Zijn er nog nieuwe complotten waar ik een beetje om kan lachen? Eigenlijk een van de hoofdredenen waarom ik dit topic bezoek.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zijn er nog nieuwe complotten waar ik een beetje om kan lachen? Eigenlijk een van de hoofdredenen waarom ik dit topic bezoek.
Ze kunnen toch naar Afrika verhuizen daar heb je die zooi niet.Ik vind dat je het recht hebt om te geloven wat je wil maar als 5G straks wordt uitgerold en er allerlei toepassingen komen wens ik dat deze groep consequent is en daar geen gebruik van maakt, nog liever ervan afgesloten willen worden. Zelfde met vaccins en andere zaken.
En ook geen overheid zoals hier, dus dat is nog eens een bonus. Weer is ook gemiddeld beter. Minder vaccinaties. Minder artsen die heulen met de overheid. Gister een uitzending gezien over een paar van die malloten, die zouden niet eens een pizza durven brengen na 00.00 in de Bijlmer. Lekker roepen vanuit het super verzorgde Nederland. Burgertrutjes.Ze kunnen toch naar Afrika verhuizen daar heb je die zooi niet.
Dat zelfde gevoel heb ik dus bij de moslims in dit land aangezien ze onze westerse samenleving zo verafschuwen.Ik vind dat je het recht hebt om te geloven wat je wil maar als 5G straks wordt uitgerold en er allerlei toepassingen komen wens ik dat deze groep consequent is en daar geen gebruik van maakt, nog liever ervan afgesloten willen worden. Zelfde met vaccins en andere zaken.
Er zijn verschillende groepen natuurlijk, de groep die in alles onze manier van (samen)leven afwijzen mogen wat mij betreft ook verhuizen naar een plek waar gelijkgestemden wonen. En dan niet naar een of andere ghetto/ gevangenis/ inteeltdorp vol gelijkgestemden in Europa.Dat zelfde gevoel heb ik dus bij de moslims in dit land aangezien ze onze westerse samenleving zo verafschuwen.
Retour afzender bedoel je.verhuizen naar een plek waar gelijkgestemden wonen.

Ja, ongefrankeerd. Met Antwoordnummer 666. Vanmorgen belletje naar Allah gedaan en die vond het goed.
Leuke momenten van onze Bill:
2:10 We gaan eerst de komende maanden door met selectief testen, zodat we ten alle tijden controle hebben over het sterftecijfer. Dit cijfer gaan vervolgens de komende 12-24 maanden gebruiken om, wanneer het ons schikt, selectief vrijheidsbeperkende maatregelen door te voeren (=gevangenschap) en over ca. 24 maanden komen we met de “eindoplossing”, dat is ons vaccin, zodra we dat in je gespoten hebben dan mag je uit je kooi
5:15 - 6:00 preventief vrijheid beperken op basis van (selectieve) steekproeven en daaruit volgende besmettingsgraad.
6:30 - 7:30 een stadium vullen = volkerenmoord, totdat Bill zijn vaccin er is.
7:37 - 8:40 als wij jullie locatie en iedereen waarmee je in contact komt mogen monitoren kan je gevangenschap voorkomen
Sorry voor het late antwoord, ik zit soms dagen niet op dit forum. My bad.
1. Wie of wat is 'de media' in deze? Jensen behoort toch ook tot 'de media'? Oke, je hebt het waarschijnlijk over de zogeheten mainstream media. Ik lees en luister (en in iets mindere mate; kijk) persoonlijk ontzettend veel van deze mainstream media, en wordt doodgegooid met alle mogelijke vormen van kritiek op de aanpak van de coronacrisis. Positief en negatief. Tientallen artikelen, opiniestukken en columns verschijnen er elke week weer in deze kranten en tijdschriften waarin alle kanten van het verhaal en alle invalshoeken langskomen. Ik zat een tijdje terug de Groene Amsterdammer te lezen, waarin ongeveer de helft van de artikelen 'pro-lockdown' was en de andere helft 'anti-lockdown' en kon me in zo'n beetje alle argumenten van alle kanten in bepaalde mate vinden.
2. 'De media creëert angst'. Hoe doen ze dit dan precies? Is het trouwens niet ook zo dat degenen die op het moment écht angstig lijken te zijn, degenen zijn die in hun broek piesen van Bill Gates, vaccinaties, 5G, deep state, etc.? Aangewakkerd door ook weer 'de media' natuurlijk, volgens het argument dat je zelf aanvoert. In dit geval dan de alternatieve media, of hoe je het ook noemt.
3. Kun jij (of iemand anders) mij uitleggen welke voordelen de 'establishment' heeft bij dit virus die opwegen tegen de nadelen voor datzelfde establishment? Je zult waarschijnlijk richting onderdrukking, gedachtepolitie et cetera gaan, maar hoe weegt dit in jouw ogen op tegen de gigantische economische druk van de coronacrisis en de wereldwijde lockdowns?
Al die enge veranderingen komen mij wel goed uit.Dus kom nu nog maar eens aan met populistische standpunten.

Ja, 30% van wat Trump zegt is maar waar, dus niet geheel onverwachts nee.Is dit hier al de revue gepasseerd?
![]()
Nieuw bewijs: chloroquine helpt niet tegen Covid-19
Coronavirus: Trump zweert bij chloroquine als coronakuur. Maar in een grote studie stierven patiënten die het antimalariamiddel kregen juist vaker. LET OP: dit bericht is geupdate.www.nrc.nl
BS artikel zonder de disclaimer uit de Lancet, dat artikel?Is dit hier al de revue gepasseerd?
![]()
Coronavirus: Trump zweert bij chloroquine als coronakuur. Maar in een grote studie stierven patiënten die het antimalariamiddel kregen juist vaker. LET OP: dit bericht is geupdate.www.nrc.nl
Neen. Ook in Nederland hebben we maar wat geprobeerd.Misschien heb ik het gemist, maar is er echt bewijs dat het wel werkt dan?
Ik lees even snel, maar zijn patienten die worden behandeld met remdesivir uitgesloten van het onderzoek? Dan snap ik wel dat de mortaliteitscijfers hoger zijn.Is dit hier al de revue gepasseerd?
![]()
Kwam waarschijnlijk vooral omdat bij ernstigere gevallen HQ werd geprobeerdDan snap ik wel dat de mortaliteitscijfers hoger zijn.
Wat nou als er aan het einde van de maand toch nog een kleine piek komt en ze besluiten de gyms niet 1 juni open te laten gaan?
Gaan de buffe broeders en susters dan protesteren?