Fitness Seller

Coronavirus

Veel falende mondkapjes in verpleeghuizen: 'Schandalig, we zijn besodemieterd'

Over verpleeghuizen gesproken, daar had de niet geheel hysterische OMB Amerikadeskundige Willem Post vanmorgen bij de meisjes van WNL ook wel iets over mogen zeggen met het bespreken van Cuomo als mogelijke VP-kandidaat van Biden.

Laatst bewerkt:
Moeder van premier Rutte overleden - https://nos.nl/l/2335018
Dat heeft ie ondertussen ook nog ff voor de kiezen gekregen.

Respect hoor, voor onze premier!

Volgens mij weinig, maar de huisvrouwtjes zijn intussen niet meer bang genoeg.
Was wat onduidelijk geschreven want een artikel van een paar weken terug meld:

De verschijnselen die de ernstige zieke kinderen vertonen lijken op de symptomen van de ziekte van Kawasaki en die van het toxischeshocksyndroom. Waarschijnlijk gaat het om geen van beide ziekten, maar om een nieuwe, nog onbekende ziekte.

Er valt niks te onderzoeken. De geïnterviewden storten een onsamenhangende, vage brei aan theorieën uit. Zonder zelf enige bewijslast te leveren. Het slaat letterlijk nergens op. Of vind je dit bijv. een steekhoudende argumentatie? "Waarom adviseert de overheid niet om veel groente te eten, om naar buiten te gaan, vooral hier in Friesland waar helemaal geen corona is? En als je gezond bent moet je juist veel knuffelen, dat is onontbeerlijk voor een mens. Waarom adviseert Rutte iets dat tegen de menselijk natuur indruist? Er lijkt iets niet te kloppen." Of: "Wereldwijd worden dezelfde maatregelen doorgevoerd. Dat moet georkestreerd zijn.” Of: "Waarom mag niet met dat malariamiddel behandeld worden? Is dat omdat iedereen straks gevaccineerd moet worden?” Of: "Ik maak me zorgen over die kruisverbanden tussen RIVM, WHO en Bill Gates. De man is geen viroloog, geen medicus, hij is een computernerd. Bij Microsoft verspreidde hij virussen om vervolgens antivirussoftware te kunnen verkopen."

Van alle redeneringen is er slechts één enigszins steekhoudend (echter zonder bewijs en gebaseerd op pure speculatie) en die wordt meteen ontkracht door bullshit over dat Gates zelf virussen maakt om anti-virussoftware te verkopen. En dat zoutzuurmengsel dat zogenaamd 95% van de ziekten kan genezen :roflol: Face it, deze mensen zijn achterlijk.

Heb je de NRC overigens gelezen ten tijde van die corona-app plannen? De krant stond vol met kritiek daarop en stipte het belang van privacy aan. Oftewel: als er echt iets aan de hand is, is ook de NRC kritisch. Daar hebben we René en zijn zoutzuur gelukkig niet voor nodig.

Als je denkt dat Gates onschuldig verklaard is omdat iemand hem in een adem noemt met genocide, en wegens een kritische noot in het verleden alles wat de NRC zegt voor waarheid aanneemt, dan is je vermogen tot logisch redeneren ernstig beperkt.

Niet om het een of ander maar jij en Eigenwereld zijn wel zeg maar van een andere generatie ofzo. Actie/reactie en bewijslast etc, dat is gewoon niet meer te redden.

Ik heb hier nou al 50 keer vanuit 38 hoeken uitgelicht dat er hier meer speelt dan een overheid overvallen en gebrek aan capabel bestuur. Als je al dit soort claims niet in perspectief van waarheid kan zien...

- Gezond eten, sporten en stress vermijden zijn bewezen methoden die je algehele gezondheid verbeteren
- Je algehele gezondheid heeft causaal positief effect op je vermogen het virus te overkomen.
- vele miljarden worden jaarlijks vanuit burgers naar pharma geschoven om de effecten van ongezonde levensstijl te bestrijden, tegelijkertijd worden campagnes tbv volksgezondheid uitgerold.
- fysiek contact is een basisbehoefte. Aanraking is een ontzettend sterk middel en onderdeel van onze natuurlijke communicatie.
- Het recht op samenscholing maakt protest mogelijk, dé kern van bijna iedere revolutie ooit door mensen gestart.
- Als je belangenverstrengeling Gates/WHO/vaccinproductie niet ziet ja dat is ook weer zoiets van. Hoe kan je die clip die ik nu al 3 keer gepost heb bekijken en vermoorde onschuld claimen.
- zo kan je eindeloos door gaan, het is gewoon zinloos. Het kan niet op tegen de angstcampagne en generatie Netflix, die echt op geen enkele manier informatie tot zich neemt wat niet door de diversiteitspers en deug kwaliteitscheck gaat om dezelfde meningsloze eenheidsworst te vormen.

