XXL Nutrition

Coronavirus

Als je 4 kinderen hebt is €450 toch niet een hoog bedrag?
Ik heb het idee dat mensen met veel kinderen over het algemeen minder te besteden hebben dan mensen met 1 of 2 kinderen.

Dan zullen velen wel denken het is hun eigen schuld/keuze, maar onder normale omstandigheden hebben ze die kosten niet.

De waarheid ligt altijd wel ergens in het midden , maar een goed platform dat niet alleen de msm volgt. Die protesten op de Dam waren een leuke testcase om te zien hoe de overdracht buiten is.

Edit: ik verwacht dat het wel meevalt, maar het slaat natuurlijk nergens op dat het getoleerd werd. En dan krijg ik boete als ik te dicht bij de buurvrouw kom.
Nog een punt, dit soort gasten hebben niets te verliezen, hij heeft 12 jaar geleden (zo'n 7 jaar na het afronden van zijn studie) de wetenschap vaarwel gezegd en is een dansschool begonnen. Als hij complete nonsense loopt te vekondigen is iedereen dat volgend jaar glad vergeten heeft hij een klein beetje gelijk, dan kan hij al een flinke veer in zijn reet verwachten. Nou laat 100 van dit soort mensen aan het woord en ze zullen heus wel af en toe wat zinnigs te melden hebben.

• Haha
Waarderingen: BB_
Nog een punt, dit soort gasten hebben niets te verliezen, hij heeft 12 jaar geleden (zo'n 7 jaar na het afronden van zijn studie) de wetenschap vaarwel gezegd en is een dansschool begonnen. Als hij complete nonsense loopt te vekondigen is iedereen dat volgend jaar glad vergeten heeft hij een klein beetje gelijk, dan kan hij al een flinke veer in zijn reet verwachten. Nou laat 100 van dit soort mensen aan het woord en ze zullen heus wel af en toe wat zinnigs te melden hebben.
Oke, maar er zijn wel diverse recente studies die bijvoorbeeld aantonen dat de overdracht in de buitenlucht echt heel beperkt is. Daarnaast is die 1,5 meter ook niet echt gebaseerd op recent onderzoek gericht op dit virus. Het OMT en RIVM komen ook herhaaldelijk terug op eerdere conclusies en een aanbeveling en doen pas wat met onderzoek als het dubbel geblindeerd is uitgevoerd en gepeer-reviewed (hoe de f**k schrijf je dat) is.

Klopt, maar als iedereen met zelfs maar een beperkte wetenschappelijke achtergrond in het wilde weg op de onderzoeken en het beleid gaat schieten zullen er echt wel een paar voltreffers tussen zitten (daar kan je ook een studie op los laten), ik mis in zijn verhaal trouwens wel een/de oplossing

In ieder geval zonder "ge-", denk ik, dan maak je er in twee talen een voltooid deelwoord van.

Ik houd me aanbevolen voor een verlossend woord hierover.
Zou kunnen, maar het is toch ook geüpdatet en gereviewd (die tussen-e zou in het Nederlands dus weg moeten). Peer reviewed klinkt wel beter, weet ook niet in hoeverre het in het Nederlands is opgenomen.

Peer gereviewd.

• Like
Waarderingen: mat
Zou kunnen, maar het is toch ook geüpdatet en gereviewd (die tussen-e zou in het Nederlands dus weg moeten). Peer reviewed klinkt wel beter, weet ook niet in hoeverre het in het Nederlands is opgenomen.
Ik vond op internet de volgende variaties:
1. gepeerreviewed;
2. ge-peer-reviewed;
3. peer reviewed.

Nergens zie ik een advies oid.

Door gelijken beoordeeld.

Binnen de Nederlandse academische gemeenschap wordt om het fenomeen collegiale toetsing aan te duiden vrijwel uitsluitend de Engelse term peer review gehanteerd. :sad:

Laatst bewerkt:
Weltschmerz stelt niet zoveel voor. Komen toch best wat gekkies aan tafel. Leuk initiatief maar wordt inmiddels weinig serieus genomen.

• Wow
Waarderingen: BB_

media is de virus.jpg

Terug
Naar boven