieten toch? En thuiswerken móet nog ook (is er wifi op de bbq?). Het lijkt de utopie wel.

Een eventuele 2e golf zou wel op z'n Zweeds +lockdown van horeca/clubs/events/ov kunnen denk ik.

Anderhalvemetermaatschappij mogen ze zich in verslikken imho. En ik hoop op een opstand van iedereen die straks weer op kantoor moet werken maar na deze ervaring beter weet en dat eigenlijk niet meer wil. Voorstel wetswijziging wfw artikel 2 ligt zo klaar.

24 maanden (!!!) ‘nieuw normaal’
24? ???

Verdiep jullie hier maar eens in.
Denvers Airport, ja jullie zullen wel weer lachen......

Ben je bereid de grote lijnen van zijn verhaal te ontkrachten of ga je een detail nemen en dat als argument voeren?
1. Lekker makkelijk argumenteren. "Lockdown is helemaal niet nodig geweest, kijk maar hoe de grafiek naar beneden loopt". Expert Jensen weet natuurlijk precies wat de juiste oplossing was geweest en kan voor zichzelf beargumenteren dat die afvlakking niet komt door de (gedeeltelijke) lockdown.
2. Wanneer er sprake is van onderliggend lijden, is het niet erg dat mensen sterven?
3. Strooien met hele lage percentages komt hem altijd erg goed. Helemaal aan het begin van de crisis had hij het nog over aantallen, omdat dat toen zo uit kwam. Toen dat niet meer uit kwam omdat de getallen te hoog waren begon hij over percentages ten opzichte van de totale bevolking. 0,00zoveel procent. Ja, oke. Bij de ramp met de MH17 kwam ook maar 0,001 procent van de Nederlandse bevolking om, dus het was niet erg.

De cijfers zijn de cijfers. Met trots kan ik zeggen dat ik ze binnen 95% juistheid heb voorspeld. Niets eens mijn meest uitzonderlijke prestatie, maar zeker het vermelden waard.

Misschien was het niet helemaal duidelijk omdat ik vergat te quoten. Je vroeg om een ontkrachting van zijn verhaal. Ik heb tot ongeveer halverwege gekeken (vind die filmpjes echt een verschrikking om naar te kijken) en daaruit kwamen die drie opmerkingen / vragen.
Ik weet verder niet wie of wat je bent, wat je voorspeld hebt of waar je antwoord überhaupt op slaat.

a) daar gaat onze zomervakantie,dank je wel kneuzen

b) zulke zaken moet je niet aan Boa's overlaten , autoritair gedrag i.c.m 0,0 overwicht = vluchten voor een paar tieners

Laatst bewerkt:
a) daar gaat onze zomervakantie,dank je wel kneuzen

b) zulke zaken moet je niet aan Boa's overlaten , autoritair gedrag i.c.m 0,0 overwicht = vluchten voor een paar tieners

Het zou helpen als ze een wapenstok o.i.d. ter beschikking hebben, je ziet dat ze meteen bang worden wanneer een agent zijn wapenstok pakt. Anderzijds, ik vertrouw ook geen wapenstok toe aan BOA's, daar zitten me toch een aantal incapabele mensen tussen :roflol:

Waarom hebben we eigenlijk zoveel BOA's die had je vroeger toch helemaal niet? Vervang ze gewoon allemaal door agenten.

Mooi te zien dat het volk de 1,5 m samenleving niet meer accepteerd om naar een nieuwe samenleving te gaan.

Dat mensen het nog niet inzien dat het virus geen kans heeft zich te verspreiden in situaties waar voldoende natuurlijke of goede meachanische ventilatie heerst.
In een omgeving met een laag plafond en geen ventilatie daar kan ik mij voorstellen dat je daar ziek zou kunnen worden (daarom gingen de mensen in de verzorgingstehuizen dood, dus iedereen met oudjes die daar wonen haal ze daar weg !) . De regering heeft gefaald met hun wanbeleid.
De viriologen die aan het woord zijn waaronder Ab Osterhaus ja die zeggen wat ze moeten zeggen. We worden met zijn allen voor de gek gehouden man en dat alles om de bevolking in te perken (ware agenda)

Dit is voor de bezorgden ook het laatste wat ik hier ga roepen/posten.
Succes allen en vooral voor de mensen die straks over een paar maand de waarheid gaat in zien.

https://www.cafeweltschmerz.nl/een-wurgslang-van-anderhalve-meter-maurice-de-hond-en-pim-van-galen/

Laatst bewerkt:
Dat mensen het nog niet inzien dat het virus geen kans heeft zich te verspreiden in situaties waar voldoende natuurlijke of goede meachanische ventilatie heerst.
In een omgeving met een laag plafond en geen ventilatie daar kan ik mij voorstellen dat je daar ziek zou kunnen worden (daarom gingen de mensen in de verzorgingstehuizen dood, dus iedereen met oudjes die daar wonen haal ze daar weg !) . De regering heeft gefaald met hun wanbeleid.
De viriologen die aan het woord zijn waaronder Ab Osterhaus ja die zeggen wat ze moeten zeggen. We worden met zijn allen voor de gek gehouden man en dat alles om de bevolking in te perken (ware agenda)

Dit is voor de bezorgden ook het laatste wat ik hier ga roepen/posten.
Succes allen en vooral voor de mensen die straks over een paar maand de waarheid gaat in zien.

https://www.cafeweltschmerz.nl/een-wurgslang-van-anderhalve-meter-maurice-de-hond-en-pim-van-galen/

Het virus bestond toch niet????

Het zou helpen als ze een wapenstok o.i.d. ter beschikking hebben, je ziet dat ze meteen bang worden wanneer een agent zijn wapenstok pakt. Anderzijds, ik vertrouw ook geen wapenstok toe aan BOA's, daar zitten me toch een aantal incapabele mensen tussen :roflol:
"Echte" agenten tegenwoordig zijn relatief duur en het BOA-type mensen heeft ook een podium nodig.
Zie daar de win-win situatie..
1. Opvoeding, geen respect voor autoriteiten en gezag in het algemeen. Zie ook hoe agenten worden bejegend: parkeren, undercover, Antwerpen om 3 voorbeelden te noemen. Jan Latten vanmorgen bij WNL.

2. Een agent is duur.

3. Diversiteit en identiteitspolitiek.

Laatst bewerkt:
Misschien was het niet helemaal duidelijk omdat ik vergat te quoten. Je vroeg om een ontkrachting van zijn verhaal. Ik heb tot ongeveer halverwege gekeken (vind die filmpjes echt een verschrikking om naar te kijken) en daaruit kwamen die drie opmerkingen / vragen.
Ik weet verder niet wie of wat je bent, wat je voorspeld hebt of waar je antwoord überhaupt op slaat.

Jensen geeft vanaf dag 1 aan wat duidelijk is: de angst die de media creeert staat niet in verhouding tot wat lang bekend is van het virus en via alle kanalen ook wordt bevestigd. Dat angst zaaien zorgt voor maatschappelijke druk en dat rechtvaardigt draconische maatregelen. Meer is het niet. Massa psychose die heel goed uit komt.

Corona had ook onder de radar aan ons voorbij kunnen gaan, en weinigen hadden er wat van geweten, als dit de wens van de establishment was. Blader door dit topic en kijk wat je wel/niet aannemelijk vindt.

Terug
Naar boven