Laatst bewerkt:
Niet peer-reviewed, wel interessant:

Background: By early April 2020, the COVID-19 pandemic had infected nearly one million people and had spread to nearly all countries worldwide. It is essential to understand where and how SARS-CoV-2 is transmitted. Methods: Case reports were extracted from the local Municipal Health Commissions of 320 prefectural cities (municipalities) in China, not including Hubei province, between 4 January and 11 February 2020. We identified all outbreaks involving three or more cases and reviewed the major characteristics of the enclosed spaces in which the outbreaks were reported and associated indoor environmental issues. Results: Three hundred and eighteen outbreaks with three or more cases were identified, involving 1245 confirmed cases in 120 prefectural cities. We divided the venues in which the outbreaks occurred into six categories: homes, transport, food, entertainment, shopping, and miscellaneous. Among the identified outbreaks, 53.8% involved three cases, 26.4% involved four cases, and only 1.6% involved ten or more cases. Home outbreaks were the dominant category (254 of 318 outbreaks; 79.9%), followed by transport (108; 34.0%; note that many outbreaks involved more than one venue category). Most home outbreaks involved three to five cases. We identified only a single outbreak in an outdoor environment, which involved two cases. Conclusions: All identified outbreaks of three or more cases occurred in an indoor environment, which confirms that sharing indoor space is a major SARS-CoV-2 infection risk.

Jensen geeft vanaf dag 1 aan wat duidelijk is: de angst die de media creeert staat niet in verhouding tot wat lang bekend is van het virus en via alle kanalen ook wordt bevestigd. Dat angst zaaien zorgt voor maatschappelijke druk en dat rechtvaardigt draconische maatregelen. Meer is het niet. Massa psychose die heel goed uit komt.

Corona had ook onder de radar aan ons voorbij kunnen gaan, en weinigen hadden er wat van geweten, als dit de wens van de establishment was. Blader door dit topic en kijk wat je wel/niet aannemelijk vindt.

Sorry voor het late antwoord, ik zit soms dagen niet op dit forum. My bad.

1. Wie of wat is 'de media' in deze? Jensen behoort toch ook tot 'de media'? Oke, je hebt het waarschijnlijk over de zogeheten mainstream media. Ik lees en luister (en in iets mindere mate; kijk) persoonlijk ontzettend veel van deze mainstream media, en wordt doodgegooid met alle mogelijke vormen van kritiek op de aanpak van de coronacrisis. Positief en negatief. Tientallen artikelen, opiniestukken en columns verschijnen er elke week weer in deze kranten en tijdschriften waarin alle kanten van het verhaal en alle invalshoeken langskomen. Ik zat een tijdje terug de Groene Amsterdammer te lezen, waarin ongeveer de helft van de artikelen 'pro-lockdown' was en de andere helft 'anti-lockdown' en kon me in zo'n beetje alle argumenten van alle kanten in bepaalde mate vinden.
2. 'De media creëert angst'. Hoe doen ze dit dan precies? Is het trouwens niet ook zo dat degenen die op het moment écht angstig lijken te zijn, degenen zijn die in hun broek piesen van Bill Gates, vaccinaties, 5G, deep state, etc.? Aangewakkerd door ook weer 'de media' natuurlijk, volgens het argument dat je zelf aanvoert. In dit geval dan de alternatieve media, of hoe je het ook noemt.
3. Kun jij (of iemand anders) mij uitleggen welke voordelen de 'establishment' heeft bij dit virus die opwegen tegen de nadelen voor datzelfde establishment? Je zult waarschijnlijk richting onderdrukking, gedachtepolitie et cetera gaan, maar hoe weegt dit in jouw ogen op tegen de gigantische economische druk van de coronacrisis en de wereldwijde lockdowns?

Slecht nieuws gok ik zo, had toch gehoopt op eerder weer sporten.
Alle gains van de laatste jaren wel aardig aan het verliezen zo :(

D3E67101-949D-4C97-AABC-EA3B8D604C83.jpeg

Gelukkig doen wij niet aan dansen.

Helaas heeft het de overeenkomsten: bewegen, zweten, hard in- en uitademen, binnenruimte.

Terug
Naar boven