- Waardering
- 25.459
- Lengte
- 1m83
Geen factor.
Niet noodzakelijk.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geen factor.
Niet noodzakelijk.
Verklaar je nader.
Overeenkomsten had ik het over

Je hoeft bij trainen in de sportschool niet heftig en diep in en uit te ademen, afhankelijk van wat je doet.
Als je er komt fitnessen dan misschien niet. Maar na een zware deadlift of squat sessie hap ik echt wel naar lucht.Je hoeft bij trainen in de sportschool niet heftig en diep in en uit te ademen, afhankelijk van wat je doet.
Kan je dit ook wetenschappelijk onderbouwen of niet?Als er ergens besmettingen zouden ontstaan, dan is dat naar mijn idee (helaas) juíst in een gym.
Kan je dit ook wetenschappelijk onderbouwen of niet?
Als er ergens besmettingen zouden ontstaan, dan is dat naar mijn idee (helaas) juíst in een gym.
Dat is toch de norm op DBB? Als je iets claimt moet je dat kunnen bewijzen met wetenschappelijk onderzoek. Of geldt dat niet als je meelult met de massa? Mag je dan gewoon ongefundeerd je gedachtes de wereld in gooien?
Er zal geen studie zijn die al besmettingen vanuit gyms tegen andere bronnen uiteen zet, maar als je de onderliggende mechanismes van de verspreiding neemt met het zware ademhalen en slechte ventilatie en soortgelijke cases waaruit wel grootse besmettingen gemeten zijn dan kom je toch een heel eind? Of klopt dat allemaal niet?Kan je dit ook wetenschappelijk onderbouwen of niet?
Het gaat mij om de dubbele moraal waarin de massa het idee heeft geen verantwoording te hoeven afleggen voor de claims, maar tegelijkertijd bij alle tegenclaims eist dat er een wetenschappelijke bron achter hangt.Er zal geen studie zijn die al besmettingen vanuit gyms tegen andere bronnen uiteen zet, maar als je de onderliggende mechanismes van de verspreiding neemt met het zware ademhalen en slechte ventilatie en soortgelijke cases waaruit wel grootse besmettingen gemeten zijn dan kom je toch een heel eind? Of klopt dat allemaal niet?
(wil niet zeggen dat er geen adequate maatregelen mogelijk zouden zijn maar dat is een tweede)
(en dat het niet net zo zeer geldt voor andere zaken die wel open mogen)
Ah ok, deze was dan wel te onderbouwen, maar aan welke claims van de massa denk je dan (nog meer)?Het gaat mij om de dubbele moraal waarin de massa het idee heeft geen verantwoording te hoeven afleggen voor de claims, maar tegelijkertijd bij alle tegenclaims eist dat er een wetenschappelijke bron achter hangt.
Het gaat niet om de claims an sich want dat is een discussie zonder einde. Het gaat om de denkwijze erachter.Ah ok, deze was dan wel te onderbouwen, maar aan welke claims van de massa denk je dan (nog meer)?
Namen willen we.k denk bijvoorbeeld aan bepaalde leden op dit forum die anderen beschuldigen van bierviltjes berekeningen terwijl zij zelf allerlei zaken claimen.

Dat soort mensen leven zo erg in hun eigenwereld dat ze zich helemaal niet aangesproken voelen. Lekker herhalen wat de rest zegt, dan heb je nooit ongelijk!
Ik dacht heel even dat je serieus was.Dat is toch de norm op DBB? Als je iets claimt moet je dat kunnen bewijzen met wetenschappelijk onderzoek. Of geldt dat niet als je meelult met de massa? Mag je dan gewoon ongefundeerd je gedachtes de wereld in gooien?