Fitness Seller

Coronavirus

media is de virus.jpg
Ik vraag me af of de maker weet wat er allemaal onder media geschaard kan worden.

Waar is die onderdrukking van de staat gebleven? We mogen gewoon demonstreren? Afschieten die handel, we leven toch in een dictatuur!? Wat een vrijheid.

Die is er niet als het anti racisme demonstraties of black lives matter belangen betreft.

Het is een scam, iedereen die helder na kan denken weet dat. Censuur. Selectief groepen onderdrukken.

Weltschmerz stelt niet zoveel voor. Komen toch best wat gekkies aan tafel. Leuk initiatief maar wordt inmiddels weinig serieus genomen.

Dit is totale onzin.

Mijn bierviltje berekening staat. 99% van de mensen moet kapot omdat oudjes een paar jaar langer moeten leven.

Onnodig opgesloten gezeten. De helft van de bevolking reeds blootgesteld aan Corona. Corona is kans, een markt. Daarvan maken veel mensen dankbaar gebruik.

Ik sta achter ieder van mijn posts in dit topic, en de waarheid zal naar buiten komen. En dan zullen we zien wat de simpele waarheid is: BELANGEN.

- Virologen krijgen funding
- Eatablishment terug in het zadel
- Wetgeving ten gunste van controle doorgevoerd
- EU heeft weer alle macht
- Politieke correctheid heeft wéér een stap voorwaarts gezet: zelfs binnen wetenschap.
- Iedereen die kritische vragen stelt moet worden buitengesloten.
- 150 cm afstand is DODELIJK voor de psyche.

Mensen willen het niet zien. Hoeveel zinnige verklaringen er komen:

Ik heb mijn familie vitamine gestuurd, verteld dat ze buiten moeten gaan wandelen. Weerstand opbouwen.

Het wordt een mooi moment waarop ik een samenvatting maak van het harde lachen om rationele redenaties.

De hele wereld moest toch een voorbeeld nemen aan Zweden?
Te vroeg om dat nu al te zeggen natuurlijk. Over een jaartje kunnen we de balans opmaken.

Die is er niet als het anti racisme demonstraties of black lives matter belangen betreft.

Het is een scam, iedereen die helder na kan denken weet dat. Censuur. Selectief groepen onderdrukken.

Dit is totale onzin.

Mijn bierviltje berekening staat. 99% van de mensen moet kapot omdat oudjes een paar jaar langer moeten leven.

Onnodig opgesloten gezeten. De helft van de bevolking reeds blootgesteld aan Corona. Corona is kans, een markt. Daarvan maken veel mensen dankbaar gebruik.

Ik sta achter ieder van mijn posts in dit topic, en de waarheid zal naar buiten komen. En dan zullen we zien wat de simpele waarheid is: BELANGEN.

- Virologen krijgen funding
- Eatablishment terug in het zadel
- Wetgeving ten gunste van controle doorgevoerd
- EU heeft weer alle macht
- Politieke correctheid heeft wéér een stap voorwaarts gezet: zelfs binnen wetenschap.
- Iedereen die kritische vragen stelt moet worden buitengesloten.
- 150 cm afstand is DODELIJK voor de psyche.

Mensen willen het niet zien. Hoeveel zinnige verklaringen er komen:

Ik heb mijn familie vitamine gestuurd, verteld dat ze buiten moeten gaan wandelen. Weerstand opbouwen.

Het wordt een mooi moment waarop ik een samenvatting maak van het harde lachen om rationele redenaties.

Begin een religie. Jij als alwetende die alle arme drommels zal leiden naar de waarheid. Waarvan er maar een bestaat. Masturbeer op je eigen bierviltje of lijst deze in en verkoop deze, doe er iets mee.

Wie kan er op een bierviltje uitrekenen hoeveel malloten je nodig hebt die lukraak nieuwe inzichten de wereld inhelpen zodat er minimaal eentje het juist heeft?

Te vroeg om dat nu al te zeggen natuurlijk. Over een jaartje kunnen we de balans opmaken.
“De helft van de doden woonde in een verzorgingstehuis.”

M.a.w.: die mensen hadden toch niet meer lang te leven. Dus zo erg is het allemaal niet.

Begin een religie. Jij als alwetende die alle arme drommels zal leiden naar de waarheid. Waarvan er maar een bestaat. Masturbeer op je eigen bierviltje of lijst deze in en verkoop deze, doe er iets mee.

Er waren voldoende mensen die het met me eens waren. Denk je dat ik geen vrienden heb met verstand die di

Wie kan er op een bierviltje uitrekenen hoeveel malloten je nodig hebt die lukraak nieuwe inzichten de wereld inhelpen zodat er minimaal eentje het juist heeft?

Kerel, al mijn posts, alles wat ik zeg is eenduidig en een heldere boodschap. Ga jij maar bewijzen waar ik het verkeerd had.

Natuurlijk zal er niemand zijn die graag toegeeft dat de feiten gepresenteerd worden en ze het afdoen als onzin. De waarheid lag voor je, niet door mijn inzichten, gewoon door logisch nadenken. Hele lockdown en andere halve meter maatschappij was duidelijk: MIDDEL DODELIJKER DAN KWAAL.

Vind het een idiote gedachte en feitelijk is het ook totaal niet juist.
Ik vind het een idiote gedachte om de vrijheid van mensen dusdanig in te perken dat er nu mega veel bedrijven omvallen en daardoor mensen nu ontslagen worden en gezinnen in de problemen komen. En waarom? Omdat we zo nodig mensen moesten redden die toch al bijna dood zouden gaan.

“De helft van de doden woonde in een verzorgingstehuis.”

M.a.w.: die mensen hadden toch niet meer lang te leven. Dus zo erg is het allemaal niet.

Helaas is dit waar het op neer komt. De levens van ruim 3 miljard mensen zijn belangrijker dan de miljoenen mensen die 95% van hun leven hebben geleefd. Dit was duidelijk.

Wie zijn nu uiteindelijk de personen die de juiste ethische argumenten aanvoeren:
- Pro lockdown met alle negatieve indirecte gevolgen, die lockdown als soort van solidariteitsactie zien,
- Anti-lockdown met de risico’s voor mensen met laag imuunsysteem, die zichzelf kunnen beschermen.

Het was een heel simpel verhaal.

Ik vind het een idiote gedachte om de vrijheid van mensen dusdanig in te perken dat er nu mega veel bedrijven omvallen en daardoor mensen nu ontslagen worden en gezinnen in de problemen komen. En waarom? Omdat we zo nodig mensen moesten redden die toch al bijna dood zouden gaan.

Did dus.

Hoewel ik het met je eens ben dat de maatregelen inderdaad als een kanon voor een mug zijn vind ik die gedachte toch wel wrang. Na een x- aantal jaar ben je dan gewoon niet meer nuttig genoeg? Moeten we het menselijk leven reduceren tot een kosten/baten balans? Ik vond altijd dat dat ons zo onderscheidt van mieren en bijen, het leven heeft een bepaalde waarde.

Ik denk dat de waarheid -en dus het 'ideale' beleid ergens in het midden ligt. Dan zou je een beetje richting het Zweedse model gaan.

ja laat vooral iedereen lekker doodgaan. Oude mensen ''die toch al bijna doodgaan'', maar ook mensen die een ziekenhuis of intensive care opname nodig hebben maar waar gaan plaats meer voor is omdat alle ziekenhuizen al uitpuilen van de patiënten. Er is ook een middenweg.

• Like
Waarderingen: Pren
Er waren voldoende mensen die het met me eens waren.
Ben niet tegen je, zeg niet dat je alles fout of goed hebt, of dat er voor bepaalde mechanismen c.q. gevolgen moeten worden opgepast.
Dat bierviltje is alleen wat telkens terugkomt en op mij wat lachwekkend overkomt. Het is zo complex, dat weet je ook wel. Het is voor mij ook niet een kwestie van je gelijk willen halen, zo komt het bierfiltje wel over.
In mijn omgeving hoor ik ook vanaf begin af aan al dat de risicogroepen meer bescherming nodig hebben, prima, laat hen dan maatregelen treffen en de groepen die minder risico lopen laat die dan met minder strenge maatregelen zoveel mogelijk het leven laten oppakken. Daar ben je echt niet de enige in.

Waar ik mij niet mee bezig hou is Bill Gates/ 5G en alles dat daarmee samenhangt. Geen zin in. Als het allemaal zo mocht zijn, ik slaap er geen dag minder om en in mijn directe omgeving merk ik er niets van.

Laatst bewerkt:
Niemand hier weet wat er was gebeurd zonder die maatregelen. Je kunt de relatief lage besmettingscijfers/doden daardoor niet vergelijken met de maatregelen.

Ik snap het vanuit Nederlands perspectief wel: Er zijn voldoende middelen om economische schade op te vangen. Er waren geen middelen om een escalerende pandemie op te vangen.

Laten we eerlijk zijn. Als er geen maatregelen waren genomen had je hier ook lopen klagen..

Ben niet tegen je, zeg niet dat je alles fout of goed hebt, of dat er voor bepaalde mechanismen c.q. gevolgen moeten worden opgepast.
Dat bierviltje is alleen wat telkens terugkomt en op mij wat lachwekkend overkomt. Het is zo complex, dat weet je ook wel. Het is voor mij ook niet een kwestie van je gelijk willen halen, zo komt het bierfiltje wel over.
Juist in dit soort complexe zaken is het van belang om enkel de hoofdlijnen eruit te halen, dan zal je nu eenmaal zaken moeten wegstrepen. Daar moet ik @Red Pill een groot compliment in geven, want hij is hier een van de weinigen die de juiste prioriteiten weet te vinden. Betekent overigens niet dat ik het met alles eens ben en hij schiet ook weleens door, maar daarvoor is dit gelukkig een discussietopic.

Juist in dit soort complexe zaken is het van belang om enkel de hoofdlijnen eruit te halen, dan zal je nu eenmaal zaken moeten wegstrepen. Daar moet ik @Red Pill een groot compliment in geven, want hij is hier een van de weinigen die de juiste prioriteiten weet te vinden.
Het verwijzen naar het bierfiltje komt op mij over als een ego ding. Alsof anderen niet een punt kunnen hebben omdat het niet op een of ander bierfiltje geschreven is of er niet meer op past. Als iets constant lijkt in deze corona crisis en alles dat daar omheen draait is dat bierfiltjes veranderen, omdat inzichten veranderen.
Dan heb je gelijk op punten, wat betekent dat nou. Krijg je dan een sticker van dbb? In de praktijk zal er niets veranderen en die inzichten zijn echt niet dusdanig vernieuwend of origineel. De arrogantie die vanuit dat bierfiltje gaat vind ik stuitend. Alsof al die top experts het mis hebben, met inzichten alleen ben je er nog niet. Heb al eerder aangegeven dat ik wel benieuwd ben wat er zoal wordt besproken door o.a. het OMT en dergelijke. Daar komen tal van inzichten voorbij natuurlijk. Er moet beleid komen en met alle facetten die meespelen in de samenleving, die toch al vrij polariserend is, moet rekening gehouden worden en daar hoort verantwoordelijkheid nemen ook bij.

Dan heb je gelijk op punten, wat betekent dat nou. Krijg je dan een sticker van dbb? In de praktijk zal er niets veranderen en die inzichten zijn echt niet dusdanig vernieuwend of origineel. De arrogantie die vanuit dat bierfiltje gaat vind ik stuitend.
Dan zal jij niet een persoon zijn die überhaupt zin heeft in zulke filosofische discussies, dat is prima.

Kunnen we geen poll maken waarbij gestemd kan worden of je het eens bent met ons genie @Red Pill ?

Benieuwd of er zoveel mensen er met hem eens zijn als dat hij beweert.

Terug
Naar boven